MuscleMeat

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes!
Benieuwd hoe je het er vanaf brengt!

succes bro, lekker genieten en uiteraard goed opletten. Valt veel te leren van die baasjes.

Succes vandaag kerel!

• Topic Starter Topic Starter
Niet slecht gegaan vandaag, niet helemaal tevreden maar meer zat er niet in.

Ingewogen op 102,55

SQ: 140/150/160 (PR)
BP: 105/112,5/115 (fail) (PR)
DL: 190/205/215 (fail)

Squat was makkelijk, had achteraf echt meer kunnen pakken. Wel even wennen, ben alleen gewend te squatten met spiegel.
115 BP was te veel, toch PR op 112,5, vorige week was 110 PR.
DL is dom geweest, had gewoon voor 210 moeten gaan, die had zeker gelukt maar wilde per se met A. meekomen.
Volgens Bbosman begon ik met de stang te ver van m'n schenen waardoor lockout niet goed lukte.

Gewoon een mooie dag gehad, ontzettend gezellig en epic sfeer. Super motivatie om de lifts nu op fatsoenlijk niveau te krijgen zodat ik de volgende wedstrijd serieus mee kan doen. En bulken als een malle want 102,55@1,94m is natuurlijk een grap.

Ben nu helemaal kapot. Eten wilde de hele dag al niet zo, avondeten kreeg ik ook niet weg dus maar even grote shake gemaakt en nu een biertje. Eten doe ik morgen wel weer.
Heel veel thanks aan de mensen die hebben geholpen - jullie weten wel wie jullie zijn.

Epic pic:

291kq43.jpg

Goed gedaan man, mooi totaal voor een 1e wedstrijd!

Was ook het eerste wat me opviel, dat je inderdaad veel te ver van de halter afstaat bij de deadlift. Als je recht staat boven de halter en je kijkt recht naar beneden, moet de halter boven het midden van je voet liggen. Dus niet helemaal tegen je schenen aan, maar zeker ook niet vóór je tenen, wat bij jou zo'n beetje het geval was. Als je dan zakt, komen je schenen tegen de halter aan en trek je m langs je schenen omhoog. Je ziet ook op die foto dat je gewoon te ver naar voren hangt waardoor je bepaald geen ideale hefboom creeert.

Maar verder goed gelift natuurlijk man voor een eerste wedstrijd, je was nogal zenuwachtig of niet?
Is er nog wat gefilmd van je?

Mooie wedstrijd en woeste pic bro' !

Was ook het eerste wat me opviel, dat je inderdaad veel te ver van de halter afstaat bij de deadlift. Als je recht staat boven de halter en je kijkt recht naar beneden, moet de halter boven het midden van je voet liggen. Dus niet helemaal tegen je schenen aan, maar zeker ook niet vóór je tenen, wat bij jou zo'n beetje het geval was. Als je dan zakt, komen je schenen tegen de halter aan en trek je m langs je schenen omhoog. Je ziet ook op die foto dat je gewoon te ver naar voren hangt waardoor je bepaald geen ideale hefboom creeert.

Maar verder goed gelift natuurlijk man voor een eerste wedstrijd, je was nogal zenuwachtig of niet?
Is er nog wat gefilmd van je?

Nou ja zenuwachtig is niet het juiste woord, ik ging er echt voor. Alleen met de deadlift was ik wat zenuwachtig omdat ik was opgestaan met dikke pijn in mijn onderrug (geen idee waar dat vandaan komt).
Als het goed is is er wel een en ander gefilmd, ben er niet zeker van.

Zo stom inderdaad van die deadlift, in de gym let ik er altijd op maar op een of andere manier was dat helemaal weg en focuste ik me er blind op om dat gewicht van de grond te trekken.

Gefeliciteerd man, goed gepresteert op een 1e wedstrijd!

Training bij RPB?
Goed gelift man, ik zou je wel als advies meegeven om mensen vaker naar je techniek te laten kijken en jezelf te blijven verbeteren!
Niet dat je techniek slecht was, maar je begrijpt wat ik bedoel ;)

Nice lifting and nice pic. Pas op met Niels, zie hoe hij naar je kontje kijkt. :angstig:

Goed bezig man, mirin those weights!

netjes bro

2pr's gemaakt? Mag je best tevreden zijn toch :)
Nice hoor!

Klasse gedaan kerel, en al die dingetjes die niet goed gingen... juist daarom organiseren ze dit soort evenementen:) Zo te lezen heb je al gelijk een hoop bijgeleerd.

Thanks! Volgende wedstrijd ongetwijfeld beter resultaat en hoger BW. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven