Fitness Seller

Rusty's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor Kixat nog even wat ik heb gegeten vandaag:

8:00 150g havermout+banaan+50 gr whey+500 ml melk
11:00 6 gebakken eieren met 4 volk boterhammen
14:00 200 gr kipfilet met mais
17:00 Wat cashewnoten
18:00 Aardappelpuree+broccoli+220 gram Duitse biefstuk
21:00 Tonijn met augurk
22:30 Kwark

En dan nog is het te weinig, normaal eet ik nog 3 volk boterhammen met tonijn om 16:00. Heb nog steeds honger als een malle dus duik maar weer de kast in.
:eek:

• Topic Starter Topic Starter
Haha een keer raden wat ik nu in de pan ga tikken. Is prima te doen hoor, als je naar school/werk moet avond ervoor maken en koud eten.

Zie nu pas je nieuwe schema. Veel volume. Dus goed eten en veel rusten. En knallen! Van dit schema wordt je hard van!

Wat is de gedachte achter het supersetten? En wat wordt het startgewicht met de dl en % rampincrements?

En dan nog is het te weinig, normaal eet ik nog 3 volk boterhammen met tonijn om 16:00. Heb nog steeds honger als een malle dus duik maar weer de kast in.

Dacht kom eff een kijkje nemen :)
Is dit het schema wat je normaal ook ongeveer volgt?

Vind een puinhoop, sorry haha.
Ontbijt zou ik sowieso anders doen, nu haal je alleen eiwitten uit een shake.
Voorbeeld van een beter ontbijt.

100 gram havermout, 30 gram rozijnen en wat kaneel
20 gram whey
5 eieren waarvan 2 met geel
Eetlepel olijfolie of lijnzaad
Multi vit

Voeding blijft de basis en shakes bij voorkeur een overbrugging en natuurlijk wat voordelen als snelle opname van whey.

Zou ook wat meer rijst/kip doen en verspreide in 100 gram kip ipv in 1 x 200 gram.
Beter spreiden, ook de koolh en eventueel nog een halve avocado toevoegen in de avond als vetbron.

Dacht kom eff een kijkje nemen :)
Is dit het schema wat je normaal ook ongeveer volgt?

Vind een puinhoop, sorry haha.
Ontbijt zou ik sowieso anders doen, nu haal je alleen eiwitten uit een shake.
Voorbeeld van een beter ontbijt.

100 gram havermout, 30 gram rozijnen en wat kaneel
20 gram whey
5 eieren waarvan 2 met geel
Eetlepel olijfolie of lijnzaad
Multi vit

Voeding blijft de basis en shakes bij voorkeur een overbrugging en natuurlijk wat voordelen als snelle opname van whey.

Zou ook wat meer rijst/kip doen en verspreide in 100 gram kip ipv in 1 x 200 gram.
Beter spreiden, ook de koolh en eventueel nog een halve avocado toevoegen in de avond als vetbron.

Thanks! Dit is niet m'n normale schema. Dat was wat stricter, op het gaat het even wat lastiger. Dit was trouwens een mindere dag hoor qua eten, er gaan ook altijd nog 3 boterhammen tonijn naar binnen rond 16:00.
Ontbijt bevalt me wel erg goed zo, meestal volgen de eieren+brood rond 9:30-10:00.
Wat vetten betreft, krijg ik zat binnen. Alles bak ik in olijfolie, door/over de tonijn altijd wat olijfolie, neem 4 visolie caps per dag. Nogmaals bedankt voor je input, alles is welkom.

tumblr_m2vpksN0Fc1r7g8rbo2_500.png

Had die hele post gemist :o

Vind het inderdaad nogal weinig voor iemand met jou gewicht. Hoeveel kcal waren het ongeveer? iets van 3800 ofso?

Me voeding gaat volgens mij weer een beetje de goede kant op, ik krijg er een beetje regelmaat in en ik heb ook weer een vaste eiwitrijke maaltijd (eiwitreep, 300 kcal) die ik extra eet elke dag. Dat zie ik gelukkig ook weer terug in de weegschaal en zolang de ader op me bicep blijft zitten is me vp ook nog goed :o.

Nette training weer man, wanneer begin je met je nieuwe schema?

tumblr_m2vpksN0Fc1r7g8rbo2_500.png

Had die hele post gemist :o

Vind het inderdaad nogal weinig voor iemand met jou gewicht. Hoeveel kcal waren het ongeveer? iets van 3800 ofso?

Me voeding gaat volgens mij weer een beetje de goede kant op, ik krijg er een beetje regelmaat in en ik heb ook weer een vaste eiwitrijke maaltijd (eiwitreep, 300 kcal) die ik extra eet elke dag. Dat zie ik gelukkig ook weer terug in de weegschaal en zolang de ader op me bicep blijft zitten is me vp ook nog goed :o.

Nette training weer man, wanneer begin je met je nieuwe schema?

Ik zei al, wat mindere dag qua eten. Verder val ik niks af. Komt wel weer een nieuw schema maar ik heb andere zaken die ik eerst even moet regelen. Eet wel íets minder dan voorheen omdat ik m'n VP klein beetje omlaag wilde bregen, met succes trouwens. Volgende week PL schema dus dan wordt het bunkeren.

Niet overdrijven met bunkeren en een pl pens overhouden he haha.

hmmmm kijk die discipline zoek ik nou.. ik ben hem kwijt geraakt vorig jaar december en niet meer terug gevonden

Heb je voor split training ook een rippetoe training gevolgt in het begin?

ah boeien als je met deze voeding goed gaint maakt niet uit toch.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven