XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoop dat de benen mij een bekerplaats gaan opleveren, top 3 is lastig maar een 5de of 4de plek zou ik al super vinden.

Nou, ik vind dat je de eerste plaats verdient :). Kan je überhaupt wel een broek over je benen heen krijgen?
 
Nou, ik vind dat je de eerste plaats verdient :). Kan je überhaupt wel een broek over je benen heen krijgen?

Haha thanks! Nog maar 5 weken en een beetje om mezelf klaar te stomen.

In broeken heb ik ongeveer maatje 36/38, probleem is dan vaak de combinatie met mijn lengte... veel keus heb ik dus niet. Een jas is ook echt een probleem, ik wou een nieuwe winterjas kopen maar ik kreeg nergens mijn armen in... heb echt veel jassen geprobeerd, de zoektocht opgegeven...
 
En er is vandaag weer getraind, nog wat last van mijn onderarmen van gisteren.

Overhead press
5x60
5x70
5x80
3x90
10x60

Sm Wide upright row
12x30
10x30
10x30
10x30

Facepull
10x18
9x18
10x14
9x14

Db side raise dropsets
12x12 - 7x9
12x12 - 8x9
10x12 -6x9

Cgbp ss calves sm (single leg)
10x60 ss 10x30
10x80 ss 10x30
8x100 ss 10x30

Db kickback ss calves sm (single leg)
10x10 ss 8x30
10x10 ss 7x30
10x10 ss 7x30
 
Haha thanks! Nog maar 5 weken en een beetje om mezelf klaar te stomen.

In broeken heb ik ongeveer maatje 36/38, probleem is dan vaak de combinatie met mijn lengte... veel keus heb ik dus niet. Een jas is ook echt een probleem, ik wou een nieuwe winterjas kopen maar ik kreeg nergens mijn armen in... heb echt veel jassen geprobeerd, de zoektocht opgegeven...

Gw heeft ook winter jassen :p
 
Haha thanks! Nog maar 5 weken en een beetje om mezelf klaar te stomen.

In broeken heb ik ongeveer maatje 36/38, probleem is dan vaak de combinatie met mijn lengte... veel keus heb ik dus niet. Een jas is ook echt een probleem, ik wou een nieuwe winterjas kopen maar ik kreeg nergens mijn armen in... heb echt veel jassen geprobeerd, de zoektocht opgegeven...

Nu loop je zonder jas rond :-)
 
Gw heeft ook winter jassen :p

Tip kreeg ik ook van mijn coach Haha, maar ik vind het beetje over the top om met zoiets rond te lopen. Beetje zelfde verhaal als gold’s gym tanktop dragen op het strand.
 
Tbar met deadstop
12x40
10x60
10x80
10x100
6x110

Cable latpull
10x45
10x52
10x59
10x66
6x73

Machine row vertical grip steekgewicht
12x52
10x52
10x52
12x52

Straight arm pulldown
3x10

Single arm Cable curl
12x18
10x23
10x27

Voel mij niet top, even wat extra vit c erin vandaag en extra dutje. Desondanks wel een goeie Tbar vandaag! Merkte bij elke set van de training dat het veel energie kost en voelde mij slechter worden. Prep begin ik nu ook goed aan humeur te merken, vaak chagarijnig en somber. Dit zijn momenten dat de mensen waar je het meest om geeft en het dichts bij je staan het te verduren krijgen, hoorde het ook al dat ik snel opgefokt raak van mijn vriendin.. koppie erbij houden dus, wel lastig.. ik denk dat ik de halo maar laat voor wat het is.. vandaag cheatday, ga het tracken zodat ik niet boven de 4K uit kom. Vanavond nog biosje, den of thieves en de rest vd dag bankhangen.
 
Tel wat vaker tot 10.
Realiseer je dat het alleen maar voor even is dit gevoel ;)
Ik weet hoe moeilijk het is om rustig te blijven als je fucking honger hebt maar.... je kiest er zelf voor dus doe gewoon chill :p

Sterke t bar!
 
Tel wat vaker tot 10.
Realiseer je dat het alleen maar voor even is dit gevoel ;)
Ik weet hoe moeilijk het is om rustig te blijven als je fucking honger hebt maar.... je kiest er zelf voor dus doe gewoon chill :p

Sterke t bar!

Klopt, soms heb je gewoon van die momenten dat de emoties de overhand nemen, besef komt dan pas achteraf. Communiceren is dan ook de key denk ik, we praten erover en ze heeft ook begrip gelukkkg. Gisteren hielp het enorm dat ik het aangaf, voelde mij al slecht en dan kan ik weinig hebben. Relaxed avondje gehad gelukkig.
 
Eerst diep ademhalen en tot 10 tellen :p
 
Training van gisteren

Incline chestpress
20x40
10x80
10x120
10x140
5x160

Chestpress
6x140
10x120
8x120

Cable press
15x32
10x36
6x41

Incline db fly hele beweging langzaam
12x16
12x16
10x16

Rope extensions
4 sets

Reverse grip Cable ext
3 sets


Training vandaag

Rackpull
8x60
4x100
4x140
4x160
4x180
4x200
3x220

Eerste keer na een eeuwigheid geen rackpulls of deadlift.

Machine row
8x100
8x120
5x140

Cable latpull wide grip
8x52
8x59
8x66
6x73

Db row tegen rek
4x8x36

Seated alternatating db curl
3x9x14

Preacher dumbell curl om en om geen rust
9/5/4 x 14

Vandaag ziek gemeld op het werk, heel de dag geslapen en merkte dat ik mij slechter ging voelen tijdens trainen. Helaas houdt de wedstrijd geen rekening hiermee, dus voeding moet er in en trainingen mogen niet overgeslagen worden. Nog even thuis geposeerd, ga er vanaf nu elke dag mee aan de gang. Verder al zo’n twee weken last van bloedneuzen, soms meerdere op 1 dag. Woensdag ga ik naar de ha voor iets, geef ik dit ook even aan. Nog een foto geschoten...begin weer wat zelfverzekerder te worden.

86C806A7-C54E-498D-B6EA-028DBD956C11.jpeg
 
Dikke poten, man! Nice! :D

Inderdaad maar even langs de huisarts, lijkt me niet OK.
 
Twee weken bloedneuzen begint wel aan te slepen, denk je bloeddruk gerelateerd of gewoon een wondje die telkens weer opengaat?
 
Met die benen moet je toch 200 op reps kunnen swuatten :eek:
Huge

Ik denk ook dat je bloedneus weleens met je bloeddruk te maken kan hebben.
Gebeurt het spontaan of alleen als je traint?
 
Massa monster man.
Nu knallen en shredden komt er zieke shape aan
 
Dikke poten, man! Nice! :D

Inderdaad maar even langs de huisarts, lijkt me niet OK.

Thanks, over twee weken hoef ik ze niet meer te trainen..ofja, mag ik ze niet meer trainen
 
Twee weken bloedneuzen begint wel aan te slepen, denk je bloeddruk gerelateerd of gewoon een wondje die telkens weer opengaat?

Gisteren dus bij de ha geweest, het neusslijmvlies is op meerdere plekken aan een kant dun of kapot. Zalfje meegekregen in de hoop dat het iets doet, anders terug komen en word de boel dichtgebrand, wat geen pretje was volgens de doc, zeker omdat het op meerdere plekken zit
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven