Fitness Seller

Sammetje's 100000e poging tot vetverlies.

Bezoekers in dit topic

sam1234

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2013
Berichten
1.247
Waardering
142
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Zoals de titel al zegt, de zoveelste keer cutten voor mij.

voorgaande keren stopte ik al na 2 weken want het liep niet zoals de bedoeling was.
1 keer zelfs 10 kg afgevallen waarvan volgens mij 7 kilo massa :o
Maar nu weer een tijd goed gebulkt en toch weer lekker wat massa aangezet, maar door toch elke keer die tussendoortjes en snackbar bezoekjes is het uitgelopen op een dirty bulk.

En op het moment erger ik me elke dag opnieuw aan dat laagje vet, dus heb ik de keuze gemaakt eerst te cutten tot ongeveer 10% en dan clean te bulken tot de zomer. Aangezien als ik nu door ga met bulken blijf ik me maar ergeren aan dat vet en moet ik voor de zomer alleen maar langer cutten. Vandaar deze keuze! en we gaan er het beste van maken! ;)

Trainingen zijn 5x5 met af en toe een isolatie oefening extra.
Squat 100*5 (smith:o)
deadlift 120*5
benchpress 75*5

Dit zijn de stats van hoeveel kg ik de oefening doe als 4e of 5e setje. Als ik ga maxen als 2e setje kan ik wellicht meer wegdrukken.



Donderdag 6 November ga ik van start! :D Einde van de tentamen weken en dus vind ik dit een goed moment te starten met mijn cut die hopelijk binnen 10 weken klaar is.

Voedingschema in de bijlage.
Zal voor jullie ook regelmatig foto's posten voor het resultaat en om mijzelf te blijven motiveren! Begin foto donderdag.

1.jpg


schema.jpg
 
Cutten op +- 3000 kcal, lekker hoor!
Ik ga je volgen
 
Cutten op +- 3000 kcal, lekker hoor!
Ik ga je volgen

thanks! :)

en ja 3000 kcal :D Dit is ongeveer mijn onderhoud, heb vetten en eiwit express vrij hoog gedaan want ik reageer nogal op koolhydraten.
dit is puur om te proberen. val ik hier mee niet af zal ik nog wat kcal droppen, maar denk dat ik doormiddel van goed veel cardio met dit schema goed kan cutten :rolleyes: en is het tenminste ook vol te houden..
 
Kom maar door met dat nieuwe schema!!
vandaag de voorbereidingen voor komende week(en) getroffen :)

IMG_20141105_125631.jpg


IMG_20141105_220825.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel gram noten per zakje?
 
@bram2121.

zoals je kan zien in het voedingsschema eet ik 50 gram per dag ;) zakje zit dus 50 gram in :D
 
Eerste dag gehad!
lekker getrained + halfuur cardio. ik zeg dikke prima
 
Weer lekker getrained + cardio.

hier paar pics voor jullie! na cardio genomen en met een aardappel, maar zo hebben jullie beetje een beeld.
zal volgende week even de spiegelreflex camera pakken.

Fijn weekend! :)

IMG_20141107_132659.jpg


IMG_20141107_132843.jpg


IMG_20141107_132923.jpg


IMG_20141107_133046.jpg


IMG_20141107_133141.jpg
 
In. Ik ben net begonnen met mijn eerste cut, dus ik ben benieuwd naar je progess!
 
Heb je een logje? Dan ga ik je zeker volgen namelijk :D succes kerel!
 
in! succes man! ik ben ook net begonnen met cutten (eindelijk..) op iets minder dan 3000 kcal
 
@lander191 Thanks! Jij ook succes kerel! ja ik zit er ook iets onder hoor 2800 a 2900. dus gaat lekker :)

Morgen ochtend weer wegen, ben benieuwd. Wel vrij slecht weekend gehad vol bier en voedsel op de zaterdag. Ach moet keer kunnen he :D

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Kickboks training ging op het laatste moment niet door.. en toen was ik er al dus maar even de sportzaal eronder ingedoken :)
beetje cardio, kracht en zaktraining gedaan voor mezelf.
Gister al workout gehad en moet morgen weer dus heb beetje rustig aan gedaan. Maar aangezien ze hier wel een powerrack hebben heb ik even lekker gesquat voor t eerst in me leven zonder smith ^^ gewoon rustig voor de vorm 3*8 met 50 kg gedaan.
Verder beetje pull upps, cable cross, calve raises en leg raises gedaan :)
 
Heb je een logje? Dan ga ik je zeker volgen namelijk :D succes kerel!

Thanks. Nee, geen logje voor mij. Lijkt me niet echt veel toevoegen (ik doe 2x p/w FB, ABAxBABxABA), misschien tijdens mijn (clean)bulk die er op volgt.

Ik cut trouwens momenteel op 2300kcal (activiteitsfactor = 1,37).

Succes!
 
Thanks. Nee, geen logje voor mij. Lijkt me niet echt veel toevoegen (ik doe 2x p/w FB, ABAxBABxABA), misschien tijdens mijn (clean)bulk die er op volgt.

Ik cut trouwens momenteel op 2300kcal (activiteitsfactor = 1,37).

Succes!

ah oke! succes dan :)


vanochtend gewogen. Rond de kilo lichter. dus val zeker af met dit schema en t gaat lekker rustig precies wat ik wou :D
 
Woensdag wellicht beetje rustig aan gedaan maar heb alle apparaten en oefeningen gedaan die ik normaal niet doe, zoals volle setjes pull ups, T bar rows en nog paar apparaten.
Resultaat: Nu nog spierpijn in me lats :o
herstel gaat dus zeker wat trager op het moment merk ik... terwijl toch nog een dikke 2800 a 3000 kcal eet.
Nu weekend dus vanavond weer lekker cheaten :D:D:D:D:D:D Morgen weer normaal eten maar niet volgens schema. (wel clean)
 
Deze week splitten we de trainingen even want ben genoodzaakt vandaag en morgen krachttraining te doen.

Vandaag dus Rug + Biceps + Cardio
Morgen Borst + Schouders + Triceps + Cardio

Rest van de week nog even kijken, denk Legs en nog een keer een Fb training
 
Beetje ziekjes aan t worden..

Toch nog even beentjes gepakt vandaag! deze week niet super goed gegeten dus dat merken we ook aan de weegschaal.. Volgende week maar extra hard knallen!

Hier nog even rug foto'tje van laats :p

IMG_20141120_230007.jpg
 
Blijf steken op 79 kg.
Maar word voor me gevoel wel droger.
Toch volgende week even 200 kcal droppen, kijken of dat beter uitpakt.
Broodje minder en wat minder nootjes.
 
Back
Naar boven