- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Dank jeMooie training hoor, netjes ook die Standing bb curls..
vond die bb curls eigenlijk nog wat zwak...maar ze voelen wel goed 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank jeMooie training hoor, netjes ook die Standing bb curls..
vond die bb curls eigenlijk nog wat zwak...maar ze voelen wel goed 

Op zo'n momenten barst ik echt bijna
en dat gevoel erna...nee echt super, ik voel me op en top en blijf maar gaan...sommige dagen moet ik me tegenhouden om niet te gaan trainen (rust hebben we allemaal nodig!)Op zo'n momenten barst ik echt bijnaen dat gevoel erna...nee echt super, ik voel me op en top en blijf maar gaan...sommige dagen moet ik me tegenhouden om niet te gaan trainen (rust hebben we allemaal nodig!)

Ik sta met momenten zo geil als een otter...niet normaal eigDat gevoel ken ik ja
Voel je al iets van Pink Magic denk je?

Ik sta met momenten zo geil als een otter...niet normaal eig
En voor de rest (ik heb een facking irri slaappatroon met dat nachtwerk, hopelijk vanaf maandag beter, dan stop ik met nachtwerk) voel ik me wel licht 'agressiever'. Maar dit dan wel positief bedoelt...in de fitness merk ik ook wel duidelijk dat ik soms meer kan pakken dan ik dacht![]()
Ik sta opgepompt en krijg continu complimenten dat ik droger staDaar herken ik me helemaal in ja. Wacht maar, het wordt nog erger, haha!
En hoe zit het met de pomp? Ik voelde op het begin (nu nog steeds) vooral de pomp eigenlijk.
dus jep, die is er ook!Ik sta opgepompt en krijg continu complimenten dat ik droger stadus jep, die is er ook!
zalig gevoel die pomp, toch?SUPEr! Nee echt geweldig..denk dat het ook wel aan je schema ligt hoor...maar ik voel me super, en elke week voel ik me weer dat ietsje beter, ik ben hier nog lang niet klaar mee en je nu al eeuwig dankbaarZo ervaar ik het dus ookzalig gevoel die pomp, toch?

SUPEr! Nee echt geweldig..denk dat het ook wel aan je schema ligt hoor...maar ik voel me super, en elke week voel ik me weer dat ietsje beter, ik ben hier nog lang niet klaar mee en je nu al eeuwig dankbaar![]()

Ow, er komt nog meer?Als je klaar bent ermee zal ik je mijn super geheime schema eens verklappen man!![]()

en heb de indruk dat ik dan ook niet tot me max kan gaan...
)
)
vandaar me frustratie!
maar je hebt ergens ook wel gelijk
HEt is nog steeds super om te vergelijken man! Je geeft me een doel...je motiveert me om niet af te geven