Fitness Seller

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
top gedaan rusty! was leuk je te ontmoeten!

View My Video

View My Video

Deadlifts heb ik niet wegens lege telefoon............ Zal vragen of maatje van me zijn filmpjes even doorstuurt zodat ik die deadlifts nog kan uploaden (had hem gevraagd ze te filmen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt man!
Vage wiebelknieën in die tweede. Ga voortaan maar zonder spiegel squatten.

Ging easy bro. Welke gewichten waren dat? Volgens mij moet het echt raar zijn om zonder spiegel te squatten.

Die 2e was 160.. Ja als je ooit PL plannen hebt zou ik lekker iets voor de spiegel hangen, het is een erg raar gevoel om niet te kunnen kijken.
Nu moet ik sws zeggen dat de focus op techniek bij mij wel aardig weg was, ging blind op de lift, dat was bij DL helemaal wel duidelijk.

Die 2e was 160.. Ja als je ooit PL plannen hebt zou ik lekker iets voor de spiegel hangen, het is een erg raar gevoel om niet te kunnen kijken.
Nu moet ik sws zeggen dat de focus op techniek bij mij wel aardig weg was, ging blind op de lift, dat was bij DL helemaal wel duidelijk.

Ja de deadlift trok je helemaal scheef uit. Zonde

oh lol, helemaal niet door gehad dat jij er ook was. the tall guy. goed ebzig geweest

En ook al doelen voor aankomende zaterdag? Ga je net als mij alleen maar strongman dingen uitproberen? Ik heb de lat in ieder geval hoog gelegd voor mijzelf :p
ga gewoon alles zwaarder doen dan Bart Bosman :p

En ook al doelen voor aankomende zaterdag? Ga je net als mij alleen maar strongman dingen uitproberen? Ik heb de lat in ieder geval hoog gelegd voor mijzelf :p

Hahaha niace, arme bossman toch xd

Haha dat zit er voor mij niet in. Wil inderdaad vooral strongman dingen doen, lijkt me erg leuk. Ik heb er echt veel zin in.
Verder gewoon ook veel kijken en leren.

Strongman events zijn leuk om te doen. Ga je naar de RPB meet?

Ben benieuwd wat je van een loglift en yoke vindt, zeker doen.
Stones is ook leuk speelgoed. ;)

Ja Bart ik ga naar RPB zaterdag as. Loglift, yoke, farmers walk, heb er allemaal zin in. Stones misschien ook wel.

Ja Bart ik ga naar RPB zaterdag as. Loglift, yoke, farmers walk, heb er allemaal zin in. Stones misschien ook wel.

Das kickuh, mooie events daar en indrukwekkende figuren! Niet te vergeten een berg voedsel waardoor de mount everest gaat janken van jaloesie!

Das kickuh, mooie events daar en indrukwekkende figuren! Niet te vergeten een berg voedsel waardoor de mount everest gaat janken van jaloesie!

Ja man lijkt me ook mooi. Zag op de beginnerswedstrijd al wat figuren rondlopen waarvan ik dacht, damn..
Tussen die lui zal ik helemaal een garnaal zijn. :D
Ach, mijn tijd komt nog wel.

Ja man lijkt me ook mooi. Zag op de beginnerswedstrijd al wat figuren rondlopen waarvan ik dacht, damn..
Tussen die lui zal ik helemaal een garnaal zijn. :D
Ach, mijn tijd komt nog wel.

Valt wel mee hoor. Bij RPB trainen ook gewoon 'average joe's' zoals ik. Dat is juist het mooie van RPB, alles en iedereen is welkom als je maat de juiste instelling hebt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven