XXL Nutrition

Sammetje's 100000e poging tot vetverlies.

Hoe jij dat? heb jij een hele cheatdag of een of twee maaltijden die je dan cheat?
Ik ga denk ik 1 grote cheatmeal 1 x in de 2 weken inplannen.

Ik zou wel je cals van je cheat bijhouden, anders cut je misschien helemaal voor niets. Zelf eet ik 600cal minder en cheat voor 800, dan blijf ik alsnog 300cal onder onderhoud, werkt het beste voor mij [emoji4].

Ga ik ook zeker wel doen alleen ik ga max 300kcal boven onderhoud eten die dag. Even mijn lichaam een schok geven en dan weer gewoon de volgende dag volgens mijn vaste schema eten..

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou wel je cals van je cheat bijhouden, anders cut je misschien helemaal voor niets. Zelf eet ik 600cal minder en cheat voor 800, dan blijf ik alsnog 300cal onder onderhoud, werkt het beste voor mij [emoji4].

Ga ik ook zeker wel doen alleen ik ga max 300kcal boven onderhoud eten die dag. Even mijn lichaam een schok geven en dan weer gewoon de volgende dag volgens mijn vaste schema eten..

Jullie hebben zeker een punt.
Alleen drink ik op zaterdag nogal... dat zijn nogal wat kcal's :( qau eten beperk ik het nu tot een lange frikandel na werktijd op zaterdag en misschien een beetje chips. Let die dag wel op eiwitten. Zorg dat ik ze allemaal voor werktijd (16:30) binnen heb.
Helaas ga ik zaterdag vaak stappen. En komt er in de meeste gevallen veel bier bij kijken... Dit probeer ik ook te minderen aankomende weken.

Misschien cola light + vodka een betere optie?

Alleen drink ik op zaterdag nogal... dat zijn nogal wat kcal's :( qau eten beperk ik het nu tot een lange frikandel na werktijd op zaterdag en misschien een beetje chips. Let die dag wel op eiwitten. Zorg dat ik ze allemaal voor werktijd (16:30) binnen heb.

Helaas ga ik zaterdag vaak stappen. En komt er in de meeste gevallen veel bier bij kijken... Dit probeer ik ook te minderen aankomende weken.

Dan gewoon pure vodka of een goede bourbon [emoji57]

Ook een klein tipje nog, ipv normale frikandel bestel een kip frikandel! stuk gezonder en schoner vlees.
En kwa alcohol is wokda idd de betere keuze.

Dan gewoon pure vodka of een goede bourbon [emoji57]

Ook een klein tipje nog, ipv normale frikandel bestel een kip frikandel! stuk gezonder en schoner vlees.
En kwa alcohol is wokda idd de betere keuze.

Thanks kerels!

Ja de frikandel is volgens mij van kip. Weet het niet zeker hoor maar dacht ik. Werk ook bij een kippenzaak dus vandaar :rolleyes:. De baas besteld deze ''lange lummels'' speciaal voor personeel om te eten na werktijd. 250 gram :eek: Redelijke bodem dacht ik zo :o

Dan ga ik denk ik met stappen aan de vodka. Al zal het bij mensen thuis zitten niet echt mogelijk zijn, dan maar wat rustiger aan doen met bier. Ben ik de dag erna ook niet zo slecht dat ik niet kan eten :)

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Net wel een lekkere training gehad trouwens!

Durf niet echt zwaar te squatten in die k** smith machine hier... Ga ook niet al te diep want heb daar vorig jaar een flinke blessure mee opgelopen.
Dus maar wat extra werksetjes en herhalingen gedaan :) voelde eveneens goed

Squat 12*50 10*70 8*80 8*80 6*80
Legpress 15*100 8*120 6*130 5*130 5*100
Leg extension 3*8*50 (was helemaal leeg in de beentjes)
calve raises (smith) 18*90 15*100 15*100 10*100

Dat was m alweer. Kort maar krachtig.

Ook is ripped fast, shaker, en meetlint van xxl binnen :D vanavond voor het douchen even alles keurig meten om alles net wat beter bij te houden.

Keep u posted

Zo weer een lekker weekje gehad :)
t/m donderdag tentamens gehad dus heb deze week donderdag, vrijdag en vandaag getraind.

Donderdag rug + Biceps + Buik (Ging echt F***** lekker!!!)
Gister Borst + Schouders + Traps + Triceps. (Klote druk in de sportschool, borst voornamelijk met machine's moeten doen :( Rest ging wel echt lekker daarna! )

Vandaag Beentjes
Had weinig tijd en had overal spierpijn, zelfs in me kuiten en hamstrings.
Beetje kalm aan gedaan.
Squat (smith) 15*30 10*50 8*70 6*80 6*80 3*100 ( had nog geen voldoening, moest en zou het proberen. :rolleyes: )
Calve Raises 15*100 15*100 12*100 10*100
Leg extension 10850 10*50 10*50
Kwam nog een trainer kijken die jaloers was dat ik zo zwaar kon squatten, jup zegt wat over het niveau in onze sportschool :o
Dat was m al weer, 35 minuutjes bezig geweest.

Als het goed is volgende maand of thuis een squatrek of overstappen naar andere sportschool met squatrek. Dan eindelijk eens normaal squatten :D

En ook weer een kilo'tje lichter. Ripped Fast werkt lekker. Zweet eerder, heb minder honger, en iets meer energie. Top :)

Nou jongs kallem an tot volgende week, fijn weekend allen!

Foto'tje van me benen vorige week.
Nu even lekker uurtje kickboksen. :D

Snapchat-3874669400893194791.jpg

Goede week achter de rug :)

Weeg wel weer 80 kg, kan door de crea komen geen idee hoe t kan.
Weet wel dat ik toch droger ben geworden, schouderkoppen krijgen weer definitie, her en der adertjes die uit komen, adertjes op biceps komen weer langzaam door. Benen worden stuk droger. En met goede belichting zie ik weer contouren van 4 blokken.

EN NU VAST HOUDEN :D

Heerlijke upperbody training gehad net.

BB Row 10*50 10*60 8*70 8*70
Benchpress 10*50 8*70 8*70 6*70 8*65
Reverse lat pulldown 10*50 8*60 8*60
Incline dumbell Press 10*22 10*22 10*22 ( 24 en 26 waren bezet... anders zwaarder gepakt )
Preacher curl. Geen idee hoe zwaar. 3*10 herhalingen
tricep extension 10*25 10*30 10*30 ( :eek: normaal pak ik die 22,5 ofzo, lekker :D )
side raises 10*9 10*10 10*10 ( ook een 1 a 2 kg zwaarder :d )

Ging lekker vandaag :D

Morgen weer 13 uurtjes werken dus laat de verbranding maar komen, heb er zin in.

Tot woensdag boys ;)

Nog even uitvogelen hoeveel ik nu eigenlijk kan eten op werkdagen.
Verhuizen is natuurlijk wel zwaar beroep dus is nog even goed experimenteren. Neem nu iig een appel, kwark, ei, boterham extra mee. En vaak ook nog iets meer nootjes.
Dus eet ik onder werktijd

3 a 4 Eieren
3 - 5 Boterhammen met pindakaas
500G Kwark
2 appels
100-150G Nootjes, Studentenhaver oid.

En zelfs dan heb ik met de middag nog zoveel meer honger dat ik het soms niet kan laten :headbang:
Vanavond en Morgen weer bezig met een nieuw voedingschema, of iniedergeval alles even uitrekenen met nieuwe activiteiten factor.

Vanavond weer LEGS :D

Nog even uitvogelen hoeveel ik nu eigenlijk kan eten op werkdagen.

Verhuizen is natuurlijk wel zwaar beroep dus is nog even goed experimenteren. Neem nu iig een appel, kwark, ei, boterham extra mee. En vaak ook nog iets meer nootjes.

Dus eet ik onder werktijd

3 a 4 Eieren

3 - 5 Boterhammen met pindakaas

500G Kwark

2 appels

100-150G Nootjes, Studentenhaver oid.

En zelfs dan heb ik met de middag nog zoveel meer honger dat ik het soms niet kan laten :headbang:

Vanavond en Morgen weer bezig met een nieuw voedingschema, of iniedergeval alles even uitrekenen met nieuwe activiteiten factor.

Vanavond weer LEGS :D

Als je constant last heb van honger kan je eens kijken naar iets met veel vezels om bijv. door je kwark te doen, houdt je wat langer vol :) gebruik zelf het chiazaaf van SFF: http://superfitfoods.nl/winkel/chiazaden/ werkt prima voor mij!

Als je constant last heb van honger kan je eens kijken naar iets met veel vezels om bijv. door je kwark te doen, houdt je wat langer vol :) gebruik zelf het chiazaaf van SFF: http://superfitfoods.nl/winkel/chiazaden/ werkt prima voor mij!

Thanks!

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Zo redelijk lekkere lower body training gehad.
Squat (smith) 10 *30 8*50 8*70 6*80 6*90
Deadlift ( ja lang geleden :( ) 8*70 5*100 2*120 1*130
legpress 10*110 6*120 6*120
Calve raise in legpress 10*120 10*120 10*120

Wou eigenlijk nieuwe pr op deadlift (150kg). Maar na zwaar squatten en paar 'zware' setjes deadliften zat het er niet in... zelfs 140 kreeg ik maar 3 cm van de grond..
Grip was ook wel een minpuntje moet ik zeggen.

Over +- 6 weken wil ik 150*3 kunnen. en voor de zomer is het doel minimaal 160*5.
MOET lukken dacht ik zo

Jongs, tot morgen! :D

Sinds gister ziek :no:

Mooi even de tijd voeding schema te maken en nieuw ub/lb schema :)

Sterkte, naja een beetje meer rust kan geen kwaad.

Word er schijtziek van.. is al de 2e keer in anderhalve maand. Nog meer klote zooi erbij. Was net weer ontzettend motivated en dan kan je niet trainen. Agressive :mad:

Oh ja dan begrijp ik het wel. Hopelijk kan je maandag weer lekker gaan knallen!

Nou mooi niks kunnen doen deze week... Sinds de lowerbody day van vorige week last van de rug.
Denk door het meteen max deadliften na een aantal weken die oefening niet gedaan te hebben..

Pijn lijkt niet echt op gewrichtspijn oid. Zit precies op de hoogte waar de bolling begint als je voorover buigt.
Wellicht was de techniek dus zwaar ruk met het max setje..
Deze week rust, niet trainen, wel werken en cardio.

Morgen hardlopen + fietsen +- uurtje
Vrijdag maar even kijken wat ik ga doen. Denk beetje zaktraining en fietsen.

Tot maandag lui! Fijn weekend en een goed carnaval he! :D

Terug
Naar boven