AndroidHealthClinic

Say no to drugs

leprecaun zei:
erg veel verstand van spirituele zaken heb jij niet he?

die dikke buddha was geen buddha maar een excentrieke chinese monnik uit de middeleeuwen.
buddha ,die leefde 2600 jaar geleden.die at na 12 uur s'middags niks meer.
die was dus niet vet.
verdiep je er eens in zou ik zeggen.
lees de dammaphada bv eens.
er is zoveel informatie.

ga anders naar die landen(thailand bv) waar je nog van die buddhistische monniken hebt.
je kunt er van leren.en er is zelfs een hele bekende bodybuilder die daar woont en zelf bij een monnik is geweest die hem het 1 en ander voorspelde...

hahaha jij bent zeker voor het gebruik van LSD? :roflol:

eigenlijk sterft deze hele site van de imbecielen als je het mij vraagt.
de enige manier waarop je hier schijnt te kunnen communiceren is beledigen en dan denken dat je grappig bent.

sick of it all

hehe

Laatst bewerkt:
leprecaun zei:
**** this site!
ik smeer hem hier
het zit hier vol figuren die troep gebruiken.daar kan en wil ik niet mee praten.

net vrouwen met silicone t**ten.
maakt niet uit hoe fake het is ,als de omgeving het maar indrukwekkend vind nietwaar?

leeghoofden..

Jij bent degene die begint met provoceren, ik ben geen enkele reply van jou tegengekomen waar je eens niet iemand beledigt of provoceert. Bovendien wou je 3 dagen geleden al met de noorderzon zijn verdwenen :scratch: .

- On topic -

Drugsgebruik, dat moet iedereen voor zichzelf weten of hij/zij er gebruik van maakt of niet.

Er zijn zelfs radicale boeddhisten :eek:

Don't feed the troll, Leprecaun heeft zijn puntjes al gehad.

Drugs are okejjjjjj...... okejjjjjj

leprecaun zei:
erg veel verstand van spirituele zaken heb jij niet he?

die dikke buddha was geen buddha maar een excentrieke chinese monnik uit de middeleeuwen.
buddha ,die leefde 2600 jaar geleden.die at na 12 uur s'middags niks meer.
die was dus niet vet.

verdiep je er eens in zou ik zeggen.
lees de dammaphada bv eens.
er is zoveel informatie.

ga anders naar die landen(thailand bv) waar je nog van die buddhistische monniken hebt.
je kunt er van leren.en er is zelfs een hele bekende bodybuilder die daar woont en zelf bij een monnik is geweest die hem het 1 en ander voorspelde...

Deze vind ik trouwens ook sterk. In de middeleeuwen, 2600 jaar geleden. Ligt nogal een endje uit elkaar, niet? :D

Beter lezen Duck ;) Die monnik daarmee wordt niet Siddharta Gautama (Boeddha) bedoeld.

Terug
Naar boven