Fitness Seller

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je steeds zo gesloopt bent je van werk, zou je jezelf dan wel een dusdanig schema aandoen? Volume gaat er flink inhakken denk ik. je volume op armen is al hoger dan van de gemiddelde bb-er ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
LB2

Deadlift

8x70
5x120
3x140
3x160
3x180
3x190
3x200 PR

Bij 160 al ****ing last van m'n rug, toen was het Rusty Rage lvl 3259 en verdomme eindelijk die 3x200 getrokken. Met goede vorm. :)

Zercher Squat

8x20
8x70
3x90
3x100
3x110
3x120

Easy, moet nog even zoeken naar goed werkgewicht.

Leg Extension ss Standing Leg Curl

8x50 - 8x50
8x60 - 8x50
8x60 - 8x50
8x60 - 8x50

Standing Calf Raises

12x100
12x105
8x100
8x100

Bench Crunches

25
25
25
25

Russian Twist - 10 kg schijf

30
30
30
30
30

Hammer Curls

8x24
8x24
8x24
8x24

EZ Curl

8x40
8x40
8x42,5
8x42,5

Lekkere training. Lichaam went echt goed aan het werk. Eten gaat ook goed, BW neemt weer toe. :)
Goodmornings geskipt ivm rug, die ga ik op squatdag doen.

Als je steeds zo gesloopt bent je van werk, zou je jezelf dan wel een dusdanig schema aandoen? Volume gaat er flink inhakken denk ik. je volume op armen is al hoger dan van de gemiddelde bb-er ;)

Moet de schade van de afgelopen maanden inhalen dus ff hard er tegenaan.

Rusty rage, it's super effective

BAM!!! PR OP DE DL!!
3x200 zijn serieuze gewichten maat!

• #1.125
Wow 3 x 200 deads... damn dude das indrukwekkend!

Dan gaat die 1x 220 er binnenkort ook wel aan neem ik aan?

• #1.128
Toen ik een tijdje rotwerk deed met veel voorover gebukt staan heeft veel stretchen van de hamstrings, glutes en hip flexors mij geholpen. Ook tijdens het werk af en toe een minuutje (was vaak rustig) of in de pauze.

Hans.. 220 heb ik in juli al gedaan. Op de wedstrijd was 220 genoeg om te winnen. 17 februari ga ik maxxen op de wintercompetitie bij SMTL.

Was als compliment bedoeld, dat wanneer je 3x 200 netjes kan pullen, er wel meer als 1x 220 in zit.
Dat gaat je zeker lukken.

• #1.131
Toen ik een tijdje rotwerk deed met veel voorover gebukt staan heeft veel stretchen van de hamstrings, glutes en hip flexors mij geholpen. Ook tijdens het werk af en toe een minuutje (was vaak rustig) of in de pauze.

Thanks Z, goeie tip. Zal er even naar kijken.

Was als compliment bedoeld, dat wanneer je 3x 200 netjes kan pullen, er wel meer als 1x 220 in zit.
Dat gaat je zeker lukken.

Was ook niet offended hoor haha. We gaan het wel meemaken de 17e. Was nog zat over na de 220 op de Rookie wedstrijd. Hoop eigenlijk dit jaar wel op 260+.

260?
Holy shit, serieuze gewichten.
Flinke sprong ook dan.
Had zelf als doel dit jaar 250 te trekken, zit nu op 235.
Ben ik behoorlijk minder ambitieus als jij :p

Succes man !

Rusty is ook een beest!

Dat zijn tenminste echte doelen, nice Maurits.

• #1.135
260?
Holy shit, serieuze gewichten.
Flinke sprong ook dan.
Had zelf als doel dit jaar 250 te trekken, zit nu op 235.
Ben ik behoorlijk minder ambitieus als jij :p

Succes man !

Jij legt de lat veel te laag voor jezelf.

29niez8.jpg

:D

Dat zijn tenminste echte doelen, nice Maurits.

Thanks, je moet de lat wel hoog houden hè. ;)

Respect als je het haalt.
35 kg op 220 kg is een dikke 15%, zou erg veel zijn.
Weet niet wat voor sprong je 2012 gemaakt hebt, dus kan niet oordelen hoe reeel die 260 is.

Weet niet of ik de lat voor mezelf te laag lig, vind het zelf wel meevallen.
Moet wel zeggen dat ik liever mijn doel ruim van te voren haal, dan dat ik er tegen aan zit te hikken.
Als het op eengegeven moment een kansloze missie lijkt te worden is mijn motivatie om er toch nog het meeste uit te halen weg.
Ga liever dik over mijn doel heen, geeft mij tenminste meer voldoening.
Maar ieder mens is anders.

En wat zijn jouw doelen Sven?
Kan ik je er aan houden :p
Maar eerst recoveren van je schouder !

• #1.137
Vandaag @ RPB.
Werd al wakker met ontzettend zure benen, kon amper lopen van de kramp in m'n kuiten en liezen. Nieuwe trainingsschema slaat kennelijk wel érg hard aan. :D

Log Black Mamba

5x65
5x65
3x75
3x80
3x85 PR op deze log
1x85
Fx90
Fx85
4x80
3x85
2x85
5x75

Het is wel duidelijk dat de log die ik bij Alex gedaan heb een stuk makkelijker is, daar deed ik 3x90 en 1x95 mee. Dat redde ik vandaag nooit op deze.
Was er op gegeven moment klaar mee maar gelukkig kwamen Frank en G coachen waardoor het wél lukte.

Verder geen zak gedaan, kan amper lopen door die kramp en de motivatie was weg. Maakt niet uit, gewoon wennen aan het schema. Volgende keer weer hard erin.

Mooie logpress gozer. Jammer dat je voor de rest niets gedaan hebt of kon doen.
@Hans, jouw outpullen lijkt me een mooi doel.

@Hans, jouw outpullen lijkt me een mooi doel.

Succes :D
Ach zal je vast wel een keer lukken als gretige jonge hond, maar dit jaar nog niet.

@Rusty : ach je maakt zowiezo wel progress ook op de log van Gijs, weet nog dat een paar maanden geleden het helemaal niet wilde lukken met cleanen.
Gaat nu zo te lezen al stukken beter.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven