XXL Nutrition

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
Training van vanmiddag. Focus op borst en triceps. Gewicht was 87,3 kg. Goed nieuws. Is mijn target bulk gewicht. In januari ga ik weer een tijdje lean en minder vet eten.

tumblr_mf2ioyzxUY1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mf2io7gbii1rex2nqo1_400.jpg

De barbell bench hierboven is een cgbp.

Net een variatietip op voor mijn brinta; karamelstroop er door! Lekkerrrr!

Verder ook een kopje met kaneel er bij.

Straks een paar kippeboutjes in de ActiFry! Life is good.

wow! 2x140 DL, goedzo man!

Ik ga in week 3 van deze cycle even 1x140 proberen denk ik:P

• Like
Waarderingen: SBB
Thanks! In het verleden is 1x 160kg gelukt. Maar ik laat de DL voorlopig voor wat het is. Krijg flinke spierpijn / groei aan de bovenkant van mijn rug. Niet echt een aandachtsgebied. Voorlopig vooral pulls en chins om wijdte te krijgen in de rug. Dus echt lats te targetten.

Ik zie dat je 18 bent. Dan is 140kg veel.. Belooft wat voor de toekomst..

Laatst bewerkt:
Thanks! In het verleden is 1x 160kg gelukt. Maar ik laat de DL voorlopig voor wat het is. Krijg flinke spierpijn / groei aan de bovenkant van mijn rug. Niet echt een aandachtsgebied. Voorlopig vooral pulls en chins om wijdte te krijgen in de rug. Dus echt lats te targetten.

Ik zie dat je 18 bent. Dan is 140kg veel.. Belooft wat voor de toekomst..

Ach heb voordeel van mijn verhoudingen. De oefening ligt mij heel erg. Hoop ooit toch wel 200 aan te tikken!:)

Lekkere bench press kerel. Weer lekker gepompt zaterdag!

Rug training

Net getraind. Ging niet van harte. De jongste van om 4 uur wakker. Ik kon daarna natuurlijk niet meer slapen. Niet een enorme ramp daar ik gisterenavond om 21.30 al in dromenland was.

Ok, de training. Bevat deze keer weer BOR. Toch wel lekker die oefening. Bij 90kg werd het sloppy. Als ik een keer fit ben verwachte daar wel leuke e-stats neer te kunnen zetten.

Mijn gewicht was 86kg. Ik heb ik wat minder gegeten, was een beetje te gek geworden de laatste tijd. Ik vind het een prima gewicht. Ik ga in januari weer naar 85kg toe. Ik voel me dan ook iets beter.

tumblr_mf87vaU2ir1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mf87wlyNfT1rex2nqo1_400.jpg

Oh ja, in mijn titel staat iets over test. Da's natuurlijk BS. Maar trekt wel weer lekker bezoekers naar mijn log ;)

Borst gaat bij mij ook lastiger dan de rest.. Maar dat komt wel goed!

Ben benieuwd hoe het je bevalt. Doe romanian DL liever dan SLDL, dat is geen beste oefening voor je rug..

Je rows zijn sterk!! Flink wat setjes eruit gepomt, lekker man :cool: Je gewicht komt wel goed, gewoon door doen zo.

Lekkere training hoor!

Borst gaat bij mij ook lastiger dan de rest.. Maar dat komt wel goed!

Ben benieuwd hoe het je bevalt. Doe romanian DL liever dan SLDL, dat is geen beste oefening voor je rug..

Je rows zijn sterk!! Flink wat setjes eruit gepomt, lekker man :cool: Je gewicht komt wel goed, gewoon door doen zo.

Lekkere training hoor!

Goed dat je het zegt. Ik ging al uit van SLDL. Romanian heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Eens een goed youtube filmpje voor zoeken..

Goed dat je het zegt. Ik ging al uit van SLDL. Romanian heb ik volgens mij nog nooit gedaan. Eens een goed youtube filmpje voor zoeken..

Zoek maar eens op, je houd de spanning wel redelijk op je hams, maar ook je onderrug neutraal (hol) zoals bij de normale DL.. Iets meer vanuit de knieën buigen ipv helemaal gestrekt met SLDL, en je kont meer naar achter brengen.. ;)

Zoek maar eens op, je houd de spanning wel redelijk op je hams, maar ook je onderrug neutraal (hol) zoals bij de normale DL.. Iets meer vanuit de knieën buigen ipv helemaal gestrekt met SLDL, en je kont meer naar achter brengen.. ;)

Bedankt voor de info. Zo blijkt maar weer dat een log waardevol is!

Geïnspireerd door het log van robke ga ik ook slaap, energie en mentaliteit loggen. Zeker na de geboorte van de 3e gaat dit ook intensesant worden.

Sleep: 21.45 - 5.30 = 7.45
Energie: 6,5 nog niet helemaal uitgerust.
Mentaliteit: 7 heb er wel zin in vandaag.
Supps: armor-v

Training:
tumblr_mfajxuPI4x1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mfajy8Xc4f1rex2nqo1_400.jpg

tumblr_mfajylb9Fz1rex2nqo1_400.jpg

Ben met benen begonnen, ging voor geen meter. Daarom naar borst, schouder, tri overgegaan.

Laatst bewerkt:
Lekkere BOR gisteren! schrok een beetje van je nieuwe logtitel in eerste instantie:p

@SBB
'Waarom doe je het? Ik wil groot worden. Waarom? Omdat ik groot moet worden. Waarom? Groter is beter. Waarom? Ik heb geen idee!'

Was ik je motivatie voor deze leus?:)

Ik ben hier nu mee aan de slag gegaan. Het resultaat vwb het griekse ideaal model:

tumblr_mfadpsc3DH1rex2nqo1_1280.jpg

Steve Reeves model is minder gunstig:

tumblr_mfae7i92E61rex2nqo1_1280.jpg

Conslusie; aan de armen werken!

Verder was mijn gewicht 87kg.

Binnenkort een keer mijn VP laten meten in de sportschool of dat ding eindelijk eens goed leren gebruiken. Maar goed; volgens mij is mijn VP nooit erg hoog (als ik vergelijk met sommige hier op dbb).

Als ik dan hier naar kijk:
"His equation is:
Height in centimeters – 100 = upper limit of weight in kilograms in contest shape.
So take your height in inches and multiply by 2.54, that’s your height in centimeters. Subtract 100 and that’s your predicted maximum weight in contest shape (which is 5% body fat or less for males) in kilograms. Multiply that value by 2.2 to get pounds. So let’s look at body weight at 10% body fat using the same heights I used for Casey’s calculator. I’ve also calculated out lean body mass at 10% body fat."

Dus ik ben 182 - 100 = 82KG contest weight. Stel dat ik met mijn 87KG 10% vet heb (erg optimistisch...). Dan haal ik daar 5% (4.35) vanaf = 82.65 KG. Dus ik ben dan beniewd wat mijn VP is. Dan krijg ik een aardig beeld van de afstand die ik heb tot mijn natuurlijke max.

En al zit ik daar dichtbij, dan ga ik natuurlijk niet juicen. Maar het geeft wel een realistisch beeld van de gains per jaar.

Category Rate of Muscle Gain
Beginner 1-1.5% total body weight per month
Intermediate 0.5-1% total body weight per month
Advanced 0.25-0.5% total body weight per month

@SBB
'Waarom doe je het? Ik wil groot worden. Waarom? Omdat ik groot moet worden. Waarom? Groter is beter. Waarom? Ik heb geen idee!'

Was ik je motivatie voor deze leus?:)

Totale BS. Ik was gewoon in zo'n onzin bui. Ik haal het meteen weg.

Ik heb vandaag getraind. Ik zal het loggen. 2,5 reps met 97,5 KG. Dat wel een mooie stat. Ik zat later vandaag het hele verslag bij mijn eerdere post met info over energie e.d.

Laatst bewerkt:
Wel netjes! Je staat er vast droger bij dan mij.. Ben nu echt fatsig, dat word echt heel diep cutten.. Zal ik alle opgebouwde massa ook wel weer kwijt zijn. Vp% nooit te hoog op laten lopen is echt een gouden tip :P

Terug
Naar boven