MuscleMeat

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zozo pittige training!

je zegt het net alsof zo kort beter is? als je een paar assistence oefeningen erbij doet ben je al gauw langer bezig
ik doe al 50 minuten over 7x5x122,5kg squat haha. daarna nog deads en rug, ben ik toch 80-90 minuten bezig.

Doe jij echt altijd onder een uur?

je zegt het net alsof zo kort beter is? als je een paar assistence oefeningen erbij doet ben je al gauw langer bezig
ik doe al 50 minuten over 7x5x122,5kg squat haha. daarna nog deads en rug, ben ik toch 80-90 minuten bezig.

Doe jij echt altijd onder een uur?

Jup, 90% van de tijd wel

Mijn schema is iedere keer 40, waarvan 20 compound, exclusief warmup sets. Nu ligt dit gewicht nog onder mijn max maar het volume is vér boven wat ik gewend ben dus zwaar is het wel. Knappe jongen die dat red binnen een uur.

Laatst bewerkt:
whaha, als je dat volume in zo;n korte tijd wegwerkt verdenk ik je van het eten van Danoontjes!

Mijn schema is iedere keer 40 sets warming up, waarvan 20 compound, exclusief warmup sets. Nu ligt dit gewicht nog onder mijn max maar het volume is vér boven wat ik gewend ben dus zwaar is het wel. Knappe jongen die dat red binnen een uur.

Zoveel opwarming doe ik niet :)

Event training duurt wel 4-5 uur soms..
Wat boeit het nou hoe lang je over een training doet, als het voor hem werkt. Goed bezig Rusty.

Event training duurt wel 4-5 uur soms..
Wat boeit het nou hoe lang je over een training doet, als het voor hem werkt. Goed bezig Rusty.

Thanks. Ik zie mezelf dit echt niet in kortere tijd doen. Helemaal die DL van gisteren, was geen grapje meer, had echt wel wat tijd nodig om even op adem te komen.

waar is je training bro....

20954551.jpg

i dont snap you

hij traint toch ma-wo-vr?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven