- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met low bar kan je meer gewicht pakken, die moeten ook ATG.
High bar zijn de Olympisch squats, voeten op schouderbreedte, goed voor je quads.
Dat is een beetje het idee wat ik er van heb. Ben er niet zeker van. De oly squats gaan zeker een hel voor me worden met die lange stelten voor me, maar goed, ik ga het schema doen zoals het er staat, geen bullshit.
Het is niet per se zo dat je low bar meer gewicht kan pakken, je verandert alleen de beweging die je maakt. Sommigen zijn low bar sterker, sommigen high bar of ergens er tussenin. Je kan dus ook gewoon high bar squatten als powerlifter (doe ik ook).
Succes in elk geval.
gezellig wordt het in ieder gevalIk heb me gister aangemeld voor de beginnerswedstrijd op 16 juni. Weet niet of er nog plaatsen zijn, zodra ik iets weet zal ik 't melden. Doe niet mee voor de win, gewoon voor de fun en de ervaring.
Damn bro. 3x per week squats en deadlifts
Nog even wat afzeikadvies: Voor krachtopbouw zou ik steeds een zwaardere dumbbell tussen je poten klemmen bij de pull-ups.
Succes!

Damn bro. 3x per week squats en deadlifts
Nog even wat afzeikadvies: Voor krachtopbouw zou ik steeds een zwaardere dumbbell tussen je poten klemmen bij de pull-ups.
Succes!

Mag hij zich eerst wel eens een keertje kunnen optrekken zonder af te zetten![]()

Veel setjes/volume in je schema. Ben zelf meer fan van 5x5 / 5x3 of repouts (531).
Kijken hoe het zich gaat ontwikkelen. Deads zien er pittig uit. Hoeveel tijd ben je met zo'n training kwijt?