Fitness Seller

Aankondiging Roverheid en belasting (ontwijking) topic

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Vind het tijd voor een algemeen topic over de roverheid en belastingontwijking.
Misschien kunnen we hier ook ideeën betreft ontwijking van roverheid en hun belastingen delen.

Zoals sommige leden die mij kennen weten, vind ik de roverheid veel te groot en veel te bureaucratisch.

Om te beginnen hieronder enkele filmpjes met Toine Manders, iemand die imo een goede kritische kijk heeft richting de overheid en belastingen en dit ook kan onderbouwen.
Geeft in ieder geval een interessante kijk op de roverheid!

-------------------------------------------------------------------------------

Discussie tussen Toine Manders en hoogleraar fiscale economie.

http://www.youtube.com/watch?v=ga5I4uFDAy8

De overheid is zelf het probleem van de economische crisis.

http://www.youtube.com/watch?v=DFtM96Y2LHA

Belasting ontwijking.

http://www.youtube.com/watch?v=Ydi7sB6jV00

Belastingen ontduiken is niet voor niets een nationale sport in België :thumbup:

Sorry maar die vent van het tweede filmpje kan ik echt niet serieus nemen.

• Topic Starter Topic Starter

Is een andere Toine Manders.
Die in de politiek is niet dezelfde persoon als Toine Manders van [Link niet meer beschikbaar]

Eric haalde 2 personen door elkaar.
Dus hij zal weer opnieuw moeten zoeken in een poging om grappig te zijn.

My bad, beiden politiek actief en beiden aan dezelfde kant van het spectrum.

Maar ik moest een nieuwe grap maken, ben je netto betaler of netto ontvanger Patrick?

My bad, beiden politiek actief en beiden aan dezelfde kant van het spectrum.

Maar ik moest een nieuwe grap maken, ben je netto betaler of netto ontvanger Patrick?

Ik doe allerlei soort dingen waar geld mee te verdienen valt.
Ben ondernemer.
Met dat antwoord zal je het moeten doen. :D

Laatst bewerkt:
Ik vind dat principeel het hoogste belastingtarief 49% mag zijn.

Ik vind dat principeel het hoogste belastingtarief 49% mag zijn.

Tel daar de vele andere belastingen en accijnzen bij op en je komt nog op 60-70%
belasting is ooit bedoelt als een bijdrage leveren, steentje zoals het mooi noemen, maar in werkelijkheid kan de overheid oneindig veel geld weghalen bij de burger.

Kortom de burger moet beschermt worden tegen de overheid.

Tel daar de vele andere belastingen en accijnzen bij op en je komt nog op 60-70%
belasting is ooit bedoelt als een bijdrage leveren, steentje zoals het mooi noemen, maar in werkelijkheid kan de overheid oneindig veel geld weghalen bij de burger.

Kortom de burger moet beschermt worden tegen de overheid.

Grootste uitgaven (150mld) zorg en sociale zekerheid. Het is niet zo dat er een overheid is die alles in zn zakken stopt. (Sterker, ze geven meer uit dan ze pakken). Nu gaan ze bezuinigen op de zorg met het motto van de gamma ( doe het zelf snap je haha). Ik denk dat je het veel moeilijker moet maken om een uitkering te krijgen, dat die korter moet en dat daar het motto mort gaan gelden wat ze bij de zorg doen: doe het zelf, zoek de oplossing in je netwerk en laat je helpen door je familie.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

O en schaf direct af dat een vmbo h**r die zich heeft laten volblaffen op dr 18e en geen abortus doet lekker een eigen huisje + uitkering die dubbel zo hoog is dan mijn studentenloon krijgt.

FOK de zieligheidsindustrie en fok betalen voor de verkeerde keuzes van paupers.

Grootste uitgaven (150mld) zorg en sociale zekerheid. Het is niet zo dat er een overheid is die alles in zn zakken stopt. (Sterker, ze geven meer uit dan ze pakken). Nu gaan ze bezuinigen op de zorg met het motto van de gamma ( doe het zelf snap je haha). Ik denk dat je het veel moeilijker moet maken om een uitkering te krijgen, dat die korter moet en dat daar het motto mort gaan gelden wat ze bij de zorg doen: doe het zelf, zoek de oplossing in je netwerk en laat je helpen door je familie.

Heb me in die zaken niet zo verdiept, mede omdat ik een hekel heb aan politiek.
Dus kan er niet diep op in gaan.
Vind anders knap stom meer uitgeven dan je binnen krijgt en dat moet dan een land besturen.

Uitkering krijgen is een lachertje met een lulverhaal krijg je van alles voor elkaar.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

O en schaf direct af dat een vmbo h**r die zich heeft laten volblaffen op dr 18e en geen abortus doet lekker een eigen huisje + uitkering die dubbel zo hoog is dan mijn studentenloon krijgt.

FOK de zieligheidsindustrie en fok betalen voor de verkeerde keuzes van paupers.

+ Dat die wajong uitkering er af. Die mankeren vaak niks, vooral wanneer er wel zwart gewerkt kan worden.

+ Dat die wajong uitkering er af. Die mankeren vaak niks, vooral wanneer er wel zwart gewerkt kan worden.

Dat is misschien nog wel de grootste grap ja.
Die mogen sparen wat ze willen, krijgen sowieso uitkering die hoger ligt dan bijstand, ook al zijn ze miljonair.
Heb wel eens van die zielenpoten gesproken, echt wel dat die kunnen werken haha.

Als je geen belasting wil betalen dan emigreer je maar, stelletje landverraders.

Voor de mensen die bij de ouders wonen raad ik aan om pensioensparen te doen, is zowat het enige wat je kan doen om je belastingen omlaag te krijgen terwijl je spaart om een huis te kopen.
Ik doe 75euro maar dan betaal ik nog 1300euro belastingen.

als ik het goed begrijp is die toine manders voor afschaffing van de overheid?

Terug
Naar boven