pumpingthatiron
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zo'n rare volgorde van oefeningen?beginning met isolatie en eindigen met de zware compounds is niet echt verstandig.
Geen idee eig, vaste toestellen staan vanvoor, losse gewichten/squatrek vanachter...beetje gemakszucht vrees ik ^^

Resident Evil 5 + uitbreidingen (was 1 pack), Need for speed the run en Batman Arkham city (1 was zo goed...moest deze gewoon hebbenWtf, sterke pullover kerel! Heel sterk zelfs. Hoe is je techniek erbij?
Verder nette training. Pullup is nog wel oké man!
Welke games gekocht?![]()
)
Maar het is me gelukt 
Resident Evil 5 + uitbreidingen (was 1 pack), Need for speed the run en Batman Arkham city (1 was zo goed...moest deze gewoon hebben)
Was 2+1 bij de 2dehands games...dus voor 70 euro bovenstaande...ni slecht vond ik zelf
Die pullover? Ik leg me met mijn schouders op een bank, recht, benen 90 graden. Ik ga er niet opliggen zoals je gaat zitten maar zijwaarts (klein deel van m'n rug steunt er dus maar op).
Ik begin recht boven me en laat hem dan zakken totdat ik voel dat alles opengetrokken wordt, dan haal ik het gewicht weer naar boven (ik ga ietsje verder dan recht boven me zo trekt het ook weer lekker door).
Al moet ik eerlijk zijn dat 34 kg normaal m'n max was bij m'n 10/8/6/4 set (dus ik deed 4 x 34). Ik dacht och moet het maar 1 keer 15 doen, direct hard gaan! Ik heb het serieus gevoeld en m'n hoofd ging ontploffenMaar het is me gelukt
![]()
Het is en ik quote 'The ultimate resident evil 5 collection'Resident evil 5 = EPIC shit! Ik wist niet dat er een expansion was? Meteen even opzoeken! Echt zalige horror-shooter vond ik dat.
Arkham city is ook echt heel goed, misschien wel beter dan Asylum zelfs.
Sterk man. Zorg er wel voor dat je armen niet meer strekken dan wanneer je zakt, ze moeten dus altijd even veel/weinig gestrekt zijn. Echt enorm sterke pullover als je techniek correct is!
)Het is en ik quote 'The ultimate resident evil 5 collection'
Resident Evil 5 + addon packs en extra costumes.
Includes: Lost In Nightmares - Desperate escape - Versus The mercenary Reunion
Ik probeer mn armen altijd zo gestrekt mogelijk te houden (je hebt de neiging om te plooien als je ze achter je laat zakken maar ik probeer het in 1 rechte lijn te houden, voor me en achter me)

morgen terug beginnen met dag 1...keep it coming 

)
)
)
voel me super!Heb het gevoeldLekkere training hoor! Deadlift pr is ook nice. Ik hoop binnen 3 weken ook daar op te zitten. Ben benieuwd hoe pink magic voor jou gaat werken.
Ga je volgen!![]()
thanks, ik begin stilaan wel wat te merken...zit bijna aan week 2 dus ebn benieuwd! Bedankt voor het volgen 

)