AndroidHealthClinic

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
beterschap brah!

• Topic Starter Topic Starter
Merk het... beterschap man.. hoe zit het met je eten?

Hele dag verrot geweest, waardeloos gegeten.. Weekend nog rusten, maandag weer volle bak er tegenaan.

herstellen jij !

Ga je volgen!

Beterschap!

Maandag knallen dan!!!

MytsuR pls....

voel je je al beter kerel?

Al dat bemoederen hier zeg.. Dont forget rusty is en blijft een eindbaas..

Hahaha Ceetn :D

Ja boys ben alweer behoorlijk opgeknapt dus maandag moet het weer goedkomen. Ook weer aardig gegeten vandaag, lekker zo'n 3 daagse mini-cut. :D

Zojuist bij de dokter geweest. Dokter zegt Pfeiffer, rust houden.
Potverdomme nog aan toe. Jarenlang nooit ziek, maar nu ik die wedstrijd wil doen de lul. Dokter raad sterk af te trainen voor de wedstrijd omdat de ziekte dan nog langer kan aanhouden.

Ook heel klote dat ik door die compleet verragte keel amper kan eten, zal ook wel flink afvallen.

Zal die chick van vorige week zaterdag wel ff bedanken. :o

Ik heb ook Pfeiffer. Afhankelijk van de gradatie kan je er best mee doortrainen hoor, maar ideaal is het zeker niet. Goed slapen en zelf beslissen of je mee wilt doen of niet, je hebt het zelf in de hand.
Trouwens, de dokter kan het wel zeggen, maar er moet natuurlijk wel eerst bloed geprikt worden om de diagnose te stellen.
Pfeiffer begint vaak met een keelontsteking, dus zou goed kunnen.

Ik heb ook Pfeiffer. Afhankelijk van de gradatie kan je er best mee doortrainen hoor, maar ideaal is het zeker niet. Goed slapen en zelf beslissen of je mee wilt doen of niet, je hebt het zelf in de hand.

Ok, bedankt bro! Moet wel zeggen dat ik me niet erg energiek voel en eten gaat ook moeizaam. Maat van me zei net gewoon door trainen maar dan op lager volume. Heb jij nog adviezen hierin?
Kan ook gewoon schema volgen op 50% gewicht.

Sterke als het echt pfeiffer is, bro.

Ok, bedankt bro! Moet wel zeggen dat ik me niet erg energiek voel en eten gaat ook moeizaam. Maat van me zei net gewoon door trainen maar dan op lager volume. Heb jij nog adviezen hierin?
Kan ook gewoon schema volgen op 50% gewicht.

Ja ik hou me niet in ofzo. Op 50% trainen heb ik nu niks aan. Wat ik wel doe soms is gewoon effe een uurtje slapen na het trainen, als ik de tijd heb. Maar je moet t allemaal zelf aanvoelen, je weet zelf wel wanneer je volle bak kan trainen en wanneer niet. Pfeiffer is geen doodvonnis, en als je mazzel hebt kan je er binnen een paar weken weer van af zijn.
Luisteren naar je lichaam. Ik weet niet hoe ernstig jouw vorm van Pfeiffer is en hoe jouw lichaam er op reageert, hoe veel last je ervan hebt, dus kan ook niks zeggen daarover. Ik zou zeggen, maak je niet druk, rust goed, laat eerst die keelpijn over zijn, en dan zie je wel of je snel genoeg hersteld bent voor de 16e.
Maar ik had me laatste post nog even ge-edit, want je moet wel bloed laten prikken natuurlijk. Of is dat al gebeurd?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven