- Waardering
- 14
mong*len smongolen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mong*len smongolen
Dus eerlijk gezegd wou je zijn vriendin versieren, . Jullie renden weg, ze kwamen 8ter jullie aan en gaven jullie klappen!

ontkent want hij wou geen poging tot doodslag op zijn stokkie krijgen. en wat muay thai is idd handig.handig hé wat muay thai kunnen
heeft je maat dezelfde straf gekregen als jij? want hij heeft een scherf gebruikt en dat lijkt mij toch nog net iets erger dan met je bare knuckles
ontkent want hij wou geen poging tot doodslag op zijn stokkie krijgen. en wat muay thai is idd handig.

BEILEN:
Provincie Drenthe
Gemeente Midden-Drenthe
Inwoners 9656 (2006)
Geografische ligging {{{breedtegraad}}} NB {{{lengtegraad}}} OL
Geografische ligging 52°51′NB 6°30′OL
Stadsrechten (lijst)
Belangrijke verkeersaders N 381, A 28
Netnummer 0593
yup, Nederland![]()

persoonlijk heb ik nog nooit echt ruzie gehad waarbij er meer dan twee meppen vielen, maar ik vraag me af... blijf je kalm genoeg om dan echt je muay thai te gebruiken (inclusief het verdedigen) of is het wat ruwer te werk gaan? Persoonlijk gn ervaring mee![]()
het ging meer (bij een persoon) ongeveer een rechter stoot linker elleboog en een lowkick en toen bleef hij liggen. maar nogmaals ik ben er niet trots op
Misschien mogen we samen bij roxxe oefenen, dan doe jij rechterhoek en ik linkerhoek![]()

klopt maar dit was wel een basis combo trouwens ik trainde altijd bij jan lomulder ken je die of er wel eens van gehoord ? Home echt een goeie harde kerel ik ken hem persoonlijk ook goed hij heeft ook veel les gehad en gevochten in bangkoknee maar met je hele lichaam erbij hé! draaien op je rechterbeen en goed kort houden! met de juiste techniek is't moeilijker dan je denkt hoor! enfin, tenminste als je geen vechtsport doet
tijdens een training doe ik dat ook vlotjes, maar ik wil dat het er echt inzit voor als ik meer adrenaline dan rode bloedcellen in mijn aders heb lopen..
klopt maar dit was wel een basis combo trouwens ik trainde altijd bij jan lomulder ken je die of er wel eens van gehoord ?
als ik m'n 40 broers & zusters mag meebrengen

Hallo,
dit is mijn vraag aan jullie hebben jullie ook altijd zoveel ruzie?
voor het minste krijg ik ambras?
maar dit begint wel degelijk te vervelen, zeker als je niets misdoet.

Ik heb alleen ruzie in het zomerseizoen.. Vanwege alle ballletjes, kakkers.. etc. die hier komen![]()

Wat heb je aan een ouderwetse straat gevecht als messen en vuurwapens meer normaal is dan uitzondering.
Laat nooit iemand in je eigen space komen en weet dat de eerste klap een daalder waard is...![]()
Ja echt. Deze wereld zou een betere plek zijn als meningsverschillen met de blote vuist beslecht zouden worden.
Dat je naar buiten gaat en dat de degene die het hardst bloed / om zijn moeder schreeuwt / k.o. gaat, verloren heeft. Met een ouderwetsch vuistgevecht is de kans op blijvende blessures (zoals overlijden) vrij klein. Maarja, je hebt altijd van die watjes die bang zijn voor een blauw oog en dus maar direct een mes trekken. Beetje jammer.

Ja echt. Deze wereld zou een betere plek zijn als meningsverschillen met de blote vuist beslecht zouden worden.
Dat je naar buiten gaat en dat de degene die het hardst bloed / om zijn moeder schreeuwt / k.o. gaat, verloren heeft. Met een ouderwetsch vuistgevecht is de kans op blijvende blessures (zoals overlijden) vrij klein. Maarja, je hebt altijd van die watjes die bang zijn voor een blauw oog en dus maar direct een mes trekken. Beetje jammer.