MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brede stang is zeker bevorderlijk voor je grip strength!
En core exercises genoeg met zware squats en deads![]()
True, daar zit wat in. Veel olympische lifters doen hanging leg raises, misschien een ideetje! Doe zelf sporadisch. Is behoorlijk pittig!dat is dan een bijkomend voordeel, zal me weer helpen met zware reps op de deadlift!
ik voel nu ook dat me core wel degelijk aangepakt is gisteren... vanavond alleen wat planken, turkisch getups ofzo en dan weer de schouder oefeningen doen voor de training!
leuk dat jullie meelezen.. parabellem jij heb geen log?

Jump squats zou ik een beetje mee oppassen. Doe dan idd pushpresses of jerks, dan maak je in essentie dezelfde beweging maar heb je het probleem van de landing niet.
jah is altijd leuk het terug te lezen, alleen leuker als je wint ;-)
haha ik ken voetballers die ook wel tegen een stootje kunnen :-D maar begrijp je volkomen!snee in je achterhoofd, vinger uit de kom. Oh niks aan de hand joh!
Gotta love rugby! Menig voetbalspeler loopt dan 2 week te janken...
Moet je tegen hilversum komend weekend? Daar zat een maatje van me bij, Niek Scholtes, stond prop meestal. Die speelt alleen niet meer door schouder problemen.
klopt! ik ken niek ook wel! heb vroeger zelf samen met hem gespeelt een periode, bij NL U18 ofzo
Hij is wel veel afgevallen sinds hij gestopt is.