XXL Nutrition

Sammetje's 100000e poging tot vetverlies.

Heb je carnaval wel overleefd?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je carnaval wel overleefd?

Nou echt net :rolleyes:

Maar me rug is flink fucked up... Probeer wel aardig te trainen. Maar na een dagje werken (verhuizen) is me rug zo naar de klote dan lukt het gewoon niet meer.

Voeding heb ik wel weer goed op orde dus kom daar al een aardig eind mee eigenlijk. Probeer nu minimaal 3 keer in de week te trainen, maar door werk wil het er wel is bij in schieten dus.

En nu verder?
Helaas van je rug maar het is nou eenmaal zo dus je moet het er helaas maar mee doen.

En nu verder? Helaas van je rug maar het is nou eenmaal zo dus je moet het er helaas maar mee doen.

Zolang ik me rug lekker blijf trainen gaat het goed! Onder trainen nergens last van. Alleen als ik op werk een dikke dag heb krijg ik er in de avond geen training meer uit.. Dit is het enige waar ik momenteel tegen aanloop..
Onderste 4 wervels zitten steeds vast. En ben er achter gekomen dat ik die te vaak wil los rekken en hierdoor gewoon in me onderrug dingen verrekt heb lijkt het wel. Nu ''knak'' ik nog maar 1 keer per dag de wervels los en heb verder nergens meer last van. Binnenkort als ik tijd heb eventjes de dokter raadplegen.

2e dag vrij van werk en voor de 3e keer deze week naar de gym. Lekker weekje tot nu toe :D

Gister tijdens flat dumbell flye's even flinke kramp gehad in me onderrug en toen zat het weer vast. Snel op de grond gaan liggen en even weer los gerekt/gekraakt. Toen 2 setjes kalm aan gedaan en erna kon ik weer volop :)
Vandaag nergens last van.

:thumbs:

Terug
Naar boven