SBB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! In het verleden is 1x 160kg gelukt. Maar ik laat de DL voorlopig voor wat het is. Krijg flinke spierpijn / groei aan de bovenkant van mijn rug. Niet echt een aandachtsgebied. Voorlopig vooral pulls en chins om wijdte te krijgen in de rug. Dus echt lats te targetten.
Ik zie dat je 18 bent. Dan is 140kg veel.. Belooft wat voor de toekomst..

200kg is zeker haalbaar!Ach heb voordeel van mijn verhoudingen. De oefening ligt mij heel erg. Hoop ooit toch wel 200 aan te tikken!![]()
Lekkere bench press kerel. Weer lekker gepompt zaterdag!

Romanian DL pak je wel lekker je hams mee, zou je wellicht eens kunnen proberen.
Je gewicht komt wel goed, gewoon door doen zo.Borst gaat bij mij ook lastiger dan de rest.. Maar dat komt wel goed!
Ben benieuwd hoe het je bevalt. Doe romanian DL liever dan SLDL, dat is geen beste oefening voor je rug..
Je rows zijn sterk!! Flink wat setjes eruit gepomt, lekker manJe gewicht komt wel goed, gewoon door doen zo.
Lekkere training hoor!
Goed dat je het zegt. Ik ging al uit van SLDL. Romanian heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Eens een goed youtube filmpje voor zoeken..

Zoek maar eens op, je houd de spanning wel redelijk op je hams, maar ook je onderrug neutraal (hol) zoals bij de normale DL.. Iets meer vanuit de knieën buigen ipv helemaal gestrekt met SLDL, en je kont meer naar achter brengen..![]()
Bedankt voor de info. Zo blijkt maar weer dat een log waardevol is!

Aardig om te lezen. Geeft een realistisch beeld over natty gains.
http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/whats-my-genetic-muscular-potential.html
@SBB
'Waarom doe je het? Ik wil groot worden. Waarom? Omdat ik groot moet worden. Waarom? Groter is beter. Waarom? Ik heb geen idee!'
Was ik je motivatie voor deze leus?![]()