Fitness Seller

Ruzie in het uitgaans leven?

Het valt mij op dat mensen die heel veel ruzie hebben in het uitgaansleven er nooooooit wat aan kunnen doen. :D

Tip: glimlach en biedt standaard je excuses aan. Dat voorkomt bijna altijd ruzie. En het is zelfs grappig als mensen ruzie met je zoeken. Voor en possje terug liep 1 of andere hork m’n biertje uit de handen en kijkt me gelijk boos aan met een Wat Moet Je!? blik in zijn ogen. Toen heb ik zo nederig mogelijk gezegd dat het me enorm speet dat ik in de weg stond en dat mijn bier op zijn schoen terecht was gekomen, en als hij even wachtte ik een doekje zou gaan halen om het weg te poetsen. Toen was hij even stil en keek wat verbaast, maar na 2 tellen hervond hij zich weer en schreeuwde dat ik gewoon mijn kankerkop moest houden. Toen heb ik hem mijn excuses aangeboden vanwege mijn kankerkop en dat ik er voor zou zorgen dat ik de volgende keer een tiefuskop heb en of hij me alstublieft niet in elkaar wil slaan en geen pijn wil doen. Toen heb ik nog een paar keer sorry gezegd terwijl ik verlegen naar mijn voeten keek en toen vertrok meneer met de woorden dat ik uit moest kijken (in het verkeer? voor geslachtziektes? Ik heb het maar niet gevraagd). Domme mensen zijn een enorme bron van humor.

Ik snap dat soort mensen nooit zo goed want hij was een kop kleiner als me en ongeveer 20 kg lichter? Maargoed, alleen mijn meisje is een kroeggevecht waard. Verder niets.

edit: ow... het gaat inmiddels over vechtsport?
ik heb 4 jaar gethaibokst bij fred royers in Arnhem. Prima leerschool en ook erg goed voor je zelfvertrouwen. En erg handig als toch nog onverhoopt in een kroeggevecht verwikkelt raakt.
Vanavond heb ik mijn eerste worsteltraining bij Sandow / Achilles in Arnhem. De duurconditie is niet al te best dus het zal net als mijn eerste thaibokstraining wel weer een bijna-dood ervaring worden. :D
Worstelen lijkt me erg leuk. Eindelijk heb ik een sport gevonden waarbij ik legitiem lekker mannen mag vastpakken. harrr..

:roflol:

Afgelopen zaterdagavond...Voor het eerst in 2 maanden weer eens stappen...

Wilde om 4 uur naar buiten (had geen jas bij dus kon doorlopen) spreek een Marok aan: He kerel, mag ik er ff langs! Waarop de Marok zegt: Ejj, what rustug ouwe wtf wat moet je man, wachte kk gek...De met bloed doorlopen ogen medelander schreeuwt wat en -huub huub huub- 4 Maroks.

Wist eigenlijk heel rustig te blijven, wat me meeviel. De grootste aars stond op een achterlijk kleine afstand lelijke taal mijn neus in te dampen, terwijl zijn voorhoofd het mijne streelde. Ik had zin in een kopstoot maar zei dat het te kinderachtig was. Ik liep door, kreeg nog een paar gebruikelijke Marok-duwtjes in mn rug en stond heerlijk buiten. Enerzijds lachend omdat ik buiten stond, anderzijds flink aroused...

WAT THE **** MOET JE HIER NOU MEE? IS TOCH DOELLOOS EN PRETBEDERF?

niks....

En dat sinds mijn vorige prettige ontmoeting met de Maroks. En mijn positieve denken.

21-1

Klote uitslag...

Laatst bewerkt:
gewoon lachen en vriendelijk zijn.

Stoot je iemand zijn biertje om, bestel zonder omkijken een nieuwe voor die kerel/vrouw, zelf al vraagt hij er niet achter.

Geef je iemand per ongeluk een duw, direct vriendelijk excuseren, geen ruige bek trekken van "heb ik iets van je aan?"

Drink je niet te zat, niets is irritanter als de drunk guy op de party die iedereen en ieder wijf lastigvalt.

Een glimlach op je kop doet echt wonderen.

