AndroidHealthClinic

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Valt wel mee hoor. Bij RPB trainen ook gewoon 'average joe's' zoals ik. Dat is juist het mooie van RPB, alles en iedereen is welkom als je maat de juiste instelling hebt.

Dat is iets wat me al direct opviel in het PL-wereldje. Nu zit ik er nog niet echt in maar op de beginnerswedstrijd zag ik al dat zodra je wil en inzet toont iedereen voor elkaar klaar staat. One big ****ing family. :)

Jaa dat moet ook wel. als niemand je helpt en je alleen maar stoort aan mensen. dan krijg je niet de focus die je moet hebben om achterlijk zware gewichten op te tillen. Ik vond de wedstrijd erg leuk:D

Net een fun training gehad. Gewoon gedaan waar ik zin in had.
Zaterdag naar RPB dus deze week alleen di+do trainen, wil goed fit zijn zaterdag.
Op aanraden van Japio wil ik volgende week beginnen met Wendler, ik mis schouders in het schema waar ik laatst aan was begonnen en dat is toch een spiergroep die qua kracht achter loopt. Wist mijn 1RM MP niet dus die moest ik even opzoeken.

Military Press - Strict*
1x8x20
1x5x40
1x3x60
1x1x70
1x1x75

Squat - HB/ATG
1x5x50
1x5x80
1x5x100
1x5x110
1x5x120
1x5x130
1x5x140

Kroc Rows
1x8x35
1x8x37,5
2x8x40

CGBP - Paused
1x8x20
1x5x50
1x5x75
1x5x80
1x5x85
1x5x90
1x5x95

EZ Barbell Curl
2x8x40
1x8x45
1x10x45(PR)

DB Shoulder Press
2x8x27,5
1x7x30
1x8x30

* MP is dus matig, heeft echt werk nodig. 80 kg heb ik nog gedaan maar leek meer op een push press.

Ging verder echt lekker. Wel bloedheet en zweten als een aap.
Had epic goeie muziek in m'n oren wat ook een boost gaf.

Na het trainen extra fijne calorie nuke van minstens 1000 cals in het ruim gegooid, eten gaat gelukkig weer lekker na 3 mindere dagen. Op naar de 120 kg. ;)

Laatst bewerkt:
Niks mis met die MP?
Nice train sws.:)

Mp is best goed toch:). Goed bezig gozer.

MP is altijd strict he ;)

Netjes getraind man, niks mis met die mp! Voorderest ook weer lekkere gewichten hoor.

succes met wendler, zie je steeds vaker langskomen btw

alleen jammer van die muziek :)

Ja, maar dan is het geen MP meer maar een pushpress. Niet dat t verder veel uitmaakt, gaat enkel om de definitie.

Mp is totaal niet belangrijk voor een powerlifter! Eerst maar eens bij een ding houden Rusty! Zaterdag is voor de fun. Wedstrijdje logliften?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 22:48 ----------

Thanks, heb hier op DBB een goed stuk over 5/3/1 gelezen en spreekt me erg aan.

Heb je een voorkeur voor het een of het ander?

Tymen vind allebei even fijn!

Als powerlifter heb ik voor geen van beiden een voorkeur. Is altijd te pijnlijk voor mij, heb niet genoeg schoudermobiliteit om te locken boven mijn hoofd. Is inderdaad niet belangrijk voor powerlifters verder. Doe eigenlijk alleen schouderpresses in de smith.

Mp is totaal niet belangrijk voor een powerlifter! Eerst maar eens bij een ding houden Rusty! Zaterdag is voor de fun. Wedstrijdje logliften?

Met jou een wedstrijdje? Tuurlijk!
Maar DG, voordat ik weer deelneem aan een wedstrijd wil ik eerst m'n stats serieus een stuk omhoog hebben. Dan praat ik over +50 kg, ik ga niet weer meedoen voor spek en bonen.

Met jou een wedstrijdje? Tuurlijk!
Maar DG, voordat ik weer deelneem aan een wedstrijd wil ik eerst m'n stats serieus een stuk omhoog hebben. Dan praat ik over +50 kg, ik ga niet weer meedoen voor spek en bonen.

Over 3 maandjes dus weer een wedstrijd?

:D

Als powerlifter heb ik voor geen van beiden een voorkeur. Is altijd te pijnlijk voor mij, heb niet genoeg schoudermobiliteit om te locken boven mijn hoofd. Is inderdaad niet belangrijk voor powerlifters verder. Doe eigenlijk alleen schouderpresses in de smith.

Ik snap het.

Maar wat vinden jullie van de keuze voor Wendler?

Prima, zou t zelf niet doen, maar niks mis mee verder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven