Fitness Seller

Schijdingslijn borst komt maar niet!

bertdenw

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik train nu al een half jaar, en mn borst is ook al goed gegroeid,
Maar ik zou zo graag de scheidingslijn willen tussen mn 2 spieren.
Heeft iemand hier soms trainingsschema of oefningn voor?
Mvg bert

als je de "binnenkant" bedoel, die is er niet ofja zijn geloof ik geen specifieke oefeningen voor. trekt geloof ik wel bij na tijdje

niet teveel focussen op de presses maar ook op de flys

Kerel je traint een half jaar , denk je dat die gasten met dikke borsten dat binnen een jaar bereiken... en je borst moet eerst groeien en langzaam hechten etc.

Kerel je traint een half jaar , denk je dat die gasten met dikke borsten dat binnen een jaar bereiken... en je borst moet eerst groeien en langzaam hechten etc.

Hechten doen ze in het ziekenhuis:D.

OT: Komt met de tijd, hoe meer massa je krijgt hoe beter je alles gaat zien

Ongeduldig... Je bent pas een half jaar bezig man..

En anders, anabolen haha :D

Nou dat liep bij me in het begin ook achter. Tot ik meer fleys en incline fleys deed. Borstoefeningen waarbij de handen kortbij elkaar komen helpen nogal is wel.

Laatst bewerkt:
Dit kan aan je aanleg/specifieke plaats van aanhechting liggen. Als je een foto hebt kunnen we wellicht meer zeggen.

Laag bf. Thats it.

Mensen in afrika lijden honger, en jij maakt je druk om de scheidingslijn tussen je borstspieren

:trollface:

massa plus laag bf plus genetics ofc

Als je weinig massa hebt op je borst en niet droog genoeg bent zie je idd vrij weinig..

Ik heb er zelf ook last van (al 10 jaar!!).

Tja, het ligt helaas ook aan je aanleg. Uiteraard wordt het met de jaren beter en een laag vet% helpt aanzienlijk. Sommige heren kunnen echter met 20% buitengewoon goed onderscheid tussen de borstspieren tonen (nee, het is nog geen vettige massa ;))

Learn to live with it. I tried it all: meer flyes, meer incline...Het maakt allemaal betrekkelijk weinig verschil.

Dat komt met massa en laag bf of dikke vette tet*en!

Die scheidingslijn is niks dus kan je niet trainen. Het is gewoon een open ruimte tussen je 2 borstspieren. En aangezien je een half jaar traint is de kans klein dat je al massa op je borst hebt. Je hebt dus gewoon een te platte borst.

Terug
Naar boven