XXL Nutrition

Ruzie in het verkeer

ik heb het 1 keer gehad toen ik een jaar of 18 was, ik had net me rijbewijs en stond in de file. Het was mooi weer dus ik had me raampje open en zat lekker te genieten van me yogi drink die ik een tankstation daarvoor gekocht had. Wil er zo een kerel zijn auto tussen die van mij prakken. Ik als 18 jarige etterbak liet hem er mooi niet tussen.
Hoor ik ineens een brul: He homo ga je nou potverdomme nog aan de kant op moet ik je aan de kant rossen?
kijk ik naar links zie ik echt een gigantische beer met een knalrode opgefokte kale harses.
dus ik zeg wat moet je nou lelijke dikke kale k*****mong**l!
haha die kerel werd helemaal woest, prachtig was dat hij begon te schreeuwen en wou zijn auto voor de mijne zetten zodat hij me een paar dreunen kon verkopen. Toen kwam hij met zijn raampje(die ook open stond) naast de mijne en ik zag mijn afslag al in de verte. dus ik fl**ker dat flessie yogidrink zo ze auto in, ze hele dashbord, bekleding, kleren alles zat onder. Ik ging plankgas over de vluchtstrook en nam me afslag.

2 dagen later sta ik weer in de file. Ik kijk zo een beetje om me heen en ineens zie ik dat diezelfde vent weer naast me staat. Ik dacht shiiiitt die sloopt me als hij me ziet! Gelukkig had hij me niet gezien anders had ik het nog wel eens op kunnen lopen haha.

:roflol: :roflol: :roflol:

ik heb het 1 keer gehad toen ik een jaar of 18 was, ik had net me rijbewijs en stond in de file. Het was mooi weer dus ik had me raampje open en zat lekker te genieten van me yogi drink die ik een tankstation daarvoor gekocht had. Wil er zo een kerel zijn auto tussen die van mij prakken. Ik als 18 jarige etterbak liet hem er mooi niet tussen.
Hoor ik ineens een brul: He homo ga je nou potverdomme nog aan de kant op moet ik je aan de kant rossen?
kijk ik naar links zie ik echt een gigantische beer met een knalrode opgefokte kale harses.
dus ik zeg wat moet je nou lelijke dikke kale k*****mong**l!
haha die kerel werd helemaal woest, prachtig was dat hij begon te schreeuwen en wou zijn auto voor de mijne zetten zodat hij me een paar dreunen kon verkopen. Toen kwam hij met zijn raampje(die ook open stond) naast de mijne en ik zag mijn afslag al in de verte. dus ik fl**ker dat flessie yogidrink zo ze auto in, ze hele dashbord, bekleding, kleren alles zat onder. Ik ging plankgas over de vluchtstrook en nam me afslag.

2 dagen later sta ik weer in de file. Ik kijk zo een beetje om me heen en ineens zie ik dat diezelfde vent weer naast me staat. Ik dacht shiiiitt die sloopt me als hij me ziet! Gelukkig had hij me niet gezien anders had ik het nog wel eens op kunnen lopen haha.

:laugh:

Luister dan opgefokte schooljeugd !

Als je iemand, die jou dwarszit in het verkeer, ECHT boos wilt maken, bijvoorbeeld een bumperklever of een afsnijder of iemand die middelvingers geeft etc etc, kijk hem , of haar want die zijn ook erg, vriendelijk aan met een glimlach en....jawel.....

STEEK JE DUIM OP EN LACH !

Vorige week nog gedaan met meneer spleetoog,zie post hiervoor, DIRECT kleven met 140 op linkerbaan seinen seinen als een gek...ik wilde naar rechts maar ging op dat moment niet,wat heeft die man nu bereikt...dat is dat ik op de linkerbaan blijf rijden, ik mijn achteruitkijkspiegel goed zet, een grote glimlach tevoorschijn tover,en mijn duim opsteek..hahaha spleetoog dacht dat die gek werd,zo een brutaliteit heeft ie nog nooit gezien,.hihihihihihi probeer het ook s.

Dan pas is het over.
Whahahaha !!

:rolleyes:

maar wel fijn chinees halen op vrijdags...

Ik ben weleens tegen een dikke Mercedes aangereden met de fiets waarna er een arrogante kwal in pak uitstapte om mij uit te leggen hoe duur dat ding wel niet was.:roflol:

Heb hem uitgelegd dat de verkeersregels ook gelden voor mensen met dikke bakken en ik gewoon voorrang had, daarna heb ik hem in zijn gezicht gespuugd en ben ik weggereden, woedebeheersing is niet mijn sterkste eigenschap.:D
o o o thomas toch wat moeten we met jou

Kijk ik naar links zie ik echt een gigantische beer met een knalrode opgefokte kale harses.
Dus ik zeg wat moet je nou lelijke dikke kale k*****mong**l!
Haha die kerel werd helemaal woest, prachtig was dat hij begon te schreeuwen en wou zijn auto voor de mijne zetten zodat hij me een paar dreunen kon verkopen. Toen kwam hij met zijn raampje(die ook open stond) naast de mijne en ik zag mijn afslag al in de verte. Dus ik fl**ker dat flessie yogidrink zo ze auto in, ze hele dashbord, bekleding, kleren alles zat onder. Ik ging plankgas over de vluchtstrook en nam me afslag.

hahahah

Wihihihihihihi

Ik ben deze middag met m'n auto aangerden geweest door een bestelwagen. Man heb ik gevloekt :mad:..Ik was wel erg kwaad en hij ook,,,maar hij was in fout want hij reed zomaar op me in terwijl ie naar rechts keek...en ik er al een ****ing halfjaar stond voorrang te verlenen aan iemand die van links kwam (ik kwam van een parking, vandaar)

En het toppunt is dat er zijn bestelwagen niets is en mijn arme ford z'n licht en barshock kapot is en op de grond hangt en in brokken :mad: :mad: en hij probeert al dat gezeik in mijn schoenen te schuiven terwijl hij potverdomme weet dat hij in fout is.

maarja ik denk dat ze eerder hem gaan geloven omdat ie veel langer dan mij autorijd.

Laatst bewerkt:
Ik ben deze middag met m'n auto aangerden geweest door een bestelwagen. Man heb ik gevloekt :mad:..Ik was wel erg kwaad en hij ook,,,maar hij was in fout want hij reed zomaar op me in terwijl ie naar rechts keek...en ik er al een ****ing halfjaar stond voorrang te verlenen aan iemand die van links kwam (ik kwam van een parking, vandaar)

En het toppunt is dat er zijn bestelwagen niets is en mijn arme ford z'n licht en barshock kapot is en op de grond hangt en in brokken :mad: :mad: en hij probeert al dat gezeik in mijn schoenen te schuiven terwijl hij potverdomme weet dat hij in fout is.

maarja ik denk dat ze eerder hem gaan geloven omdat ie veel langer dan mij autorijd.

Inderdaad daar gaan ze naar kijken en niet naar de verkeersregels!

Als je van een parking komt heb je volgens mij helemaal geen voorrang?

Als je van een parking komt heb je volgens mij helemaal geen voorrang?

Maar neen je begrijpt het niet. Ik rijd van een parking en die gast komt vanachter me rechts langs me om zo links in te slaan terwijl ik naar rechts moet gaan, MAAR, ik kwam van een parking dus moest ik eerst de aankomende wagen van links voorlaten.

Maarja, die eikel kon niet wachten en rijd rechts op me in en beweert me dan niet gezien te hebben :mad::mad: en dan zegt ie nog dat ik op hem inrijdt WTF man..

Maarja om echt duidelijk zicht op deze situatie te krijgen moet je het terrein zien waar het is gebeurd

Maar neen je begrijpt het niet. Ik rijd van een parking en die gast komt vanachter me rechts langs me om zo links in te slaan terwijl ik naar rechts moet gaan, MAAR, ik kwam van een parking dus moest ik eerst de aankomende wagen van links voorlaten.

Maarja, die eikel kon niet wachten en rijd rechts op me in en beweert me dan niet gezien te hebben :mad::mad: en dan zegt ie nog dat ik op hem inrijdt WTF man..

Maarja om echt duidelijk zicht op deze situatie te krijgen moet je het terrein zien waar het is gebeurd

als je het zo duidelijk uit kan leggen zal het vast niet jouw schuld zijn

Neen, ik was ook niet in fout,,,maar hij verdraaid het al toen ik hem achter me hoorde. Kzeg ja, die gaat het helemaal verdraaiien en z'n rijervaring in de strijd smijten omdat ik nog maar twee maand rijdt,,,maar die gast was ferm in fout.

De buurtbewoner die passeerde zei het zelf, hier gebeuren altijd accidenten omdat diegenen die uit dat weggetje rijden denken dat ze overal boven de wet staan en zonder kijken eruit scheuren (doelende op de partij die me heeft aangereden langs rechterkant)

:facepalm:

Al wat ik zeggen wil is dat ik niet in fout was en ik hier potverdomme gefrustreerd loop omdat m'n weels wegzijn vanwege zo'n stomme onoplettende kloot en ik het dus even zonder gemak van auto moet stellen :mad:

Als je Ford rijdt vraag je in feite om een aanrijding.
Het trekt haat aan.:rolleyes:
Indirect ben jij dus fout.

vorige week, ik had een k*tdag en hij liet me niet invoegen en sneed me de pas af met zijn range rover, we stonden voor een stoplicht ik stap af en probeerde met mijn vuist door zijn ruit te slagen wat dom van me bleek later, hij sloot zijn deuren en wou niet afstappen, ik ruk zijn zijspiegels af en weg was hij, mensen belde de politie :grumble:

Als je Ford rijdt vraag je in feite om een aanrijding.
Het trekt haat aan.:rolleyes:
Indirect ben jij dus fout.

That's effing bullshit :rolleyes: plus khad wel liever in wat anders rondgereden maar al bij al was ik nog blij dat ik die wagen had. Handelt perfect. Die zeikerd reed godverdorie in een bestelwagen van ....Renault dacht ik. Daar moet je nou niet mee afkomen bij me want dat merk haat ik pas:mad:.

Nee serieus wat maakt het nou uit wat voor wagen je rijd:D En ford is hier al met de paplepel gegeven dus sorry, blame the folks

vorige week, ik had een k*tdag en hij liet me niet invoegen en sneed me de pas af met zijn range rover, we stonden voor een stoplicht ik stap af en probeerde met mijn vuist door zijn ruit te slagen wat dom van me bleek later, hij sloot zijn deuren en wou niet afstappen, ik ruk zijn zijspiegels af en weg was hij, mensen belde de politie :grumble:

Je begrijpt dat jij hier fout bent toch hoop ik.
Snap niet dat mensen zich zo op laten fokken door wildvreemden.

Terug
Naar boven