- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien nog een cardio sessie vandaag.Die meest rechter kerel lijkt aanzienlijk ouder. Word je niet (ook) in soort age groups ingedeeld? Gaat het puur op gewicht bij dit soort wedstrijden?
54 is hij, deed ook mee met de masters. Best wel bekende in het wereldje, mocht na jarenlang ook meteen met a meedraaien zonder eerst b te doen. Kevin Levrone heeft hem via soc media zelfs succes gewenst met zijn competitie.

Damn, doet ie toch goed!54 is hij, deed ook mee met de masters. Best wel bekende in het wereldje, mocht na jarenlang ook meteen met a meedraaien zonder eerst b te doen. Kevin Levrone heeft hem via soc media zelfs succes gewenst met zijn competitie.
Pinda genen, ik hoop dat die van mij ook de overhand hebben op latere leeftijd
Pinda genen, ik hoop dat die van mij ook de overhand hebben op latere leeftijd

dus...... wie weet..kan intussen natuurlijk nog veel gebeuren. In ieder geval tot zeker volgende zomer off en flink aan mijn lats werken en ook genieten van andere dingen in het leven... vandaag kregen we te horen dat ons bod op een koophuis is geaccepteerd dus daar krijgen we het ook druk mee. 2018 is tot ni toe een goed jaar.Wat is je pct?
Begrijp goed dat het maanden gaat duren voordat je weer hersteld bent.
Wil je niet ontmoedigen, maar je fysiek gaat gewoon achteruit.
Dat moet je accepteren en keihard door blijven trainen en goed eten.
Congratz met je huis!