AndroidHealthClinic

Rusty's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hoezo reageert iedereen daar zo overdreven op? ik voel met bepaalde oefeningen binnenkant borst trekken.

Hoe bedoel je trekken? Als ik iets in me borst voel dan is dat meestal gewoon in het midden. En als je het simpel bekijkt is het ook logisch dat je binnen en buiten niet kan accentueren, maar dat zou jij wel moeten weten.

Heb het filmpje later wel afgekeken trouwens, stukje over de borst aanspannen vond ik wel een leuke om te horen aangezien ik dat al deed. Ik snapte alleen niet helemaal waarom hij de dumbbells aan liet tikken bovenin en dus de spanning er deels afhaald.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je trekken? Als ik iets in me borst voel dan is dat meestal gewoon in het midden. En als je het simpel bekijkt is het ook logisch dat je binnen en buiten niet kan accentueren, maar dat zou jij wel moeten weten.

Heb het filmpje later wel afgekeken trouwens, stukje over de borst aanspannen vond ik wel een leuke om te horen aangezien ik dat al deed. Ik snapte alleen niet helemaal waarom hij de dumbbells aan liet tikken bovenin en dus de spanning er deels afhaald.

Tja, dat aantikken. Denk dat het allemaal een beetje overdreven is hoor. Ik doe het zelf ook niet maar er word nog wel eens gedaan alsof de hele oefening aan snot is zodra je dat doet.

:rolleyes:
Tja, dat aantikken. Denk dat het allemaal een beetje overdreven is hoor. Ik doe het zelf ook niet maar er word nog wel eens gedaan alsof de hele oefening aan snot is zodra je dat doet.

Mwua aan snot niet, ik doe het vooral niet omdat het zon herrie maakt en het gewoon niet nodig is. Als ik het wel doe is het perongeluk en had ik meer me best moeten doen om controle te houden, zo zie ik het eigenlijk.

:rolleyes:

Mwua aan snot niet, ik doe het vooral niet omdat het zon herrie maakt en het gewoon niet nodig is. Als ik het wel doe is het perongeluk en had ik meer me best moeten doen om controle te houden, zo zie ik het eigenlijk.

Nou ja, ik moet wel zeggen dat ik echt een uitvoeringsnazi ben met DBP en flyes.. Gaat altijd heel gecontroleerd.
Ik doe maar 3 oefeningen maar ik voel m'n borst altijd wel.

Word door velen gedaan om reps te tellen toch, doe het zelf ook ook al van in het begin.

Word door velen gedaan om reps te tellen toch, doe het zelf ook ook al van in het begin.

Sorry, maar dat vindt ik een beetje een onzinnige reden. Ik tel mijn reps op rom en uitvoering, niet op het gekletter van een dumbbell.

Ben er uit. Volgende week PL schema. 3x weeks, fullbody. Alleen maar SQ/DL/MP/BP/BOR.
Als er nog wat van me over is 1 dagje paar iso oefeningen erbij.
Hoe het er precies uit gaat zien weet ik niet, Bart is me aan het helpen een schema op te stellen.

Ben er uit. Volgende week PL schema. 3x weeks, fullbody. Alleen maar SQ/DL/MP/BP/BOR.
Hoe het er precies uit gaat zien weet ik niet, Bart is me aan het helpen een schema op te stellen.

Heb je PL doeleinden? Ga je ook meedoen an die beginnerswedstrijd 16 juni dan?

Laatst bewerkt:

Nee maar met kracht bouw je ook massa is mijn mening. Kijk naar Ronnie Coleman, die traint ook zeker veel op een PL manier.
Daar komt bij dat het gewoon ontzettend leuk is om te doen.
Zoals ik in mijn OP al aangaf, ik heb het simpele doel gewoon zo groot mogelijk te worden.. Ik hoef niet een dikke PL'er te worden, het VP moet niet veel hoger worden dan het nu is maar een echte bodybuild lichaam is ook geen streven van me.

Sorry, maar dat vindt ik een beetje een onzinnige reden. Ik tel mijn reps op rom en uitvoering, niet op het gekletter van een dumbbell.

Ik ben wel niet één van die superboys die alles doet om zo hard mogelijk die db's tegen elkaar te kletsen :p Gewoon een zacht tikjé volstaat voor mij:)

Niiiiice! Kunnen we eens zien welke gewichten ik en panzer binnen hier en 4 maand gaan gebruiken :cool:

Dikke PL´er word je niet door het trainen, dat word je door het eten... ;)

PM ff je email, dan krijg je een mailje van me

abbo :)

Nice nice... that makes three of us :D

Voor Kixat nog even wat ik heb gegeten vandaag:

8:00 150g havermout+banaan+50 gr whey+500 ml melk
11:00 6 gebakken eieren met 4 volk boterhammen
14:00 200 gr kipfilet met mais
17:00 Wat cashewnoten
18:00 Aardappelpuree+broccoli+220 gram Duitse biefstuk
21:00 Tonijn met augurk
22:30 Kwark

En dan nog is het te weinig, normaal eet ik nog 3 volk boterhammen met tonijn om 16:00. Heb nog steeds honger als een malle dus duik maar weer de kast in.

Lekker veel vlees, biefstuk toe maar :D

Aangezien je logt in de bb sectie. Train je ook op fysiek. Heb je toevallig pics? Of heb je geen zin om te posten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven