Fitness Seller

Ruzie in het uitgaans leven?

handig hé wat muay thai kunnen :D
heeft je maat dezelfde straf gekregen als jij? want hij heeft een scherf gebruikt en dat lijkt mij toch nog net iets erger dan met je bare knuckles
ontkent want hij wou geen poging tot doodslag op zijn stokkie krijgen. en wat muay thai is idd handig.

ontkent want hij wou geen poging tot doodslag op zijn stokkie krijgen. en wat muay thai is idd handig.

persoonlijk heb ik nog nooit echt ruzie gehad waarbij er meer dan twee meppen vielen, maar ik vraag me af... blijf je kalm genoeg om dan echt je muay thai te gebruiken (inclusief het verdedigen) of is het wat ruwer te werk gaan? Persoonlijk gn ervaring mee :)

BEILEN:

Provincie Drenthe
Gemeente Midden-Drenthe
Inwoners 9656 (2006)
Geografische ligging {{{breedtegraad}}} NB {{{lengtegraad}}} OL
Geografische ligging 52°51′NB 6°30′OL
Stadsrechten (lijst)
Belangrijke verkeersaders N 381, A 28
Netnummer 0593

yup, Nederland :D

huh heeft beilen stadsrechten ?
volgens mij klopt dat niet;)

persoonlijk heb ik nog nooit echt ruzie gehad waarbij er meer dan twee meppen vielen, maar ik vraag me af... blijf je kalm genoeg om dan echt je muay thai te gebruiken (inclusief het verdedigen) of is het wat ruwer te werk gaan? Persoonlijk gn ervaring mee :)

het ging meer (bij een persoon) ongeveer een rechter stoot linker elleboog en een lowkick en toen bleef hij liggen. maar nogmaals ik ben er niet trots op

het ging meer (bij een persoon) ongeveer een rechter stoot linker elleboog en een lowkick en toen bleef hij liggen. maar nogmaals ik ben er niet trots op

Ik oefen na de muay thai training soms op één beweging: rechter hoek op de onderkaak... die wil ik er in gebakken krijgen voor ALS het nodig zou zijn ter verdediging.

Misschien mogen we samen bij roxxe oefenen, dan doe jij rechterhoek en ik linkerhoek :p

nee maar met je hele lichaam erbij hé! draaien op je rechterbeen en goed kort houden! met de juiste techniek is't moeilijker dan je denkt hoor! enfin, tenminste als je geen vechtsport doet

tijdens een training doe ik dat ook vlotjes, maar ik wil dat het er echt inzit voor als ik meer adrenaline dan rode bloedcellen in mijn aders heb lopen..

nee maar met je hele lichaam erbij hé! draaien op je rechterbeen en goed kort houden! met de juiste techniek is't moeilijker dan je denkt hoor! enfin, tenminste als je geen vechtsport doet

tijdens een training doe ik dat ook vlotjes, maar ik wil dat het er echt inzit voor als ik meer adrenaline dan rode bloedcellen in mijn aders heb lopen..
klopt maar dit was wel een basis combo trouwens ik trainde altijd bij jan lomulder ken je die of er wel eens van gehoord ? Home echt een goeie harde kerel ik ken hem persoonlijk ook goed hij heeft ook veel les gehad en gevochten in bangkok

klopt maar dit was wel een basis combo trouwens ik trainde altijd bij jan lomulder ken je die of er wel eens van gehoord ?

die naam niet nee :o
maar ff google levert dit op

1993 / 1996 World camp IKKC, WKC in de klasse tot 81 kg.
1995 / 1996 World camp WMTA in de klasse tot 86 kg

In 1996 is Jan Lomulder gestopt en stelde deze Wereld titels vacant.
Zijn laatste partij vocht Jan Lomulder tegen Stefan Leko en won dit non titel fight op punten

Home

Hallo,

dit is mijn vraag aan jullie hebben jullie ook altijd zoveel ruzie?

voor het minste krijg ik ambras?

maar dit begint wel degelijk te vervelen, zeker als je niets misdoet.

Het valt mij op dat mensen die heel veel ruzie hebben in het uitgaansleven er nooooooit wat aan kunnen doen. :D

Tip: glimlach en biedt standaard je excuses aan. Dat voorkomt bijna altijd ruzie. En het is zelfs grappig als mensen ruzie met je zoeken. Voor en possje terug liep 1 of andere hork m’n biertje uit de handen en kijkt me gelijk boos aan met een Wat Moet Je!? blik in zijn ogen. Toen heb ik zo nederig mogelijk gezegd dat het me enorm speet dat ik in de weg stond en dat mijn bier op zijn schoen terecht was gekomen, en als hij even wachtte ik een doekje zou gaan halen om het weg te poetsen. Toen was hij even stil en keek wat verbaast, maar na 2 tellen hervond hij zich weer en schreeuwde dat ik gewoon mijn kankerkop moest houden. Toen heb ik hem mijn excuses aangeboden vanwege mijn kankerkop en dat ik er voor zou zorgen dat ik de volgende keer een tiefuskop heb en of hij me alstublieft niet in elkaar wil slaan en geen pijn wil doen. Toen heb ik nog een paar keer sorry gezegd terwijl ik verlegen naar mijn voeten keek en toen vertrok meneer met de woorden dat ik uit moest kijken (in het verkeer? voor geslachtziektes? Ik heb het maar niet gevraagd). Domme mensen zijn een enorme bron van humor.

Ik snap dat soort mensen nooit zo goed want hij was een kop kleiner als me en ongeveer 20 kg lichter? Maargoed, alleen mijn meisje is een kroeggevecht waard. Verder niets.

edit: ow... het gaat inmiddels over vechtsport?
ik heb 4 jaar gethaibokst bij fred royers in Arnhem. Prima leerschool en ook erg goed voor je zelfvertrouwen. En erg handig als toch nog onverhoopt in een kroeggevecht verwikkelt raakt.
Vanavond heb ik mijn eerste worsteltraining bij Sandow / Achilles in Arnhem. De duurconditie is niet al te best dus het zal net als mijn eerste thaibokstraining wel weer een bijna-dood ervaring worden. :D
Worstelen lijkt me erg leuk. Eindelijk heb ik een sport gevonden waarbij ik legitiem lekker mannen mag vastpakken. harrr..

Wat heb je aan een ouderwetse straat gevecht als messen en vuurwapens meer normaal is dan uitzondering.
Laat nooit iemand in je eigen space komen en weet dat de eerste klap een daalder waard is...:D

Ja echt. Deze wereld zou een betere plek zijn als meningsverschillen met de blote vuist beslecht zouden worden.

Dat je naar buiten gaat en dat de degene die het hardst bloed / om zijn moeder schreeuwt / k.o. gaat, verloren heeft. Met een ouderwetsch vuistgevecht is de kans op blijvende blessures (zoals overlijden) vrij klein. Maarja, je hebt altijd van die watjes die bang zijn voor een blauw oog en dus maar direct een mes trekken. Beetje jammer.

Ja echt. Deze wereld zou een betere plek zijn als meningsverschillen met de blote vuist beslecht zouden worden.

Dat je naar buiten gaat en dat de degene die het hardst bloed / om zijn moeder schreeuwt / k.o. gaat, verloren heeft. Met een ouderwetsch vuistgevecht is de kans op blijvende blessures (zoals overlijden) vrij klein. Maarja, je hebt altijd van die watjes die bang zijn voor een blauw oog en dus maar direct een mes trekken. Beetje jammer.

yup idd... op de muay thai zitten paracommando's die portieren en al meer dan tien jaar thaiboksen en ook zei zeggen dat je tegenwoordig al moet oppassen als je een ventje van 15 buiten wil smijten omdat hij terug kan komen met een vuurwapen :eek:

Vind ik persoonlijk ook altijd een rotblessure. :D

Terug
Naar boven