- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baaaas, congrats en benieuwd naar de pics uiteraard.
Heb je ook insta? Evt waaar meer pics te zien/volgen zijn.
Whoooohooo
Gefeliciteerd . Wat een super mooi resultaat en op t nk nog wel. Mag je trots op zijn.
Geniet van al heten je vrouwtje weer extra liefde geven.
het blijft een sport waarin je veel onzekerheid ervaart. Het eten smaakt nu enorm goed en het vrouwtje wordt flink in de watten gelegd..ze is enorm geduldig geweest met mij. Ze heeft mij gisteren vaker gevraagd of ik niet alsnog verder wou gaan...Ze zag dat ik echt gelukkig werd op zo’n wedstrijd... maar goed, wie weet... drie jaar staat mijn licentie... tja...Damn nice! Congratz.
Sick resultaat. En dan nog nadenken of je wel mee moest doen
Mooi punt om rustiger aan te doen nu
Stoppen op je hoogtepunt?Unieke prestatie...mag je trots op zijn....kanjer!! proficiat
![]()
Toch blij dat ik de ballen gevonden heb om mee te doenhet blijft een sport waarin je veel onzekerheid ervaart. Het eten smaakt nu enorm goed en het vrouwtje wordt flink in de watten gelegd..ze is enorm geduldig geweest met mij. Ze heeft mij gisteren vaker gevraagd of ik niet alsnog verder wou gaan...Ze zag dat ik echt gelukkig werd op zo’n wedstrijd... maar goed, wie weet... drie jaar staat mijn licentie... tja...
vingers ook continue verkrampen door weinig vocht, gisteren on stage ook veel last van gehad.super gedaan
plemp je log maar eens vol met pics als ze er zijn
Mooie prestatie man zeker verdient.
Nog steeds keer bench sesie samen doen hè haha na volgende week ben ik zelf ook weer fit