- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks jongens!
En Ro, ben nog epic weak chestboy. Na de wedstrijd ontdekken wat voor mij de goede stand van m'n handen is want die bench is inderdaad triest.

haha ik plaag je maar, ik ben bench only. hopelijk maakt ielja een bench beast van me![]()
Weet ik bro, maar je hebt toch gelijk. Bench is me een doorn in het oog!
Je bent een sterk jong dus jij komt er wel hoor met je bench.
)beter dat je in ieder geval geen last meer hebt van je keel
lekker bezig man! top en nice van je bench! welke beurten ga jij doen op bench? 110-115-120?

Nee, ik begin op 105 denk ik. Vertrouw het materiaal in mijn gym niet zo, ben bang dat het gewicht afwijkt. En als ik 120 druk word ik gek.![]()
aai oke. ja ik moet van ielja 125. als ik dat druk ga ik brullen als een mong**l daar. srs

Toen ik die 2e 110 eruit drukte leek het wel een strijdkreet uit 300.
Maar srs, ik zie mezelf geen 120 drukken maar wie weet.
Enig idee hoe snel ze de bar pakken? Ik kan namelijk voor m'n gevoel zo 3/4 seconden op een dood punt zitten en hem dan toch omhoog drukken.
ze pakken je bar niet af. zolang je maar niet zakt terwijl je presst. even blijven hangen is geen probleem. tis mijn eerste bench wedstrijd maar ielja vertelde het me
aai oke. ja ik moet van ielja 125. als ik dat druk ga ik brullen als een mong**l daar. srs
Brullen als een mong**l gaat gepaard met veel kwijl... Rusty brah, die zaal daar is gymzaal dus neem wat doekjes mee om de vloer te dweilen weet je... Anders ga je spagaat doen met deadliften.... srs
OT, vind je training niet slecht kerel, brute gewichten voor iemand die herstellende is van een virusje.
jij komt er welThanks Bart! Heb er wel vertrouwen in voor volgende week.