Fitness Seller

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
Wel netjes! Je staat er vast droger bij dan mij.. Ben nu echt fatsig, dat word echt heel diep cutten.. Zal ik alle opgebouwde massa ook wel weer kwijt zijn. Vp% nooit te hoog op laten lopen is echt een gouden tip :P

Je zal vast veel spiermassa kunnen behouden als je langzaam cut. Eiwitten hoog houden. Met carbs en vet schommelen, enz. Maar ik ben geen expert op dit gebied omdat ik een hardgainer ben.

Je zal vast veel spiermassa kunnen behouden als je langzaam cut. Eiwitten hoog houden. Met carbs en vet schommelen, enz. Maar ik ben geen expert op dit gebied omdat ik een hardgainer ben.

Dan mag ik wel een halfjaartje op een rustig tempo cutten.. Ik gok mezelf nu rond de 22% vp, dan moet ik in een half jaartje wel richting de 15% zitten. Volgens mij heb je het wel aardig goed hoor, ik was ook altijd hardgainer, maar dan iets te extreem :D

Sleep: 21.00 - 5.30 = 8.5
Energie: 7.2 was het naar zomer..
Mentaliteit: 7 prima, niet super, zomer..
Supps: liquid guarana 2x
Training: zal vandaag dedicated armen worden.

Blijven opbouwen en komt wel goed! Kan je zeker nog veel uithalen!

Volgens de formule op de onderstaande site is dat inderdaad het geval.
http://www.weightrainer.net/potential.html

"Measurement Procedure:
chest - measured relaxed (not expanded), arms at sides, tape under armpits
biceps - flexed, at largest point
forearms - fist clenched, hand out straight, measured at largest point
neck - below Adam's apple at smallest point
thighs - standing relaxed, midway between hip and knee
calves - standing relaxed, at largest point
* For all measurements tape should be snug but not compressing the flesh."

Op deze site staat wat je als natural maximaal kunt bereiken. Ik heb de formule ingevuld. En als percentage weergegeven hoe dicht ik bij de max zit.

Het resultaat van de formule:
tumblr_mffdltQgcM1rex2nqo1_1280.jpg

Heb het meteen gesorteerd op percentage. Dus meer hammer oefeningen en bovenarm (ik verwacht veel winst op de triceps). Daarna veel kuiten trainen omdat dit hardgainers zijn. chest komt wel goed, vind ik al prima.

Dus minder squat sessies en meer dedicated arm trainingen. Dat zal minder intensief zijn. Ook lekker.. voor een tijdje..

Onderarm 32 cm en bovenarm 40cm. Dat lijkt me een mooi doel, dat zijn ook de waarden voor het griekse model. Een deadline zet ik hier niet op. We kijken wel hoe ver we komen in de tijd. Gewoon doorgaan en op zijn tijd prioriteiten stellen.

Het griekse model in procenten:
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson207.htm
tumblr_mffdzvIr531rex2nqo1_500.jpg

Measure In A Relaxed State:
Measure body parts in their relaxed state. Ensure that muscles are not flexed, particularly the biceps - bodybuilders have a natural tendency to do this - as this will produce an inconsistent result given there is usually a wide variation between individual, flexed body parts. For example, a flexed biceps will increase in size more than a flexed calf.

Reeves: let op, armen hier ook ontspannen:
tumblr_mffel3QI3d1rex2nqo1_1280.jpg

Stuur me een PM als je de excelsheet graag wil hebben.

Laatst bewerkt:
slaap 23.00 - 5.00 = 6 uur
energie: 5,5
mentality: 6,5

thanks voor de calcs!
Mijn punten waar ik aan moet werken zijn borst en biceps, maar dat wist ik al:P

Stuur me een PM als je de excelsheet graag wil hebben.
Ik ga je een PM sturen! Ben ook wel benieuwd naar mijn potentieel!

Zie dat jestees vagt om de zomer, dus vraag ik me af of je al vitamine D slikt. je IMOin deze tijd behoorlijk profijt van hebben!:thumbs:

Interessant!

Mischien maak ik binnenkort een topic dat iedereen resultaten kan posten. Ben wel benieuwd wat de resultaten zijn bij mensen.

Vitamine D, gaan we eens doen.

Ik stop voorlopig met zwaar bulken en veel NR1 en creatine e.d. Ff mijn spijsvertering tot rust brengen. Dus ff geen pakken spek met een pak gebakken eieren. Heb wel goeie (kracht)gains gemaakt de laatste maanden met die voeding. Nu is het weer ff goed geweest. Ik laat mijn gewicht weer dalen tot ong 84,85kg.

Sleep: 22.00 - 7.30 = 9.30 - 1.5 = 8u. Was vannacht 2x wakker.
Energie:7
Mentaliteit: 7
Supps: liquid guarana

Mijn plan Vwb de trainingen. Veel armen. Borst en rug ga ik een tijd met bw doen. Pushups en Chins ed. Tijdje Low reps gedaan met veel gewicht nu ff anders en de Prio verleggen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de calculator! Heb hem ingevuld en ga ehm zo posten in mijn log!:D

Succes met trainen!:thumbs:

Bedankt voor de calculator! Heb hem ingevuld en ga ehm zo posten in mijn log!:D

Succes met trainen!:thumbs:

Ben benieuwd. Ik heb die van mij aangepast. Ik had voor mijn pols 22 ingevuld. Moet 17 zijn. Dat scheelt weer. Conclusie blijft hetzelfde.

Verder is het opletten. Bij de ene meting moet je armen flexen, bij de andere niet!

Ik heb de post aangepast en de info er bij gezet. Daarnaast links toegevoegd.

3e is inmiddels geboren. Mijn trainingen gaan op en laag pitje!

Proficiat kerel!!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! :D geniet er van!

gefeliciteerd maat. Veel succes de komende tijd!:)

Dank je. Bedankt voor jullie reacties! Tof!

Gefeliciteerd SBB! Goed met de kleine eiwitten mee eten om schade te beperken ;)

Geniet ervan!

Thanks, zal ik doen!
De 2e, onze andere zoon is net als ik gek op eieren. Kansje dat de 3e dat ook wordt :-)

Van harte!

Vandaag flink gebokst op de Xbox kinect. Dat gaat spierpijn opleveren, raar maar waar!

Terug
Naar boven