Fitness Seller

Rusty's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Aangezien je logt in de bb sectie. Train je ook op fysiek. Heb je toevallig pics? Of heb je geen zin om te posten?

Geen foto's en ook (nog) geen zin om te posten. Ben toch een beetje zwevend tussen de PL en de BB.
Wil gewoon zo veel mogelijk massa aanzetten en niet veel hoger in VP gaan zitten. Heel droog of heel veel definitie is geen streven, extreme cuts etc zie ik ook niet zitten.
Ik heb gewoon erg veel zin in het nieuwe schema, ben echt benieuwd hoe dat gaat bevallen. Vind het ook erg leuk om de PL-ers hier te volgen.

kom es op FB chat

Tja, dat aantikken. Denk dat het allemaal een beetje overdreven is hoor. Ik doe het zelf ook niet maar er word nog wel eens gedaan alsof de hele oefening aan snot is zodra je dat doet.

Wat een brol is dat idd zeg.. Ik tik 'm ook gewoon lekker aan en tja /care dat het 'herrie' maakt. :rolleyes:

Je fysieke stats als je kracht stats komen erg overeen met die van mij momenteel.
Benieuwd wat het nieuwe schema voor je gaat doen.

Gisteravond zitten puzzelen en met wat hulp tot het volgende schema gekomen:

Dag 1:

Squat - Low bar, extra diep:
8-8-7-6-6-5-5

Benchpress - 1 tol pauzeren op de borst

8-6-4-4-3-3-3

Deadlift - Smal, staand op verhoging

6-6-6-6-6-6 superset met;

Chinups
4-4-4-4-4-4

Biceps 5x10
Triceps 5x10
Abs 4x20
Stretchen

Dag 2

Squat - High bar, smalle stand en 1 tel pauzeren onderin
6-6-6-6-6-6 superset met;

Chinups

4-4-4-4-4-4

Close Grip Benchpress - 1 tel pauzeren op de borst
8-8-7-6-6-5-5

Deadlift
8-6-4-4-3-3-3

Lat pulldown 5x10
Face pulls 5x10
Abs 4x20

Dag 3

Squat - Low bar, extra diep

8-6-4-4-3-3-3

Benchpress - 1 tel pauzeren op borst

6-6-6-6-6-6 Superset met;

Chinups
4-4-4-4-4-4

Deadlift - 4 seconden op, 4 seconden neer

8-8-7-6-6-5-5

Shrugs 5x10
Cable row 5x10
Abs 4x20
Stretchen

Het gaat zwaar worden, totaal anders dan ik gewend ben maar ik heb er zin in. Maandag ga ik 't meemaken. Zal zeker niet met hetzelfde gewicht kunnen trainen als voorheen, maar daar heb ik geen moeite mee.

Laatst bewerkt:
Succes haha, die ga je niet leuk vinden door je huidige squat stand.

Ben benieuwd naar de resultaten van dit schema.

Succes haha, die ga je niet leuk vinden door je huidige squat stand.

Ben benieuwd naar de resultaten van dit schema.

Thanks, nee ik ga dat soort grappen zeker niet leuk vinden. Maar ja het heet ook trainen hè. Desnoods maar 40 kilo terug in gewicht, ik zál het doen.

the ****, das nog eens de boel aanpakken! heavy ass shit, i like!

Neem je wel je eigen squatrek mee, 7 setjes... Grapje man, ziet er leuk uit! Denk alleen dat ik het niet vol zou houden om in zo een volume 3x pw te squatten, deadliften en benchen. Veel succes.

Ik zie dat je in je nieuwe schema veel aandacht hebt voor set en reps maar hoe zit het met de intensiteit van je trainingen? Als je meer op kracht gaat trainen moet je daar ook een goed plan voor hebben. Anders gewoon beginnen en dan kom je er snel genoeg achter wat voor je werkt.

Ik zie dat je in je nieuwe schema veel aandacht hebt voor set en reps maar hoe zit het met de intensiteit van je trainingen? Als je meer op kracht gaat trainen moet je daar ook een goed plan voor hebben. Anders gewoon beginnen en dan kom je er snel genoeg achter wat voor je werkt.

Ik heb het startgewicht wat ik dadelijk moet gaan gebruiken dmv een formule uitgerekend. Hier heb ik zelfs nog gewicht van afgehaald, daar dit een hele nieuwe manier van trainen voor me is.
De bedoeling is dat ik PL/Oly squat en DL per week met 5 kg verhoog, BP en CGBP met 2,5 kilo.
Belangrijkste is tevens techniek. Het motto is, "liever falen dan slechte techniek."

Rug weer klaar, nog steeds deload op DL.

Deadlift
1x8x60
5x8x100

Dumbbell Row
1x8x32
1x8x35
1x8x37,5
1x8x40 (PR)

BOR
1x5x60
1x5x70
2x5x75
1x5x80
1x6x85

Medium Grip Lat Pulldown
4x8x65

Dumbbell Shrugs
1x8x40
2x8x37,5
1x8x40
1x10x37,5

Was een pittige training ondanks deload op DL. Onderrug is toch nog wel vrij snel moe, ondanks dat toch lekker getraind. BOR ging voor mijn gevoel ook erg lekker.
En Lat pulldown, ik weet niet wat het is maar ik blijf epic weake lats houden voor m'n gevoel.
Waar ik wel blij mee ben is dat ik geen grip problemen had gehad, ondanks de hogere gewichten op BOR en de hogere reps op DL. Ik hoop dat ik dit door kan zetten zodat ik mijn nieuwe schema zónder straps kan trainen.

Volgende week chinups in m'n schema, dat wordt nog wat. Voorheen niet gedaan, dom, maar kan er niks meer aan veranderen dus de beuk erin.
Net even chinups geprobeerd, moet in het begin maar afzetten met de voeten tot ik het zonder red.

sterk kerel!

je lats zijn inderdaad echt weak in verhouding met de rest, raar zeg..

wel sterke rows toch

je lats zijn inderdaad echt weak in verhouding met de rest, raar zeg..

wel sterke rows toch

ja misschien gewoon vermoeid want db rows en BOR zijn netjes waarbij je toch veel lats aanspreekt.

Wanneer is deload afgelopen ? maandag?

nette rows man!

Zojuist schouderdag gehad.

Ging niet echt lekker vandaag.

Military Press
1x8x20
1x5x50
3x5x55
1x5x60
1x3x60

Side raises
2x8x7
2x8x8

Toen maar gestopt met schouders, het wilde gewoon niet.

Triceps extension
4x10x12,5

Biceps Dumbbell curl
3x8x16
1x10x16

Triceps Rope pulldown
2x8x20
2x8x22,5

EZ Biceps Curl
4x10x40

Helemaal niet zoals gewenst, maar op zich wel lekker bezig geweest. Was ook meteen de laatste dag van dit schema. Mag ook niet klagen want het komt niet vaak voor dat ik slechte dagen heb.
Wel geoefend met techniek bij oly squats en low bar, beide zijn nieuw voor mij. Wilde dat vandaag doen zodat ik daar maandag niet mee hoef te kloten. Heb het gevoel dat ik begrijp wat de bedoeling is.
Ga met vertrouwen aan m'n nieuwe schema beginnen. Here comes the pain :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven