XXL Nutrition

Say no to drugs

krieltje zei:
Ik ben ook zeer tegen gebruiken,je staat dus niet alleen,al die troep slikken of spuiten,kan nooit goed voor je zijn.

Weet je trouwens wat je er allemaal van kunt krijgen?Laatst nog een programma gezien op talpa,zoon man met allerlei viezigheid in zijn armen,dat krijg je van sterobolen,en over de anawieden maar te zwijgen
:roflol::roflol:

Mijn god zeg dan niks als je er geen verstand van hebt:rolleyes: .

• Topic Starter Topic Starter
Jezus zeg, nog nooit in zo weinig tijd zoveel reacties op een topic gehad. Begrijp me goed, ik probeer niemand tegen het hoofd te stoten, maar ik mag toch zeker wel mij mening geven dan of niet.

En over die NFL avatar:
Ik heb zelf high-school en college football gespeeld, en anabolen gerbuik valt reuze mee

Mugje zei:
:roflol::roflol:

Mijn god zeg dan niks als je er geen verstand van hebt:rolleyes: .

:D [Link niet meer beschikbaar]

Kijk eens waar Krieltje alleen post normaliter ;) Vond het wel grappig dat 'anawieden'.

Grolmus zei:
Ben het met je eens !

Drugsgebruik brengt weer een hoop ellende met zich mee, de gebruikers vergeten dat ik voor al die kwaaltjes ook mee betaal in de vorm van belastingen, verzekeringen etc.....:mad: .

Des te sneller ze dood gaan des te minder betaal jij............:D

EricR zei:
:D [Link niet meer beschikbaar]

Kijk eens waar Krieltje alleen post normaliter ;) Vond het wel grappig dat 'anawieden'.

Eirc jij lul van een mod! Moet je het weer verpesten! :D

*nu ga ik mij verstoppen....*
:p

Tss de enigste voorstander van anaboleeee is Kale, hij heeft er al een (v)agina door gekregen. Dat krijg je er nou van. Allemaal pus in je keel door dat spuiten.

I said no to drugs but they just wouldn't listen.........

ik geloof dat sommige drugs net een verruiming kunnen zijn voor de menselijke geest. cannabis (netuurlijk in mindere mate), LSD, peyote, ... en een postieve werking kunnen hebben op ons wereldbeeld en desnoods zelfs de doors of perception kunnen openen.
met roken probeer ik deze week te stoppen, enkel en alleen omdat ik geen slaaf wil worden en volledig afhankelijk zijn van enige drugs. gezondheid kan me eigenlijk geen barst schelen.

Luukie23 zei:
Jezus zeg, nog nooit in zo weinig tijd zoveel reacties op een topic gehad. Begrijp me goed, ik probeer niemand tegen het hoofd te stoten, maar ik mag toch zeker wel mij mening geven dan of niet.

En over die NFL avatar:
Ik heb zelf high-school en college football gespeeld, en anabolen gerbuik valt reuze mee
ik ben het wel met je eens.
alleen je vraagt het schijnbaar aan de verkeerde mensen...
dit forum zit zoals je ziet vol drugsgebruikende mensen, die het allemaal wel mooi of stoer vinden wat ze doen.en jou ook nog minderwaardig benaderen.
als je een goed gevoel over jezelf hebt heb je die rommel niet nodig.
dat lijkt me duidelijk.

"want een reine geest behoeft geen stimulerende middelen."

(haal ik even buddha aan,en wie is er nou wijzer.enough said, want ze zullen het hier nooit toegeven tot de dag komt dat ze het zelf inzien,als die ooit komt..)

