Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
Pff ik pak geen slaap meer met die drukte in mijn hoofd..

En verdomd veel spierpijn van gisteren, merk wel dat ik off ben.

Tbar
10x40
8x60
8x80
8x90
8x100
8x110

Pulldown (andersom zitten)
10x80
8x100
7x100

High rope row, Nice and slow
15x23
10x27
10x32

Wide Cable latpull, rustig en korte hold
12x52
10x52
8x52

Straight arm pulldown, hard naar beneden, langzaam naar boven
10x36
9x32
10x32

Dit gaat voorlopig mijn aanpak worden. Rammen op de compounds maar ook veel meer focussen op tut en contractie.

Vandaag een lange werkdag..heb het er nu al zwaar mee na 2 uurtjes en moet er nog 8.. maar is mooi meegenomen, lekker verbranden... uiteraard sluit ik de dag weer af met een uurtje fietsen.

• #2.702
Gewicht zakt en valt te zien, nu al harder als op de wedstrijd. Gyno....ik denk dat het niets meer wordt...ik baal wel, heb het virus nu goed te pakken!

Laatste normale training, morgen depletion, vandaag beginnen met vocht cutten dmv minder drinken

Seated db press
12x18
10x24 Pff spieren zijn echt vermoeid, tja off he
10x32
12x38
12x38
12x38

Sm wide upright row
15x30
12x40
11x40

Bent over db raise
12x12
12x12
12x12

Rope extensions
12x
12x
10x
10x

575122C3-D209-4758-B33C-1CAFB6E05701.jpeg

Nu a zeuren over off zijn, ik ben al 4 maand off :p

Door zetten!!

Ik heb echt een minuut zitten kijken voordat ik doorhad waar ik nou naar aan het kijken was :roflol:
Bizar goed fysiek joh! Weet je al wanneer je de rest van de foto's krijgt?

• #2.706
Ik heb echt een minuut zitten kijken voordat ik doorhad waar ik nou naar aan het kijken was :roflol:
Bizar goed fysiek joh! Weet je al wanneer je de rest van de foto's krijgt?

Foto is gisteravond na cardio gemaakt. Wedstrijdfoto’s zullen deze week of volgende week wel komen. Shape is erg goed idd, zo jammer dat ik hier afscheid van moet gaan nemen

• #2.707
Edit kan 15-20 werkdagen duren...pff

Foto is gisteravond na cardio gemaakt. Wedstrijdfoto’s zullen deze week of volgende week wel komen. Shape is erg goed idd, zo jammer dat ik hier afscheid van moet gaan nemen

Ik weet niet of je het al gedeeld, of wil delen. Waarom stop je ermee?

• #2.710
Ik weet niet of je het al gedeeld, of wil delen. Waarom stop je ermee?

Al eens gepost denk ik, maar voor jou maak ik een uitzondering.

Wedstijden draaien vreet al je tijd op. Mijn dagen bestaan uit cardio, krachttraining, voeding klaarmaken, huishouden, werken... op dagen dat ik niet hoef te werken heb ik vaak de energie niet om iets te gaan doen of het kan gewoon niet, want strict dieet en andere versnaperingen zijn uit den boze. Hiernaast zijn er veel momenten geweest (momenteel gek genoeg niet) dat ik gek werd van alles om mij heen en van mijzelf.. alles en iedereen was irritant, echt een overdreven chagrijn werd ik erdoor. Dat is niet leuk voor de mensen om mij heen en voor mezelf ook niet. Tijdens dat soort momenten kan ik nergens van genieten, nergens voelde ik emotie bij. Op dit soort dagen lijd je werk eronder en je sociale netwerk. Verder het middelengebruik, kost een hoop geld en je lichaam gaat dit je niet voor altijd vergeven... het word tijd voor andere dingen in het leven, sporten en voeding blijft voorlopig een dingetje bij mij, middelengebruik valt weg en meer genieten van de kleine dingetjes in het leven. Dit is voor mij eindelijk een punt dat ik redelijk tevreden ben over mijn shape, ik ben al ver gekomen.. mag verdomme naar het nk :) Laat ik het ook met dit gevoel afsluiten... hoe moeilijk dat ook gaat worden.

Lets kick some ass

• #2.715
Vriendjes, vriendinnetjes... zojuist mijn laatste (depletion)training gedaan... maw, zondag staat deze fucker op het NK

Ik zal lichter zijn in gewicht maar met meer hardheid. Let’s do thisssss

Al eens gepost denk ik, maar voor jou maak ik een uitzondering.

Wedstijden draaien vreet al je tijd op. Mijn dagen bestaan uit cardio, krachttraining, voeding klaarmaken, huishouden, werken... op dagen dat ik niet hoef te werken heb ik vaak de energie niet om iets te gaan doen of het kan gewoon niet, want strict dieet en andere versnaperingen zijn uit den boze. Hiernaast zijn er veel momenten geweest (momenteel gek genoeg niet) dat ik gek werd van alles om mij heen en van mijzelf.. alles en iedereen was irritant, echt een overdreven chagrijn werd ik erdoor. Dat is niet leuk voor de mensen om mij heen en voor mezelf ook niet. Tijdens dat soort momenten kan ik nergens van genieten, nergens voelde ik emotie bij. Op dit soort dagen lijd je werk eronder en je sociale netwerk. Verder het middelengebruik, kost een hoop geld en je lichaam gaat dit je niet voor altijd vergeven... het word tijd voor andere dingen in het leven, sporten en voeding blijft voorlopig een dingetje bij mij, middelengebruik valt weg en meer genieten van de kleine dingetjes in het leven. Dit is voor mij eindelijk een punt dat ik redelijk tevreden ben over mijn shape, ik ben al ver gekomen.. mag verdomme naar het nk :) Laat ik het ook met dit gevoel afsluiten... hoe moeilijk dat ook gaat worden.

Ik ben ook iemand waar je graag een uitzondering voor maakt :p

Duidelijk verhaal!
Ik hoor soms mensen ook wel eens zeggen ik ga met een klein beetje hulpmiddelen verder. Jij gaat compleet off begrijp ik.

Vriendjes, vriendinnetjes... zojuist mijn laatste (depletion)training gedaan... maw, zondag staat deze fucker op het NK

Ik zal lichter zijn in gewicht maar met meer hardheid. Let’s do thisssss

Jeeej:cheer:

Veel plezier je laatste keer op het podium. Enjoy!

• #2.719
Jeeej:cheer:

Veel plezier je laatste keer op het podium. Enjoy!

Dat is precies wat ik nu ga doen. Genieten. Niet stressen om je plaatsing of hele tijd loeren naar je tegenstanders. Ik kan de rest van mijn leven zeggen: ik heb op het nk gestaan... schijnen zal ik!

Dat is precies wat ik nu ga doen. Genieten. Niet stressen om je plaatsing of hele tijd loeren naar je tegenstanders. Ik kan de rest van mijn leven zeggen: ik heb op het nk gestaan... schijnen zal ik!
Gaaf man was vorig jaar ook mijn doelstelling gewoon genieten daar je hoort al bij de top van nl kunnen er maar weinig zeggen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven