XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Stoppen op je hoogtepunt? :p Unieke prestatie...mag je trots op zijn....kanjer!! proficiat :thumbs:

:2e:Gefeliciteerd man, netjes!!!! :bow:

Gefeliciteerd maat! Zn mooie plaatsing pffff:bow::bow:

Gefeliciteerd :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765
  • #2.766
Whoooohooo :2e::cheer::rocker2:

Gefeliciteerd . Wat een super mooi resultaat en op t nk nog wel. Mag je trots op zijn.

Geniet van al het :eating: en je vrouwtje weer extra liefde geven.

Toch blij dat ik de ballen gevonden heb om mee te doen :) het blijft een sport waarin je veel onzekerheid ervaart. Het eten smaakt nu enorm goed en het vrouwtje wordt flink in de watten gelegd..ze is enorm geduldig geweest met mij. Ze heeft mij gisteren vaker gevraagd of ik niet alsnog verder wou gaan...Ze zag dat ik echt gelukkig werd op zo’n wedstrijd... maar goed, wie weet... drie jaar staat mijn licentie... tja...

Laatst bewerkt:
  • #2.767
Damn nice! Congratz.
Sick resultaat. En dan nog nadenken of je wel mee moest doen :rolleyes:

Mooi punt om rustiger aan te doen nu

Voor nu wel... focus op een wijdere rug en allround een betere shape krijgen.. geen middelen maar dat hoeft ook niet. Mocht ik een wedstrijd doen zal ik blijven aimen op de -80. Heb nog steeds ruimte over in die klasse, kan nog harder en stukken zwaarder. Zou ik de -90 willen doen dan kom ik er niet zonder c&b.

• #2.768
Stoppen op je hoogtepunt? :p Unieke prestatie...mag je trots op zijn....kanjer!! proficiat :thumbs:

Jahaaa is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Plan van meer genieten en meer rustdagen, andere hobby blijft gewoon staan. Maar ik laat de deur op een kiertje staan..

Toch blij dat ik de ballen gevonden heb om mee te doen :) het blijft een sport waarin je veel onzekerheid ervaart. Het eten smaakt nu enorm goed en het vrouwtje wordt flink in de watten gelegd..ze is enorm geduldig geweest met mij. Ze heeft mij gisteren vaker gevraagd of ik niet alsnog verder wou gaan...Ze zag dat ik echt gelukkig werd op zo’n wedstrijd... maar goed, wie weet... drie jaar staat mijn licentie... tja...

Verder. Mr Olympia?

• #2.770
Dus... plan was ub/lb...toch wel een pittige training zo, maar lekker! Niet te veel focussen op gewicht meer, gewicht is weer langer rust tussen de setjes en dan train ik gewoon te lang. Knallen en spelen met de gewichten.

Ub1

Zo dan, uiteraard een zeer onrustig en kort nachtje. Kracht ver te zoeken vandaag...Maar er is getraind :) vingers ook continue verkrampen door weinig vocht, gisteren on stage ook veel last van gehad.

Bp
20x20
12x60
12x80
10x100
4x120
9x100 Paused reps

Rackpull
8x60
8x100
8x140
8x180
5x200
Niet te gek gedaan hierop.

Chestpress
12x80
9x100
6x120
?x100
?x80

Rowmachine single arm, korte hold
8x55
8x55
8x55
8x55
8x55

Db shoulder Press
12x30
11x30
10x30

Cable latpull
15x52
9x66
?x79
Va hier ss met Cable upright row small grip
12x52 ss 12x27
10x52 ss 10x27
8x52 ss 8x27

Standing db curl ss db kickback
8x16 ss 8x8
8x16 ss 8x8
8x16 ss 8x8

Vrijdag even gaan op de weegschaal gaan staan.. va morgen weer over op goede voeding. Er zal natuurlijk wel een bammetje met pindakaas gegeten worden maar je snapt vast wel wat ik bedoel. De Nutella en oreo’s zijn voor het weekend.

• #2.771

Dat kan ik niet betalen en dat zal mij nooit lukken, maar sarcastisch bedoeld natuurlijk.
Ik heb geen plannen, maar dat er nooit meer een wedstrijd gedraaid gaat worden... het is en blijft moeilijk afscheid nemen. Ik dacht dat ik na het nk wel tevreden zou zijn..maar ik weet dat het nog beter kan zonder gek te doen. Het is nog vroeg, kan goed zijn dat ik over een jaar er helemaal niet meer aan twijfel en er een punt achter zet.

super gedaan :clap::thumbup:

plemp je log maar eens vol met pics als ze er zijn

Mooie prestatie man zeker verdient.
Nog steeds keer bench sesie samen doen hè haha na volgende week ben ik zelf ook weer fit

• #2.775
Mooie prestatie man zeker verdient.
Nog steeds keer bench sesie samen doen hè haha na volgende week ben ik zelf ook weer fit

Fit en bloated haha

Kreeg vandaag nog de opmerking dat ik er niet uit zag.. ingevallen koppie van mij. Als het nu maar niet ineens een vochtkop wordt zoals ik eerder had.

Heb je helemaal zelf in de hand bro :cool:

• #2.778
Lb1 rustig aan gedaan na drie weken geen benen. Gewicht momenteel 83 kg dus het valt nog mee. Geen last van kramp vandaag.

Squats
9x60
5x80
5x100
5x120
3x140
3x140
3x140

Bb hiptrust
8x50
8x90
8x110
9x130

Leg extensions
12x32
12x32
10x32

Leg curl
20x25
15x25
12x25

Legpress high wide stance & Paused & slowreps
20x80
17x80
20x80

Calves op legpress
13x80
12x80
20x80

• #2.779
Jaaa eindelijk een foto, ergens van fb afgeplukt

82200A23-E9A0-44EF-9C12-280F5DA1C87B.jpeg

Geweldig fysiek!0

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven