MuscleMeat

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tis toch pas 20 voor 7 ? ik moet ook nog trainen

owjaaa, ik train altijd 's ochtends en denk dan nog wel eens dat iedereen dat doet... :roflol:

srry brah

Half 8 begon hij net met bankdrukken, dus even geduld;)

Waarblijft die update? of ietsie overleden?

rusty schiet eens op ik kan niet slapen :(

Ik volg je , en wens je veel succes ! hopelijk hebben ze gewichten genoeg in die gym van je ;)

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Ben je een bench record aan het vestigen of lig je onder de barbell?

• Topic Starter Topic Starter
Haha wel een fijn gevoel dat jullie zo met smart op me wachten :)
Gisteren was ik om 20:45 klaar, toen snel naar huis, eten, douchen en toen naar m'n maat voor een biertje, geen tijd gehad om up te daten.
Komt ie dan!

Squat*
1x6x60
1x8x90
1x6x105
2x4x120
1x3x125
2x3x130

Benchpress - 1 tel rust op borst

6x6x70

Deadlift - 4 tellen up/4 tellen down**
1x6x60
1x6x100
2x8x120
1x7x130
2x6x140
2x5x150

Shrugs***
5x10x90

SS met:

Chinups
6x4

Croc Rows****
1x10x30
4x10x32

Abs heb ik geskipt ivm tijd.

* Was donderdag best hard verbrand op m'n bovenrug/schouders, helse pijn met die bar erop :D Heb om deze reden ipv low bar, high bar gedaan.

** Deadlift ging weer lekker, laatste 2 setjes met belt gedaan.. Op aanraden van wat PL boys toch maar een belt aangeschaft, beviel erg goed doordat m'n onderrug erg vermoeit was. Niet strak geteld om 4 up/4 down te doen, wel rustig en gecontroleerd laten zakken en omhoog.

*** Onderrug was kapot, begon met 120 kg maar dat was echt slechte vorm. Toen maar terug naar de 90 en met goede vorm voltooid.

**** In schema staat cable rows, ben zelf niet zo'n fan van cable werk dus croc rows gedaan. Minder gewicht dan ik voorheen pakte, maar het was dan ook aan het einde van de workout.

Ben zelf erg tevreden over de eerste week, was loodzwaar, ben ook vrij lang bezig met een workout maar nog op geen enkele oefening gefaald. Strak aan het schema gehouden.
Van mijn ooit (door een bevriend forumlid genoemde ;)) epic weak grip ben ik gelukkig ook af. Met mix grip+chalk nergens meer last van. Nu lekker 3 dagen rust (gym is dicht met pinksteren :mad:), dan weer alles 5 kg verhogen. Volgens schema moet ik BP/CGBP met 2,5 verhogen maar die pesthomo instructeur heeft nog steeds de 1,25 kg schijfjes niet geregeld.

Haha klote he als je verbrand bent... gisteren ook gesquat met verbrande rug niet echt aan te raden :o

Lekker bezig geweest iig ;)

Lekkere training kerel, sux dat je verbrand bent. Wel naice dat je nog ging squatten :)

Je moe zelf niet gaan tellen man, gewoon focusses opde oefening. Vraag gwn een random persoon om te tellen anders.

Met pinksterren de gym dicht? Mijne lekker niet :devil:

Ps je grip is nog steeds epic weak want je gebruikt mixed grip :cool:

Lekkere training kerel, sux dat je verbrand bent. Wel naice dat je nog ging squatten :)

Je moe zelf niet gaan tellen man, gewoon focusses opde oefening. Vraag gwn een random persoon om te tellen anders.

Met pinksterren de gym dicht? Mijne lekker niet :devil:

Ps je grip is nog steeds epic weak want je gebruikt mixed grip :cool:

Me hol. :D

En tuurlijk ging ik squatten, is 10 seconden even doorbijten en daarna voel je niks meer. Volgens schema moest ik 4up/4down doen, denk meer dat de insteek daarachter is dat je gewoon gecontroleerd moet liften en laten zakken.

Lekker getraind nog man!
Ik ga dinsdag wel even zeiken over die 1.25 kg gewichtjes.. Kost geen moer, als ze gewoon even zorgen dat er een paar setjes zijn!

Lekkere training rusty!
Moest die croc row's effe opzoeken, maar dat is het toch hetzelfde als dumbbell row niet?
Bij mij in de gym hadden ze geen 0.5 gewichten, ik heb zelf 3 setjes gekocht en de eigenaar heeft het gewoon mooi terug betaald :) Als je iets wilt bij ons is het best dat je het zelf koopt want tegen dat de eigenaar ervoor kijkt..

ja dat is dus helemaal tegen mijn principes in hè. ik ga zeker geen gewichtjes kopen:P
zie mezelf al lopen, elke training met die gewichtjes zeulen.

De eigenaar van onze gym weigert het überhaupt om geld uit te geven dus dat werkt ook niet. Als ik m'n eigen schijven moet kopen begin ik wel een homegym.

Even de stats van week 1 (ex warmup sets):

p1xjs.png

www.weightxreps.net kan je op deze manier een log bij houden.

Laatst bewerkt:
Hij klopt weer, BP/CGBP is gescheiden, vandaar.

Netjes weer hoor :)

Wel leuk die overzichtjes, echt een top site hoor. Zeker de moeite waard om daar te loggen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven