Fitness Seller

Schema kracht tips?

Bezoekers in dit topic

MyLittleTony

Novice
Lid geworden
9 jul 2015
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
20%
Ik merk bij het gebruik van dit schema dat ik op de een of andere manier erg sloom progressie maak, alhoewel ik momenteel toch echt wel 10 uur per week aan het fitnessen ben. Ik maak gebruik van een voedingsschema, hier zou verder niks mis mee moeten zijn.

Ik hoop dat jullie wat tips/toevoegingen aan mijn schema kunnen geven zodat ik er het beste uit kan halen:

EZbISaE.png

(p.s op zaterdag pak ik ook nog een keer mijn benen erbij)
 
Ik neem aan dat je wil bulken/massa aanzetten? gezien je gewicht....

Ik zou zeker je voeding nog eens onder de loep nemen.

Daarbij... rust in je schema... Je traint elke dag als je zaterdag ook traint. Misschien heb je te kort rust en herstel je niet goed genoeg en dat in combi met voeding kan maken dat je niet vooruit komt.

Misschien gewoon eens een goed voedingsschema op stellen (of laten cortroleren hier) en daarbij om de dag een full body of 4x per week een UB/LB schema nemen met voldoende rust. Dan eens kijken wat dit voor je doet.

Pak dan wel gewoon een bestaand schema wat zich bewezen heeft. Starting strenght of stronglift eventueel aangevuld met wat assistence als je gaat voor een fullbody.
 
Je merkt dat je sloom progressie maakt. Hoe merk je dit? Probeer je gewoon elke keer alles zo zwaar mogelijk? Dan kan ik me voorstellen dat progressie op een gegeven moment wel klaar is.
 
Natuurlijk maak je slome progressie, dit schema is helemaal niet geschikt voor je. Als newbie 3 soorten bicep curls doen slaat helemaal nergens op. Drie keer per week full body met een goed schema vol compounds met een duidelijke vorm van progressie en een protocol bij plateaus.
 
Stoppen met fitnessen, beginnen met bodybuilding.
 
Back
Naar boven