Booyaka
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.387
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen PR op de strict press?
maar wel good job op de CGBP![]()

Verder nog gekloot met Glute Bridges maar snap er geen zak van. Volgende keer weer proberen.
...strong zerchers by the way..
Niet zo moeilijk hoor..gewoon net doen alsof je de kloppende wortel show uitvoert met een woman on top...strong zerchers by the way..

Zien er niet echt moe uit na een PREn dan nog een flinke bench erna. Lekker toch!!

Goede trainingen, zaterdag nice op de events. Yoke zag er soepel uit!

Nu deadlift verbod aan m'n reet in de gym. Weer ruzie gehad met de kansloze fitness instructeur (die na +20 jaar trainen nog steeds setjes met 40 bencht).. Vind het te veel herrie maken en er was geklaagd.. Maar er is niet geklaagd want niemand stoort zich er aan, men komt juist kijken omdat ze het leuk vinden.. Maar goed.. Even kijken wat ik ermee moet want ik kan die kerel onderhand vermoorden.
Er liep ook zo'n raar klein kaal figuur rond, geen idee of hij er nu ook opeens werkt, met zijn rattekop. Volgens mij irriteerde hij zich er gewoon aan. Mja, 90% in de gym zijn ecto's die nooit deadliften, dus valt het juist op wanneer er serieuze gewichten worden gebruikt. Beetje jammer weer..