En als je ziet dat ze je echt moeten hebben, tja, beter hopen dat je dan ook wat zelfverdediging kan ipv enkel je spieren te showen als je goed breed bent :)

gewoon lachen en vriendelijk zijn.

Stoot je iemand zijn biertje om, bestel zonder omkijken een nieuwe voor die kerel/vrouw, zelf al vraagt hij er niet achter.

Geef je iemand per ongeluk een duw, direct vriendelijk excuseren, geen ruige bek trekken van "heb ik iets van je aan?"

Drink je niet te zat, niets is irritanter als de drunk guy op de party die iedereen en ieder wijf lastigvalt.

Een glimlach op je kop doet echt wonderen.

En als je ziet dat ze je echt moeten hebben, tja, beter hopen dat je dan ook wat zelfverdediging kan ipv enkel je spieren te showen als je goed breed bent :)

Word! Maar ik heb niet meer gezegd dan dit, en het is precies zo gegaan als daar staat. Het bederft alles.
Ik ben ALTIJD de sjaak. Ben het beu.

De grootste aars stond op een achterlijk kleine afstand lelijke taal mijn neus in te dampen, terwijl zijn voorhoofd het mijne streelde.

:roflol: :roflol::roflol:

Ach... als je er dat soort zinnen door produceert dan mag je wat mij betrefd nog vaker door maroks worden lastig gevallen. :D

tip: sommige bendes marrokanen houden ervan de boel te verzieken en de macht van hun troep tegen je te gebruiken. Het enige wat je kan doen vs die mannen, als je ze niet kent, is de tenten vermijden waar je weet dat ze grootschaals naartoe gaan.

Ik heb genoeg marrokanen als vrienden/kennisen, maar als ze me meevragen naar een typisch marrokanenkot zeg ik toch nee. Als vrijwel enige Belg daartussen gaan staan betekend dat vanaf je ruzie hebt je er alleen kunt voor staan.

Ik heb nog maar 1 marrokaan geweten die me (half) verdedigde toen ik ruzie had met een andere, ook al was ik volledig in mijn recht, de meesten kiezen zonder omkijken partij tegen je.

tip: sommige bendes marrokanen houden ervan de boel te verzieken en de macht van hun troep tegen je te gebruiken. Het enige wat je kan doen vs die mannen, als je ze niet kent, is de tenten vermijden waar je weet dat ze grootschaals naartoe gaan.

Ik heb genoeg marrokanen als vrienden/kennisen, maar als ze me meevragen naar een typisch marrokanenkot zeg ik toch nee. Als vrijwel enige Belg daartussen gaan staan betekend dat vanaf je ruzie hebt je er alleen kunt voor staan.

Ik heb nog maar 1 marrokaan geweten die me (half) verdedigde toen ik ruzie had met een andere, ook al was ik volledig in mijn recht, de meesten kiezen zonder omkijken partij tegen je.

Ik vind het oprecht jammer...Er liepen ook een paar relaxte bij maartoch...Zulke reacties zonder aanleiding zie ik niet veel behalve in deze situaties.

@Lauw: Je hoeft niks te hopen...:D

Laatst bewerkt:
Marokkanen spannen altijd samen. Wanneer je ergens een Marokkanen of Turken buurt zit, zie dat je ruzie krijgt want dan ben je de peanut.

Jup, en :D dan heb je minder rap ruzie of een fysiek als Ronnie en Jay :cool:

Shit man jullie zijn allemaal watjes vergeleken met mij.
Als ik uitga dan zoek ik meestal ruzie met iedereen, er is nooit iemand die me wat kan maken. Ik zit ook gewoon aan alle chickies, of ze het wil of niet.
En dat ze een vriendje heeft maakt het nog beter, heb ik tenminste een reden om te knokken!

Misschien zou het komen omdat ik altijd op pre-teenparties ben waar de gemiddelde leeftijd 10-12 is met de smoesje dat ik op mijn broertje pas :knipoog:

Shit man jullie zijn allemaal watjes vergeleken met mij.
Als ik uitga dan zoek ik meestal ruzie met iedereen, er is nooit iemand die me wat kan maken. Ik zit ook gewoon aan alle chickies, of ze het wil of niet.
En dat ze een vriendje heeft maakt het nog beter, heb ik tenminste een reden om te knokken!

