dannyh1983
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is wel pittig werk ouwe. Niet gek dat je met je rug loopt, continu zo'n houding is echt funest. Ik krijg wel gelijk zo'n hardcore-ondergronds beeld bij je beschrijvingWerk nu bij de Hoogovens op de kooksfabriek. Merendeel van de dag ben ik kolen/kooks aan het scheppen. Als ik dat niet aan het doen ben ben ik ander zwaar k*twerk aan het doen. Het probleem met scheppen is dat ik continu voorover gebogen sta, daardoor krijg ik die lage rugpijn. Hopelijk snel werk zonder fysieke belasting zodat ik net als voorheen weer hard kan knallen.![]()

Haha dat is waar, maar ik had 'm al in kleine lettertjes getypt omdat de MP eigenlijk een vrij triest verhaal is in verhouding tot de rest, helemaal omdat ik al zoveel geprobeerd heb om 'm omhoog te krijgen. Vanaf nu 1 keer per week op 3x3 en 1 keer op 4x8.
Moet je dan niet juist nog blijer zijn dat je er eindelijk een Pr in zet!! Gas eroppppp
Ook die mp komt ooit wel goed, lekker door trainen en vooral de schik erin houden!
Ziet er goed uit, waarom focus op 3x3 op main lift steeds? Enne close grip bor -stang in de hoek-..is dat niet gewoon T-bar row
![]()