Fitness Seller

Rusty's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks Kraft.
En Tymboo: Klopt, ik weet het van dat bloed prikken maar volgens de doc zag m'n mond+keel er dusdanig uit (+alle andere ellende die ik erbij heb) dat ze er vrij zeker van was.

Het is geen excuus om niet te trainen, ik wil er zo snel mogelijk vanaf, kan ook heel slecht eten waardoor ik me ook weer minder voel. Ik ga het vanavond sws gewoon proberen.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 11:49 ----------

Ja ik hou me niet in ofzo. Op 50% trainen heb ik nu niks aan. Wat ik wel doe soms is gewoon effe een uurtje slapen na het trainen, als ik de tijd heb. Maar je moet t allemaal zelf aanvoelen, je weet zelf wel wanneer je volle bak kan trainen en wanneer niet. Pfeiffer is geen doodvonnis, en als je mazzel hebt kan je er binnen een paar weken weer van af zijn.
Luisteren naar je lichaam. Ik weet niet hoe ernstig jouw vorm van Pfeiffer is en hoe jouw lichaam er op reageert, hoe veel last je ervan hebt, dus kan ook niks zeggen daarover. Ik zou zeggen, maak je niet druk, rust goed, laat eerst die keelpijn over zijn, en dan zie je wel of je snel genoeg hersteld bent voor de 16e.
Maar ik had me laatste post nog even ge-edit, want je moet wel bloed laten prikken natuurlijk. Of is dat al gebeurd?

Ah vandaar, het was een edit, ik dacht al..

Nou de dokter zei zelf dat het met een week of 2 wel over kan zijn.
Heb een sterk gestel, voel me al een stuk beter dan afgelopen dagen alleen wel erg loom.

50% is dus geen optie nu. Wat adviseer jij? Je hebt toch een stuk meer ervaring dan ik. Ik denk alleen wel dat het schema wat ik nu heb misschien iets te veel van het goede is in deze toestand.

Eerst uitzieken en die keelpijn over laten gaan. Dat kan best een week of twee duren als het een flinke keelontsteking is. Weet niet hoe lang het al aan de gang is. Als het goed is heb je daar wel wat medicatie voor gekregen van de dokter. Ziek of halfziek trainen heeft helemaal geen zin joh.
Dokter kan verder zeggen wat ze wil, maar er zal toch bloed geprikt moeten worden voordat er daadwerkelijk een diagnose gesteld kan worden. Dus ik zou nog es even bellen als ik jou was.

Ok dan moet het maar. Keelontsteking is wel vrij erg volgens de dokter, hoewel ik het wel beter voel worden. Is denk ik sinds woensdag aan de gang, werd steeds erger tot zaterdag, toen redelijk stabiel en word nu voor m'n gevoel wat minder.
Dokter is een waardeloos figuur, ga er ook echt nooit naartoe maar kennelijk vond ze het niet nodig om bloed te prikken.
Heb eigenlijk nooit wat en als ik dan wat heb is het altijd snel over, hopelijk dit keer ook.

ben je klaar mee, ellende. hopen dat je er snel vanaf bent kerel.

Hmm, klinkt niet best kerel! Veel kamille thee drinken en snel weer aan de bak :D

Hmm, klinkt niet best kerel! Veel kamille thee drinken en snel weer aan de bak :D

Ja normaal drink ik geen druppel thee, nu de hele dag en het werkt!
Eigenwijze zak als ik ben ga ik toch maar even trainen, op 5x3 op SQ/DL/BP.

Ik voel me op zich wel goed in vergelijking met voorgaande dagen en heb het idee dat ik het tóch even moet doen. Gaat 't niet ben ik zo weer thuis.

eigenwijze zak dat je ook bent

Toch gaan trainen, wel aangepast schema uiteraard. BP/SQ/DL op 5x5 gedaan.
Mag niet klagen, ging best lekker.

Squat (HB/ATG)
2x5x60
1x5x90
1x5x100
1x5x110
1x5x120
1x5x130

Benchpress (paused)
1x8x50
1x5x80
1x5x85
1x5x90
1x5x95
1x3x100

Deadlift
1x5x60
1x5x90
1x5x110
1x5x130
1x5x150
1x3x180

Squat blijft favoriet, gaat altijd lekker. Laatste set was zwaar.
BP voel ik me nu zekerder over. Blijft m'n zorgekindje maar ik kan wel openen met 100kg.
Laatste set deadlift had ik nog tot 5 gekund, toch maar gestopt omdat ik door de griep een erg stijve onderrug heb gehad en deze toch maar wilde ontzien. Mix grip vanaf 150 kg.

Goeie training gozer!! Wat wil je gaan openen op de squat en deadlift?
Blijf wel echt luisteren naar je lichaam man. En als je niet mee kan doen de 16e verwacht ik wil dat je m'n schijven gaat laden haha. Jk man, tuurlijk ga je de 16e halen. Zou volgende week hoe dan ook rust pakken. Ik kom eigenlijk altijd sterker uit 1 (of 2) rustweken en vooral voor jou zou het nu geen slecht idee zijn.

strong DL

Goeie training gozer!! Wat wil je gaan openen op de squat en deadlift?
Blijf wel echt luisteren naar je lichaam man. En als je niet mee kan doen de 16e verwacht ik wil dat je m'n schijven gaat laden haha. Jk man, tuurlijk ga je de 16e halen. Zou volgende week hoe dan ook rust pakken. Ik kom eigenlijk altijd sterker uit 1 (of 2) rustweken en vooral voor jou zou het nu geen slecht idee zijn.

Deze week gewoon nog normaal trainen, volgende week ma(+wo) op 50% gewicht trainen, vrijdag rust.
Dit was een aangepaste training ivm ziekte, hopelijk kan ik later deze week weer verder met m'n schema. Zo niet ga ik weer op 5x5.

Openen blijft een lastige vraag. BP wordt 100 heb ik besloten. Squat 150 en DL denk ik 200.
Heb geen idee hoeveel goed materiaal afwijkt van de troep in de gym maar daar zal ik snel genoeg achter komen.

Oh en grapjas, de 16e ben ik er zeker. :D

Thanks bro!

Voelde me wel iets beter vandaag.. Maar om te zeggen beter, nee, vandaar nogmaals met 5x5 getraind.

Squat (ATG/HB)*
1x5x60
1x5x95
1x5x105
1x5x115
1x5x135
1x5x145

Benchpress (paused)
1x5x60
1x5x85
1x5x90
1x5x95
1x5x100
1x3x105

Deadlift
1x5x60
1x5x100
1x5x120
1x5x140
1x5x160
1x2x190

*Kan echt niet tellen/rekenen. Foutje gemaakt met gewichten bij squat, daardoor 10 kg te zwaar gedaan (en toch gered yay)

Was echt een goede training, echt wat ik nodig had voor de confidence-boost voor de wedstrijd. Vrijdag maar even srs lichter trainen.

Als iemand tips heeft over met welke gewichten op te warmen voor de wedstrijd, graag.

5x145 wanneer je niet optimaal bent met een 3x150 squat als pr. Dat komt wel goed over 10 dagen.
Zou niet te zwaar openen, 1e beurt zekerheid en 2e tegen je pr aan. 3e beurt proberen een nieuwe te pakken.

Dat zijn nog eens gewichten kerel, sterk bezig!

5x145 wanneer je niet optimaal bent met een 3x150 squat als pr. Dat komt wel goed over 10 dagen.
Zou niet te zwaar openen, 1e beurt zekerheid en 2e tegen je pr aan. 3e beurt proberen een nieuwe te pakken.

Dat zijn nog eens gewichten kerel, sterk bezig!

Thanks bro's! Moet wel erbij zeggen dat m'n motivatie echt goed was.
En Mc.Chick, helemaal mee eens. 1e beurt sws op safe openen en van daaruit verder.

holy shit nice training man! ben echt benieuwd hoe je het op de wedstrijd gaat doen :)

heftige training voor iemand die nog ziekjes is.

zozo goed bezig rusty! gelukkig pak ik je nog wel op de bench:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven