AndroidHealthClinic

Samu's battle vs himself

  • Topic starter Samu
  • Startdatum
  • Reacties 921
  • Weergaven 27K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

hehe vergis je niet. Die vrouw was haar hele leven al bezig om zeer lage temperaturen te verdragen. Wetenschappers hebben ontdekt dat ze onbewust in staat was een bepaald deel van haar bloedsomloop te vernauwen, zodat haar kerntemperatuur hoog bleef. Niet iets dat iedereen zo maar even doet dus :D
Maar het lichaam is er natuurlijk wel in te trainen, zoals alles.
 
Pff ik kan zo nog geen mijl zwemmen :D
 
Zaterdag 25/03/06
Zwemmen: meter of 500, schoolslag. Buitenbad maar zo gelaten. :D
 
Maandag 27/03/06
Toch nog ziek, heavy squats en veel pull-ups maar gelaten, was er niet fit genoeg voor.

Snatches from hang:
5x20
3x25
3x3x30*
3x1x35 PR (ook es 2x failed :()
3x3x30*
*6x3x30 = PR

Clean and jerk:
3x20
3x30
3x3x35
3x2x40
3x1x45
1x50
Cleans waren from hang, ga ook es bijhouden wat ik daar op doe. 1x50 had ik daar wel al es op gedaan... :)

Pushpress:
4x6x30 PR
met 4x3xBW pull-ups tussendoor. Pff was hier al vrij waisted, k*t ziek zijn. :mad:

CS row:
8x30
8x40
5x5x50 PR omdat ik es 5x5 deed. Heb hier ook al 3x8 op gedaan.

Glute-ham raises geprobeerd:
Kramp! :help:

Leg raises (gebogen knieën):
3x12
 
3 pr's terwijl je ziek was, noemenswaardig!
 
PR's omdat je die reprange nog niet gedaan hebt zijn natuurlijk piece of cake haha. Als ik nu deze week 3*3 doe, volgende training setjes met 4. Dan eens 5 en dan eens 8 kan ik elke training of elke oefening PR's scoren
 
Supertom zei:
3 pr's terwijl je ziek was, noemenswaardig!
Hehe mja, achteraf bekeken wel ok.
calibre zei:
PR's omdat je die reprange nog niet gedaan hebt zijn natuurlijk piece of cake haha. Als ik nu deze week 3*3 doe, volgende training setjes met 4. Dan eens 5 en dan eens 8 kan ik elke training of elke oefening PR's scoren
Zet er toch bij dat het niet echt een PR is. :)
 
Sterkte met ziek zijn!!

hoop dat je zo beter bent!!

en goed dat je doortraint!! tarten met je lichaam altijd goed.. staat zelfs in je lognaam dusjah":thumbup: en vreten kun je met alles.. als jij 3 weken op pizza dieet wil als ecto,, dan lukt dat echt wel ben je het in 2 weken toch kwijt mocht het vet worden!!
 
Tarten met je lichaam zou ik niet doen en als je ziek bent een dag kalmer aandoen om daarna beter te kunnen trainen. Nu maar zien dat je niet zieker bent morgen. :p <=> Ari
 
wimmos zei:
Tarten met je lichaam zou ik niet doen en als je ziek bent een dag kalmer aandoen om daarna beter te kunnen trainen. Nu maar zien dat je niet zieker bent morgen. :p <=> Ari

deze sport draait rond tarten met je lichaam
 
ik had misschien smilies moeten gebruiken, normaal gesproken geef ik met die ... aan dat je er misschien ff over na moet denken...

en in Calibre zijn antwoord kan ik me wel vinden, als je ziek bent ben je ziek, als je dan zelf denkt dat je in staat bent om te trainen, moet je gaan trainen....
 
Deze sport draait om zorg dragen voor je lichaam.. Denk er over na, waarom zouden we anders 1) gezond eten 2) niet overtrainen (als dat niet tarten van het lichaam is) 3) velen geen AAS nemen 4) zo goed mogelijk opwarmen om scheuren en blessures te voorkomen.

Mentaal gaat het IMO wel om tarten van het lichaam. Ben je depressed dan ga je misschien meer je best doen om dat te overstemmen. Heb je echter een knakende schouder dan ga je geen zware MP doen om je schouder te tarten, dan ga je zorg dragen voor je schouder en RC doen en je schouder sparen.
 
Tja misschien komt het door dat fuiven in die koude tent, maar dan had ik het de volgende dag wel al gemerkt en niet 4 dagen later. Zeker niet omdat ik bewust veel groenten/fruit naar binnen kreeg. Volgens mij heb ik het overgenomen van iemand.
Toch bedankt voor jullie bezorgheid. Ik kruip nu even in m'n bed, zodat ik morgen hopelijk wat beter ben. :p
 
wimmos zei:
Deze sport draait om zorg dragen voor je lichaam.. Denk er over na, waarom zouden we anders 1) gezond eten 2) niet overtrainen (als dat niet tarten van het lichaam is) 3) velen geen AAS nemen 4) zo goed mogelijk opwarmen om scheuren en blessures te voorkomen.

Deze sport niet doen is veel beter voor het lichaam dan ze wel doen. Als je er mee begint daag je het uit. Samu is geboren om een loper te worden maar tart zijn lichaam om een krachtatleet te worden.

1) gezond eten? Doet totaal niet iedereen in dit logje en ik ook minder en minder. Bovendien is bewezen dat je het langst leeft als je 1000 kcal onder onderhoud eet.
2) niet overtrainen? Maar we zitten er wel vaak dichtbij, nog nooit van het principe overload en deload gehoord?
3) geen AAS? persoonlijke keuze. Geld, leeftijd en bang zijn voor reactie omgeving zullen meer voorvallen dan gewoon "om gezond te zijn"
4) zo goed mogelijk opwarmen? Het is niet omdat we ons lichaam willen tarten dat we met opzet blessures gaan zoeken waar deze gemakkelijk vermeden kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Blijven gaan calibre. :roflol:
4 uur slapen = ok. Keelpijn is over, hoofdpijn pak minder. Nu nog die verstopte neus aanpakken. Straks een paar middeltjes aan m'n moeder vragen, voor zo'n dingen ga ik niet naar de dokter.
Morgen het laatste restje slijm losmaken met highrep squats. :fire:
 
Bah was gisteren nog totaal niet in orde. :( Luchtwegeninfectie + buikgriep zei de dokter. Gelukkig dus maar dat ik geweest ben.
Rust voor de rest van de week. Maandag begin ik weer.
 
Je bent redelijk vaak ziek he? Hoe komt dat eigenlijk, of kan je het niet verklaren?
 
Slechte weerstand I guess. Merk ook dat wondes niet meer zo snel genezen dan vroeger. I wonder why.
 
Is je vet percentage constant gebleven of zelfs lichtelijk gedaald? neem je vitaminen of mineralen.. die je weerstand kunnen verhogen?

beterschap dude!!
 
Ari70 zei:
Is je vet percentage constant gebleven of zelfs lichtelijk gedaald? neem je vitaminen of mineralen.. die je weerstand kunnen verhogen?

beterschap dude!!
Dunno hoe vet % geëvolueerd is. Ga wel es een bloedonderzoek laten doen en direct vragen voor vitaminen/mineralen na te kijken.

Zondag 02/04/06
Handstands @ wall: 2x30s Polsen vonden het niet zo leuk, kon wel nog langer blijven staan anders...

Longjumps: stuk of 30x, meestal 2-3s tussen. Niet allemaal voluit.

Push-ups: 3x15

Stone curls: 2x10

Lichaam even wakker schudden, vanaf morgen weer @ gym. Ziekte heeft niet echt veel goed gedaan... :mad:
 
Back
Naar boven