The Doors of Perception openen is niet voor iedereen weggelegd, sommigen zullen daardoor hun leven lang als basketcase door het leven gaan. Soort van Jack Nicholson in 'A Few Good Men' :

Col. Jessep: You want answers?
Kaffee: I think I'm entitled.
Col. Jessep: You want answers?
Kaffee: I want the truth.
Col. Jessep: You can't handle the truth.

leprecaun zei:
ik ben het wel met je eens.
alleen je vraagt het schijnbaar aan de verkeerde mensen...
dit forum zit zoals je ziet vol drugsgebruikende mensen, die het allemaal wel mooi of stoer vinden wat ze doen.en jou ook nog minderwaardig benaderen.
als je een goed gevoel over jezelf hebt heb je die rommel niet nodig.
dat lijkt me duidelijk.

"want een reine geest behoeft geen stimulerende middelen."

(haal ik even buddha aan,en wie is er nou wijzer.enough said, want ze zullen het hier nooit toegeven tot de dag komt dat ze het zelf inzien,als die ooit komt..)

Die dikke buddha van je moet niet lullen, met ze vetzucht.

Ik ben lekker hypocriet,ik was er zelf voorheen ook niet vies van maar tegenwoordig.....
Figuren die niet normaal een biertje kunnen drinken zonder een bult coke erbij vind ik best triest.
Als je aan de anabolen gaat zonder eerst eens serieus aan je voeding,training en intensiteit gaat werken ben je i.m.o ook best een stakker.

Just my 2 cents.

Laatst bewerkt:
Ik vind het zeer hypocriet om dingen als wiet af te kraken en drank normaal te vinden.

Just my 2 cents.

Ik ben tegen...

Hoewel... afgelopen week, Rob G aan de Crystal Meth, ik een buisje GHB, jesus wat een schouwspel kwam hier uit voort! :lick:

Blackadder zei:
ik geloof dat sommige drugs net een verruiming kunnen zijn voor de menselijke geest. cannabis (netuurlijk in mindere mate), LSD, peyote, ... en een postieve werking kunnen hebben op ons wereldbeeld en desnoods zelfs de doors of perception kunnen openen.
met roken probeer ik deze week te stoppen, enkel en alleen omdat ik geen slaaf wil worden en volledig afhankelijk zijn van enige drugs. gezondheid kan me eigenlijk geen barst schelen.

Eens! Ik rookte zo af en toe ook, op een paddotrip ademde ik de rook in van een peuk (passief) van een maat, toen voelde ik een sigaret boven m'n hoofd hangen, met lijnen aan m'n kop als een marionet, die had me 'vast' en leide me naar de supermarkt om sigaretten te halen. Ook zag ik een tabaksdirecteur vol rijkdom gemeen en geniepig lachend z'n zakken vullen in m'n verbeelding. Ik voelde me echt ziek, lichamelijk en geestelijk. 'Twas een korte bad trip, slechts een gedachte, maar acuur gestopt. Elke keer als ik die rook ruik wordt ik herrinerd aan dat gevoel. Achteraf een hèèl positief iets.

klusmier zei:
eigenlijk ook wel, ik rook en drink namelijk ook niet

alleen die junkfood kan ik nog niet vanaf blijven........:o

ik wil geen betweter zijn hoor maar als je echt naar je lichaam leert luisteren
dan vind je die junkfood echt niet lekker meer.
so listen to your body.
keep on going.
jesus is your saviour.
he saves you from overeating too.

Angerfist zei:
Die dikke buddha van je moet niet lullen, met ze vetzucht.
erg veel verstand van spirituele zaken heb jij niet he?

die dikke buddha was geen buddha maar een excentrieke chinese monnik uit de middeleeuwen.
buddha ,die leefde 2600 jaar geleden.die at na 12 uur s'middags niks meer.
die was dus niet vet.
verdiep je er eens in zou ik zeggen.
lees de dammaphada bv eens.
er is zoveel informatie.

ga anders naar die landen(thailand bv) waar je nog van die buddhistische monniken hebt.
je kunt er van leren.en er is zelfs een hele bekende bodybuilder die daar woont en zelf bij een monnik is geweest die hem het 1 en ander voorspelde...

Terug
Naar boven