Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ga altijd mijn ex'en proberen te fixen als ik droeloe ben met een telefoon in me handen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.623

Sq en Bp gaan lekker op pl schema’s.
Dl daarintegen.. ik ben er echt op achteruit gegaan. Op candito ging die kut, op sheiko ook. Wanneer ik maar gewoon wat doe op de dl zet ik wel cijfers neer, dl met bounce lijkt mij ook te helpen bij sterker worden hierop. Weet even niet wat ik hiermee moet. Wellicht gewoon een eigen invulling geven op dagen dat ik de dl doe..

• #4.625
weer een vage pic

20190616_233502.jpg

• #4.626
wellicht moet ik gewoon mijn 1rm flink omlaag gooien op de dl en het zo nog een kans geven, het gekke is dat ik alles wel haal...snap er geen kut van.

• #4.627
vandaag een beetje van alles watjes dagje

deadlift
5x70
3x90
2x110
1x130
1x140
1x150
1x160
1x170
1x180
fail op 190
fail op 190
bizar dit, voordat ik aan sheiko begon trok ik dus 10x180 na een zware squat sessie.

toen ik on was en na een jaar of twee geen dl meer gedaan te hebben deed ik rackpulls met 260 voor meerdere reps

bench
5x60
4x80
4x100
2x110
1x120
1x125
1x127,5 die ging dan wel weer lekker
10x100

deadlift
5x120
4x140
2x160
2x160
2x160
allemaal weer makkelijk

incline bench
3x12x60

pullups ss side raise
facepulls ss tricep extensions

In week hoeveel van Sheiko ben je? En het kan dat het programma wat jij hebt gepakt geschreven is voor iemand die met weinig volume, door een hoge deadlift, goed piekt waar jij volume nodig hebt.

Wat veel niet weten is dat er eigenlijk een aantal templates van Sheiko zijn. Je hebt de 3 daagse en 4 daagse opgesplitst in de small, medium en big load. Waar small het minste volume bevat en vaak voor de zwaardere lifters geschikt is en big voor de -80kg lifters die wegkomen met veel volume door goed herstel. Daarbij komt nog dat je deadlift tijdens een Sheiko cycle compleet kut kan zijn en 170kg zwaar voelt en je na je piek dan 230kg easy trekt. Heb ik zElf namelijk ook meegemaakt door alle fatigue

• #4.629
In week hoeveel van Sheiko ben je? En het kan dat het programma wat jij hebt gepakt geschreven is voor iemand die met weinig volume, door een hoge deadlift, goed piekt waar jij volume nodig hebt.

Wat veel niet weten is dat er eigenlijk een aantal templates van Sheiko zijn. Je hebt de 3 daagse en 4 daagse opgesplitst in de small, medium en big load. Waar small het minste volume bevat en vaak voor de zwaardere lifters geschikt is en big voor de -80kg lifters die wegkomen met veel volume door goed herstel. Daarbij komt nog dat je deadlift tijdens een Sheiko cycle compleet kut kan zijn en 170kg zwaar voelt en je na je piek dan 230kg easy trekt. Heb ik zElf namelijk ook meegemaakt door alle fatigue

Ik volg sheiko universal, schema heb ik hier gevonden https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=161467713&page=1
Momenteel ben ik klaar met week 6, welke ik ga herhalen. Ik zal eens gaan kijken naar een andere template (of programma). De bench en squat gaan daarintegen wel goed dus daar zou ik het liefst niets aan veranderen. Indien ik een andere programma ga draaien, dan kan ik beste zoeken naar een intermediate programma? Bedankt voor je nuttige post ;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven