- Waardering
- 658
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 125kg
Thanks Kraft.
En Tymboo: Klopt, ik weet het van dat bloed prikken maar volgens de doc zag m'n mond+keel er dusdanig uit (+alle andere ellende die ik erbij heb) dat ze er vrij zeker van was.
Het is geen excuus om niet te trainen, ik wil er zo snel mogelijk vanaf, kan ook heel slecht eten waardoor ik me ook weer minder voel. Ik ga het vanavond sws gewoon proberen.
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 11:49 ----------
Ah vandaar, het was een edit, ik dacht al..
Nou de dokter zei zelf dat het met een week of 2 wel over kan zijn.
Heb een sterk gestel, voel me al een stuk beter dan afgelopen dagen alleen wel erg loom.
50% is dus geen optie nu. Wat adviseer jij? Je hebt toch een stuk meer ervaring dan ik. Ik denk alleen wel dat het schema wat ik nu heb misschien iets te veel van het goede is in deze toestand.
En Tymboo: Klopt, ik weet het van dat bloed prikken maar volgens de doc zag m'n mond+keel er dusdanig uit (+alle andere ellende die ik erbij heb) dat ze er vrij zeker van was.
Het is geen excuus om niet te trainen, ik wil er zo snel mogelijk vanaf, kan ook heel slecht eten waardoor ik me ook weer minder voel. Ik ga het vanavond sws gewoon proberen.
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 11:49 ----------
Ja ik hou me niet in ofzo. Op 50% trainen heb ik nu niks aan. Wat ik wel doe soms is gewoon effe een uurtje slapen na het trainen, als ik de tijd heb. Maar je moet t allemaal zelf aanvoelen, je weet zelf wel wanneer je volle bak kan trainen en wanneer niet. Pfeiffer is geen doodvonnis, en als je mazzel hebt kan je er binnen een paar weken weer van af zijn.
Luisteren naar je lichaam. Ik weet niet hoe ernstig jouw vorm van Pfeiffer is en hoe jouw lichaam er op reageert, hoe veel last je ervan hebt, dus kan ook niks zeggen daarover. Ik zou zeggen, maak je niet druk, rust goed, laat eerst die keelpijn over zijn, en dan zie je wel of je snel genoeg hersteld bent voor de 16e.
Maar ik had me laatste post nog even ge-edit, want je moet wel bloed laten prikken natuurlijk. Of is dat al gebeurd?
Ah vandaar, het was een edit, ik dacht al..
Nou de dokter zei zelf dat het met een week of 2 wel over kan zijn.
Heb een sterk gestel, voel me al een stuk beter dan afgelopen dagen alleen wel erg loom.
50% is dus geen optie nu. Wat adviseer jij? Je hebt toch een stuk meer ervaring dan ik. Ik denk alleen wel dat het schema wat ik nu heb misschien iets te veel van het goede is in deze toestand.