Misschien zou het komen omdat ik altijd op pre-teenparties ben waar de gemiddelde leeftijd 10-12 is met de smoesje dat ik op mijn broertje pas :knipoog:

ok

Misschien komt dat omdat je ''vrienden'' niet durfen voor je op te komen.
En trouwens niet iedereen is het zelfde... Ik bedoel wij hebben ook soms ruzie met die marrokkaantjes uit andere steden die ruzie komen zoeken.
Dan moet je Representen!:cool:

Afgelopen zaterdagavond...Voor het eerst in 2 maanden weer eens stappen...

Wilde om 4 uur naar buiten (had geen jas bij dus kon doorlopen) spreek een Marok aan: He kerel, mag ik er ff langs! Waarop de Marok zegt: Ejj, what rustug ouwe wtf wat moet je man, wachte kk gek...De met bloed doorlopen ogen medelander schreeuwt wat en -huub huub huub- 4 Maroks.

Wist eigenlijk heel rustig te blijven, wat me meeviel. De grootste aars stond op een achterlijk kleine afstand lelijke taal mijn neus in te dampen, terwijl zijn voorhoofd het mijne streelde. Ik had zin in een kopstoot maar zei dat het te kinderachtig was. Ik liep door, kreeg nog een paar gebruikelijke Marok-duwtjes in mn rug en stond heerlijk buiten. Enerzijds lachend omdat ik buiten stond, anderzijds flink aroused...

WAT THE **** MOET JE HIER NOU MEE? IS TOCH DOELLOOS EN PRETBEDERF?

niks....

En dat sinds mijn vorige prettige ontmoeting met de Maroks. En mijn positieve denken.

21-1

Klote uitslag...

het gaat ook om de mentaliteit he.
Soms moet je gewoon beetje bluffen dat schrik die gasten wel af, zijn net hyena's.
Maarjah... ik zou liever in elkaar worden geslagen door die gasten dan weg hebben gelopen

Maar om eerlijk te zijn lijkt me een gevecht op m.m.a. regels en met een gentlemens agreement dat je stopt als de ander k.o. is of simpelweg niet meer wil me bij tijd en wijle best een leuk idee. Ik bedoel, je moet wel brute pech hebben wil je langdurige blessures overhouden aan een paar klappen op je hoofd. En zo’n gevecht is wel een enorme kick natuurlijk (en als je wint is het nog mooier :D ).

Begin je eigen Fight Club zou ik zeggen ;)

Nah, de voordelen van een bare knuckle fight wegen niet op tegen voordelen die een goede sportschool met een goede trainer je te bieden hebben. Zo’n fight club lijkt me bijvoorbeeld nogal wat blesure’s opleveren en qua technieken leer je nauwelijks wat. Nope, ik laat me liever me kop van me romp draaien op een sportschool als in een verlaten kantoorpand oid.

Marokkanen spannen altijd samen. Wanneer je ergens een Marokkanen of Turken buurt zit, zie dat je ruzie krijgt want dan ben je de peanut.

Jup, en :D dan heb je minder rap ruzie of een fysiek als Ronnie en Jay :cool:

Het ligt niet aan die groepjes buitenlanders of groepjes Nederlanders.
Het ligt er maar net aan hoe JIJ je opstelt !!!

We moeten ons maar gaan organiseren.. The DBB fightclub~~! No1 ****s with us... Ben ik the godfather en dan zijn jullie wiseguys(a friend of ours)!

het gaat ook om de mentaliteit he.
Soms moet je gewoon beetje bluffen dat schrik die gasten wel af, zijn net hyena's.
Maarjah... ik zou liever in elkaar worden geslagen door die gasten dan weg hebben gelopen

je zult wel vaak ruzie hebben zo te lezen...
Je kunt mi beter dat soort dingen uit de weg gaan. Dan laat je teminste
zien wie de slimste zien. Als ze bv aan je vriendin zitten.. OKE!
Maar als ze alleen dom zitten te doen, laat ze lekker de debielen.

Zelf nog nooit hoeven vechten, altijd op kunnen lossen door te praten.

Terug
Naar boven