Fitness Seller

Sammetje's 100000e poging tot vetverlies.

Op hoeveel % zit je nu ?

• Topic Starter Topic Starter
Ja goeie vraag @Luukiejj. geen flauw idee. Weegschaal en spiegel doen t goed genoeg voor mij. ;)

Hier beentjes pic voor jullie :D

IMG_20141128_143112.jpg

IMG_20141128_143135.jpg

Je benen lopen aardig voor, of niet? Cheat je iedere week? En is een kilo niet een beetje aan de hoge kant? Ik viel de 2e week ook 1,1 kilo af (eerste week 0,5 op hetzelfde schema) en dacht dat je meer rond de 0,5 moet zitten om zo min mogelijk spier te verliezen?

Kan het helemaal fout hebben hoor! Hoe lang zit je nou in de cut en hoe gaat het met je motivatie?

@PBB Ja cheat helaas elke week :o

Maar ik vind zelf rond de kilo normaal. iets minder ook wel. En ik zit vrij hoog in eiwit en vet en train ook minimaal 3 keer kracht in de week. Dus spier verlies zal meevallen.

Hoor nu juist ineens van iedereen dat ik breder word :o haha.

Maar motivatie is beetje ver te zoeken afgelopen week.. Merk het ook meteen in vooruitgang helaas.
Strak nieuwe kip en nootjes klaarmaken voor 2 weken dus dan zal het weer wat lekkerder gaan! :D

Gister beentjes helaas overgeslagen. Omdat ik nu dit op de oprit heb staan ^^ moest dus even een dagje thuis zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tot volgende week met de updates!!

Super traininkje gehad vandaag :D

Borst + Triceps.

Incline Dumbell Press 18kg*15 24kg*12 26kg*10 26kg*8
Benchpress (ging wat minder door de dumbell press ervoor.. ) 12*60kg 10*65kg 8*70kg 6*70kg
Soort Cable flyes met suspension trainer 20kg*15 25kg*12 27,5kg*12
Dumbell Flyes (fut was er echt uit) 4*10*14kg

tricep extension 12*20kg en 3*10*25kg

Zoals eerder vermeld heeft alles laatste 2 weken beetje langzaam aan gegaan. Ook mede door het minder tijd hebben en dus minder sporten. Vooral cardio schiet er bij in.

Na t weekend 200kcal per dag minder nuttigen en weer meer Cardio.
Moeten er nu toch even vaart achter gaan zetten he :D duurt te lang zo

Nette trainingen, maar dat kan ik over dat ding op je oprit niet zeggen :P

Zag in je OP dat je 3000kcal at, onderhoud, en daardoor dus het tekort met cardio moet creeëren?
Zelf vind ik het fijner om het tekort gewoon deels door voeding en deels door cardio te creeëren, mocht de cardio dan er bij inschieten, heb ik nog een tekort. Maar ik zie dat je 200kcal gaat minderen, dus dat is prima :)

Succes verder!

Nette trainingen, maar dat kan ik over dat ding op je oprit niet zeggen :P

Zag in je OP dat je 3000kcal at, onderhoud, en daardoor dus het tekort met cardio moet creeëren?
Zelf vind ik het fijner om het tekort gewoon deels door voeding en deels door cardio te creeëren, mocht de cardio dan er bij inschieten, heb ik nog een tekort. Maar ik zie dat je 200kcal gaat minderen, dus dat is prima :)

Succes verder!

Thanks voor je reactie!

Haha ja ieder zijn smaak he ;)

En ja heb inderdaad een tijdje tekort door cardio gecreëerd. Werkt prima, maar aangezien ik nu gewoon minder tijd heb voor sporten schiet de cardio er bij in en dan werkt het gewoon niet.. Dus lekker 200 kcal lager gaan en dan gaat het hopelijk weer wat sneller :cool:

Zow net beentjes weer lekker getrained :)

Niet heel lang getrained maar wel lekker :D

squat (smith) 12*70 8*90 8*90 7*100
LegPress 15*110 12*120 10*130 12*110
Leg extension 10*55 8*60 6*60 8*60
calveraises (smith) 20*90 15*100 15*100 15*90

Ging allemaal lekker snel dus nog even wat traps en buik gedaan

Barbell Shrug 15*40 12*50 12*55 12*50
Ab machine 15*35 15*40 15*40
Leg raises op bankje 15 15 15
toen nog iets voor schuine buikspieren geen idee wat t is ;p iig met een 22 kg dumbell.

Schommel al 2 weken rond t zelfde gewicht.. puur omdat ik door drukte op school etc niet aan cardio toe kom. deze week cardio weer langzaamaan toevoegen. Ook nogmaals 200 kcal zakken in caloriën. Wel beginnen na een workout weer wat blokjes door te schemeren ;)

Hoe ik het vol ga houden met de feestdagen.. Tja geen idee zie ik dan wel weer.
Tot de volgende update boys! :thumbs:

Nog even een foto'tje voor jullie. Ja ik weet het moet nog steeds normale foto's maken met de spiegelreflex.. :o

Snapchat-2096759612188190988.jpg

Weer goede Rug + Biceps training gehad net

Barbell Row. 15*40 12*50 12*60 10*60
Lat Pulldown 12*60 10*55 10*55 8*60
Seated Cable Row 12*50 10*58 10*58 8*58
Toen nog een apparaat met bijna zelfde beweging als Lat Pulldown maar dan los van elkaar. 10*65 10*70 8*70

Curls 10*12 10*12 10*12
Hammer Curls 10*12 10*12

En omdat ik nu weer vervoer heb inplaats van fietsen. Cardio weer opgevoert. Vandaag rustig kwartiertje gefietst, goed voor 180 kcal.

Ook voeding weer wat gewijzigd, zal van de week weer even een schema maken en posten.
Ook morgen energy pill van b&f halen kijken hoe dat bevalt.

Later :D

Vakantie bijna voorbij,

Wat kan ik erover zeggen.. Tja, 2 weken niet tot nauwelijks getrained, bijna elke dag gecheated, niet tot nauwelijks mijnvoedingschema gevolgd, en natuurlijk weer het nodige vet gegained.
Een vakantie van een dubbel gevoel.. paar nare dingen gebeurt die ik liever niet hier neerzet, maar natuurlijk ook genoeg gezelligheid gehad.

Nu ik weer 2 weken afgedwaald ben is het nu weer tijd om dubbel zo hard te gaan! Heb alle motivatie weer terug en ik ga ervoor!
Cardio weer hoog. Koolhydraatjes nog wat lager. Kickboksen weer oppakken.

Heb er zin in! tot later guys! ;)

Sammetje, train je nog wel? :p

1 keer geweest afgelopen week :(:(:(
Druk met studie, tentamens komen er weer aan. en was ziek.
Wel merk ik na 2 weken goede rust ik alles meteen stuk beter kan trainen. Vanavond weer kickboks training sinds een maand :o
Dus de trein gaat weer rollen langzaam aan.

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Btw, vakantie heeft me wel 4 kg gekost. :o lichter ja

Vandaag weer lekkere borst + tricep training gehad.

Ging lekker voor me gevoel, zal hier even de max gewichtjes neerzetten. Geen zin in typen :o

Bench - 5*75
incline press 12*24
flat dumbell flye's 12*14
pectoral 8*60

Dips 2 setjes van 5 (borst was echt op)

Tricep press 10*12
Cable extensions 8*22,5

Misschien geen super dikke training maar voelde goed na zoveel weken rust. Lekkere pomp en redelijk tegen me max aan getraind.

Na die tijd nog even kwartiertje cardio gedaan.

Donderdag komt fatburner binnen. Ook zak ik naar 2400 a 2500 kcal. Wil mezelf tot eind februari maximaal de tijd geven. Het gaat nu gewoon veel te langzaam.
Komt door toch teveel eten (vooral cheaten) Niet consequent me cardio doen. Dus dit hopelijk nu wel een keer goed volhouden zodat ik ook weer eens wat droger sta.

Lekker dat je weer begonnen bent, keep the good work going!

Voor welke fatburner heb je gekozen?

Lekker dat je weer begonnen bent, keep the good work going!

Voor welke fatburner heb je gekozen?

Thanks man :) Gaat allemaal goed tot nu toe.
En heb net ripped fast gekocht van universal. Lijkt me lekkere burner. Vanavond weer een cardio sessie op de planning :D

en hoeveel ben je nu afgevallen, in totaal je ben nu 2 en halve maand aan het cutten ?

en hoeveel ben je nu afgevallen, in totaal je ben nu 2 en halve maand aan het cutten ?

Nee zolang bestaat deze log :rolleyes:. Voor de vakantie ( kerst ) ging alles redelijk goed. viel langzaam aan af en werd iedere week een tikkeltje droger.
Maar door het cheaten elk weekend, en dan niet 1 maaltijd. Maar vanaf zaterdag middag aan het vette eten tot en met zondag avond + nodige drank. Ging het gewoon niet goed.
Zelf noem ik dat dus niet echt cutten.
Bovendien is er deze vakantie iets gebeurd. (prive, en wat ik niet hier neer ga zetten) wat heeft gezorgd voor 2 weken vreten en niet trainen.

Ben nu weer voor 200% bezig en ga het nu serieuzer aanpakken.

Hopelijk volg je :D

Hoe jij dat? heb jij een hele cheatdag of een of twee maaltijden die je dan cheat?
Ik ga denk ik 1 grote cheatmeal 1 x in de 2 weken inplannen.

Terug
Naar boven