BVE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 9%
ik heb het 1 keer gehad toen ik een jaar of 18 was, ik had net me rijbewijs en stond in de file. Het was mooi weer dus ik had me raampje open en zat lekker te genieten van me yogi drink die ik een tankstation daarvoor gekocht had. Wil er zo een kerel zijn auto tussen die van mij prakken. Ik als 18 jarige etterbak liet hem er mooi niet tussen.
Hoor ik ineens een brul: He homo ga je nou potverdomme nog aan de kant op moet ik je aan de kant rossen?
kijk ik naar links zie ik echt een gigantische beer met een knalrode opgefokte kale harses.
dus ik zeg wat moet je nou lelijke dikke kale k*****mong**l!
haha die kerel werd helemaal woest, prachtig was dat hij begon te schreeuwen en wou zijn auto voor de mijne zetten zodat hij me een paar dreunen kon verkopen. Toen kwam hij met zijn raampje(die ook open stond) naast de mijne en ik zag mijn afslag al in de verte. dus ik fl**ker dat flessie yogidrink zo ze auto in, ze hele dashbord, bekleding, kleren alles zat onder. Ik ging plankgas over de vluchtstrook en nam me afslag.
2 dagen later sta ik weer in de file. Ik kijk zo een beetje om me heen en ineens zie ik dat diezelfde vent weer naast me staat. Ik dacht shiiiitt die sloopt me als hij me ziet! Gelukkig had hij me niet gezien anders had ik het nog wel eens op kunnen lopen haha.

..Ik was wel erg kwaad en hij ook,,,maar hij was in fout want hij reed zomaar op me in terwijl ie naar rechts keek...en ik er al een ****ing halfjaar stond voorrang te verlenen aan iemand die van links kwam (ik kwam van een parking, vandaar)