AndroidHealthClinic

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks jongens!
En Ro, ben nog epic weak chestboy. Na de wedstrijd ontdekken wat voor mij de goede stand van m'n handen is want die bench is inderdaad triest.

Thanks jongens!
En Ro, ben nog epic weak chestboy. Na de wedstrijd ontdekken wat voor mij de goede stand van m'n handen is want die bench is inderdaad triest.

haha ik plaag je maar, ik ben bench only. hopelijk maakt ielja een bench beast van me:D

Vandaag niet zo'n knappe training neer gezet, voel me gelukkig wel weer 90% goed.
Keelpijn zo goed als weg alleen nu en dan nog wat vermoeid.

Squat (HB/ATG)
1x8x60
1x6x90
1x3x120
1x3x135
1x2x150

Benchpress (paused)
1x8x60
1x3x90
1x3x100
1x2x110 (PR)

Deadlift
1x5x60
1x5x100
1x3x140
1x3x160
Gestopt ivm vermoeidheid rug, geen zin om te forceren.

Ben ook zo'n rund af en toe. Woensdag al zwaar (richting max) getraind en wilde er nog even een schepje bovenop gooien.
Ben wel blij met de bench. Maakte me er behoorlijk druk over mbt de wedstrijd.
Ma-Wo nog rustig aan trainen en dan 3 dagen rust voor de grote dag.

lekker bezig man! top en nice van je bench! welke beurten ga jij doen op bench? 110-115-120?

beter dat je in ieder geval geen last meer hebt van je keel

Goeie bench man!

beter dat je in ieder geval geen last meer hebt van je keel

Ja daar werd ik helemaal leip van, at veel te weinig.

Thanks!!!

lekker bezig man! top en nice van je bench! welke beurten ga jij doen op bench? 110-115-120?

Nee, ik begin op 105 denk ik. Vertrouw het materiaal in mijn gym niet zo, ben bang dat het gewicht afwijkt. En als ik 120 druk word ik gek. :D

Nee, ik begin op 105 denk ik. Vertrouw het materiaal in mijn gym niet zo, ben bang dat het gewicht afwijkt. En als ik 120 druk word ik gek. :D

aai oke. ja ik moet van ielja 125. als ik dat druk ga ik brullen als een mong**l daar. srs

aai oke. ja ik moet van ielja 125. als ik dat druk ga ik brullen als een mong**l daar. srs

Toen ik die 2e 110 eruit drukte leek het wel een strijdkreet uit 300. :D
Maar srs, ik zie mezelf geen 120 drukken maar wie weet.
Enig idee hoe snel ze de bar pakken? Ik kan namelijk voor m'n gevoel zo 3/4 seconden op een dood punt zitten en hem dan toch omhoog drukken.

Toen ik die 2e 110 eruit drukte leek het wel een strijdkreet uit 300. :D
Maar srs, ik zie mezelf geen 120 drukken maar wie weet.
Enig idee hoe snel ze de bar pakken? Ik kan namelijk voor m'n gevoel zo 3/4 seconden op een dood punt zitten en hem dan toch omhoog drukken.

ze pakken je bar niet af. zolang je maar niet zakt terwijl je presst. even blijven hangen is geen probleem. tis mijn eerste bench wedstrijd maar ielja vertelde het me

goed bezig, dikke bench

succes op die wedstrijd

goede bench man!

Brullen als een mong**l gaat gepaard met veel kwijl... Rusty brah, die zaal daar is gymzaal dus neem wat doekjes mee om de vloer te dweilen weet je... Anders ga je spagaat doen met deadliften.... srs

OT, vind je training niet slecht kerel, brute gewichten voor iemand die herstellende is van een virusje.

Brullen als een mong**l gaat gepaard met veel kwijl... Rusty brah, die zaal daar is gymzaal dus neem wat doekjes mee om de vloer te dweilen weet je... Anders ga je spagaat doen met deadliften.... srs

OT, vind je training niet slecht kerel, brute gewichten voor iemand die herstellende is van een virusje.

Thanks Bart! Heb er wel vertrouwen in voor volgende week.

Ik ga je volgen :thumbup:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven