MuscleMeat

Ruzie in het uitgaans leven?

Met o&n ruzie en uit de tent gezet door uitsmijters. Ik nam het op voor vriendin omdat ze drank over der heen kreeg en hij der uit zat te schelden, dus ik kom er tussen en duw die gozer weg. Komt er een ander die bemoeit ermee en bleek dus dat hij de baas was ofzo. Ik werd er dus uitgezet zonder dat ik het uit kon of mocht leggen. :mad:

Je ligt er nog steeds nachten van wakker he?

Echt wel.

Vroeger was ik altijd vrij bang met uitgaan omdat ik een klein mannetje was. Nu valt dat wel mee en ben ik ook wat gemoedelijker. Toendertijd ook eigenlijk nooit ruzie omdat ik het bewust heel erg uit de weg ging. Nu heb ik dan wel regelmatig mensen die dan wat lopen te duwen ofzo omdat ze langs je willen, maar daar heb ik echt een schijthekel aan dus die duw kunnen ze terug verwachten. Echt ruzie heb ik nog nooit gehad, maar ik weet wel dat wanneer het zover is dat ik niet in zal houden. Gewoon zo snel mogelijk 3 stompen op het hoofd en in 1 keer klaar.

Hallo,

dit is mijn vraag aan jullie hebben jullie ook altijd zoveel ruzie?

voor het minste krijg ik ambras?

gisteren bijvoorbeeld. Ik was gaan snookeren en op de een of andere manier kets er een bal over de rand op de grond. Ne andere kerel daar begon tegen mij temelken dat ik daar moest met ophouden? Toen heb ik hem efkes men gedacht gezegt en dan is het wel altijd gedaan.

maar dit begint wel degelijk te vervelen, zeker als je niets misdoet.

hebben jullie ook soms z'n problemen?

grtz... Stijn

haha dat is dan je houding. Ik moet er ook soms aan werken.

Als je zegt dat je even je gedacht hebt gezegd en woorden gebruikt zoals "melken" gaan mensen je niet zo vriendelijk vinden : ) .
Gebruik AN en spreek met 2 woorden en je zal niet veel ruzie meer hebben ;).

ik heb nog nooit ruzie ge had iedereen gaat altijd graag met mij om blij toe ik hou echt niet van dat gezeik als ik uit ga mensen kijken wel uit ik kijk van me zelf heel agressief al ben ik dat totaal niet maar het schrik wel af

Laatst bewerkt:
Ook bijna nooit ruzie. Toevallig laatst had een vriend van me op het Jordaanfestival ruzie en kreeg klappen van een gast.

Toen heb ik die gozer wel een paar loodjes verkocht maar ik ga ruzie liever uit de weg want het schiet niet op. Als ik uitga kom ik om te feesten. Als ik wil matten dan ga ik wel kickboxen oid.

ik heb nog nooit ruzie gehad. iedereen gaat altijd graag met mij om. blij toe ik hou echt niet van dat gezeik, als ik uit ga mensen kijken wel uit. ik ben van me zelf heel agressief al ben ik dat totaal niet maar het schrik wel af

Zo nu is het leesbaar

• Topic Starter Topic Starter
ja watte de laatste maanden ook minder en minder ambras,
ik probeer altijd zo vriendelijk mogelijk te blijven, en het lukt me aardig

:)

grtz...

ik heb bijna elk weekend wel problemen en meestal loopt het uit tot vechten omdat ik mij ook nooit kan inhouden. ik heb er ondertussen al mee leren leven :)

Vroeger was ik altijd vrij bang met uitgaan omdat ik een klein mannetje was. Nu valt dat wel mee en ben ik ook wat gemoedelijker. Toendertijd ook eigenlijk nooit ruzie omdat ik het bewust heel erg uit de weg ging. Nu heb ik dan wel regelmatig mensen die dan wat lopen te duwen ofzo omdat ze langs je willen, maar daar heb ik echt een schijthekel aan dus die duw kunnen ze terug verwachten. Echt ruzie heb ik nog nooit gehad, maar ik weet wel dat wanneer het zover is dat ik niet in zal houden. Gewoon zo snel mogelijk 3 stompen op het hoofd en in 1 keer klaar.

:roflol: pk "the anabolic beast" verheugt zich op een vechtpartij in zijn kuur zo te zien!

Mwa half jaartje geleden was er een gozer die me constant na liep te doen, mijn manier van lopen enz. Werd hem toen zo spuugzat dat ik em een gooi had gegeven en hij lag dus op de grond :p Stond ie op zat ie nog een beetje stoer te doen en toen werd hij uit die tent vandaan gezet omdat ie het uitlokte.
Voor de rest eigenlijk nooit last, als je je zelf normaal, relaxt opsteld en niet overal een probleem van maakt is er niet snel wat aan de hand ..

Oja en ook een keer (iets van half jaar geleden ook) met een gabbergrietje, ik had haar aangetikt en gevraagt of ze mij en een vriend van me wilde zuigen, waarna ik zelf helemaal in een stek lag omdat ik zo bezopen als wat was. Ze was ook echt oerlelijk en vond dat ze in de zeik genomen werd. Ze wilde buiten met me vechten, op het laatst de hele lonsdale gang om mij en nog 2 jongens heen :o
Uiteindelijk toch niks gebeurt :)

Mwa half jaartje geleden was er een gozer die me constant na liep te doen, mijn manier van lopen enz. Werd hem toen zo spuugzat dat ik em een gooi had gegeven en hij lag dus op de grond :p Stond ie op zat ie nog een beetje stoer te doen en toen werd hij uit die tent vandaan gezet omdat ie het uitlokte.
Voor de rest eigenlijk nooit last, als je je zelf normaal, relaxt opsteld en niet overal een probleem van maakt is er niet snel wat aan de hand ..

Oja en ook een keer (iets van half jaar geleden ook) met een gabbergrietje, ik had haar aangetikt en gevraagt of ze mij en een vriend van me wilde zuigen, waarna ik zelf helemaal in een stek lag omdat ik zo bezopen als wat was. Ze was ook echt oerlelijk en vond dat ze in de zeik genomen werd. Ze wilde buiten met me vechten, op het laatst de hele lonsdale gang om mij en nog 2 jongens heen :o
Uiteindelijk toch niks gebeurt :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???

Terug
Naar boven