AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat een verschil in massa ....
 
Fucking baas, congrats.

Mooi die classicposes ook

Thanks, poseren is geen sterke kant van mij. Leuk om positieve reacties te krijgen over mijn routine.
 
De prep is t probleem ook niet, maar angst om te falen. Maar hey, een man moet ook tegen zijn verlies kunnen toch. Zat je in de zaal?

Zolang je maar keihard werkt heb je al gewonnen ;)
Nee ik zag af en toe wat live voorbij komen op fb.
Je maakt echt wel kans op nk!!
 
Nog wat harder komen dan win je er al helemaal van massa is spot on hardheid kan wat beter maar zeer netjes man op nk zeker kans
 
Je hebt in vergelijking met de andere BB'ers op het podium een stuk meer massa. Als je NOG harder kan staan op het NK, dan belooft dat veel goed.

Effe toch eerlijk meegeven dat je gyno wel zichtbaar is, dat zal je allicht ook op het NK punten kosten. Heb je al plannen om dit te verhelpen indien letro niet zou helpen, eventueel operatie in de toekomst? Jammer om hierdoor punten te verliezen terwijl je fysiek TOP is !!
 
Laatst bewerkt:
Benen doen me wat denken aan platz.

Beetje moeilijk om te vergelijk als iedereen een andere pose doet maar je lijkt idd wel een ruime voorsprong te hebben in massa.
 
Nog wat harder komen dan win je er al helemaal van massa is spot on hardheid kan wat beter maar zeer netjes man op nk zeker kans

Klopt, zaterdag ook zo dom geweest om het huis van onder tot boven te gaan poetsen omdat ik energie kreeg van carbload. Eigenlijk moest ik mijn rust nemen met de benen omhoog. Backstage best veel gelegen en benen werden gedurende de dag harder en harder.
 
Benen doen me wat denken aan platz.

Beetje moeilijk om te vergelijk als iedereen een andere pose doet maar je lijkt idd wel een ruime voorsprong te hebben in massa.

True. Eerste foto die ik heb gekregen maar als ik het publiek mag geloven dan was dat zo. Mijn tweede plek met strafpunten bevestigd dit ook.
 
Je hebt in vergelijking met de andere BB'ers op het podium een stuk meer massa. Als je NOG harder kan staan op het NK, dan belooft dat veel goed.

Effe toch eerlijk meegeven dat je gyno wel zichtbaar is, dat zal je allicht ook op het NK punten kosten. Heb je al plannen om dit te verhelpen indien letro niet zou helpen, eventueel operatie in de toekomst? Jammer om hierdoor punten te verliezen terwijl je fysiek TOP is !!

Het is ook fair dat ik hierop ben afgerekend, ik vind het ook niet erg. Ergens was ik zelfs blij dat ik niet hoefde te strijden voor overall omdat ik bijna neer ging. Ik stoor mijzelf niet enorm aan de gyno maar mocht het niet weg gaan (wat ik eigenlijk ook verwacht) wil ik het op den duur laten tatoeëren. Operatie kost al gauw 1500 piek, dus geef mij maar wat inkt.
 
Zolang je maar keihard werkt heb je al gewonnen ;)
Nee ik zag af en toe wat live voorbij komen op fb.
Je maakt echt wel kans op nk!!

Ik heb al een idee wie het nk gaat pakken, iemand waarvan ik in 2015 gewonnen heb. Topshape heeft hij nu. Maar dat maakt ook niet uit, een tweede plek, derde, vierde zelfs vijfde is toch al super?? En precies dat. Als je een prep doet ben je al een winnaar.. iedereen heeft geleden en dingen gelaten...de een komt er beter uit als de ander (genen/ervaring/gear/etc) sommige dingen heb je zelf niet in de hand. Doen wat je kan doen!
 
Respect man, wat een conditioning! Je mag echt heel trots zijn op je prestatie. En Phil Collins is natuurlijk bonuspunten!
 
Respect man, wat een conditioning! Je mag echt heel trots zijn op je prestatie. En Phil Collins is natuurlijk bonuspunten!

Vond het ook een lekker nummertje om het op te doen.. de routine welteverstaan, het is en blijft dbb. En bedankt natuurlijk! Ik ben erg benieuwd naar de overige foto’s, vind het al fijn dat ik nu minstens 1 foto heb waarop ik niet kijk alsof ik een keutel dwars heb zitten.
 
En er is vandaag gewoon getraind, de beentjes moeten maar nog even wachten deze week... maar ze zullen snel weer de liefde krijgen die ze verdienen.

Bp
20x20
12x50
10x80
10x100
7x120
4x130
13x100

Wat een krampen in de vingers! Afgelopen week veel last van krampjes, vaak in de tenen en vingers.

Cable press
20x22,5
12x43
10x43
10x43

Oja, vandaag in een crappy gym een proeflesje genomen, dus gewichten wijken af vanwege andere lijn.

Incline db fly
12x16
10x18
10x18

Incline db raise, Nice and slow and knijp
8x8
9x8
8x8

Dit best een lekkere oefening!

Barbell curl, slow negatives
10x30
8x30
8x30

Hammer rope holds
3 of 4 sets


Dag afgesloten met een uurtje cardio, motivated af
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven