- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die 2e was 160.. Ja als je ooit PL plannen hebt zou ik lekker iets voor de spiegel hangen, het is een erg raar gevoel om niet te kunnen kijken.
Nu moet ik sws zeggen dat de focus op techniek bij mij wel aardig weg was, ging blind op de lift, dat was bij DL helemaal wel duidelijk.
oh lol, helemaal niet door gehad dat jij er ook was. the tall guy. goed ebzig geweest
En ook al doelen voor aankomende zaterdag? Ga je net als mij alleen maar strongman dingen uitproberen? Ik heb de lat in ieder geval hoog gelegd voor mijzelf
ga gewoon alles zwaarder doen dan Bart Bosman
En ook al doelen voor aankomende zaterdag? Ga je net als mij alleen maar strongman dingen uitproberen? Ik heb de lat in ieder geval hoog gelegd voor mijzelf
ga gewoon alles zwaarder doen dan Bart Bosman
Ja Bart ik ga naar RPB zaterdag as. Loglift, yoke, farmers walk, heb er allemaal zin in. Stones misschien ook wel.
Das kickuh, mooie events daar en indrukwekkende figuren! Niet te vergeten een berg voedsel waardoor de mount everest gaat janken van jaloesie!

Ja man lijkt me ook mooi. Zag op de beginnerswedstrijd al wat figuren rondlopen waarvan ik dacht, damn..
Tussen die lui zal ik helemaal een garnaal zijn.
Ach, mijn tijd komt nog wel.