XXL Nutrition

Schildklier-hormoon???

Da Stack

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Gisteren bood men mij aan om "schildklier-hormoon" te nemen om droog te komen staan. Zou naar het schijnt waterafdrijvend werken, waardoor het droger worden bewerkstelligd zou worden.

Kennen jullie dit product? Ik heb beleefd geweigerd omdat ik niet het eerste het best door mijn strot ram, ik had graag eens geweten wat de officiele naam hiervan is en wat de bijwerkingen zijn. En als het vochtafdrijvend werkt, wat dan met je vet? Blijft dat dan niet gewoon constant of is dit ook ergens vet-afdrijvend???

met die info had je niet vriendelijk moeten bedanken maar een schop voor zijn kloten moeten geven.
schildklier hormoon(cytomel t3 en er zijn nog wel wat benamingen geloof ik) breekt eigenlijk alles af,vet maar ook spiermassa!! maar volgens mij is het geen vocht afdrijver.

voor meer info gebruik de zoek functie.

Cytomel....kan een gevaarlijk middel zijn als je niet weet waarmee je bezig bent. Verkeerd gebruik kan oa leiden tot een levenslange afhankelijkheid van het middel,en een te hoge dosering kan leiden tot ernstige hartproblemen.

Ja je moet inderdaad goed weten hoe je dit gebruikt, maar een ding is zeker dat het erg goed werkt. Helaas vreet het ook spieren op dus hoog in de eiwitten en aan de AS als je het besluit te gebruiken..de meest voorkomende in NL zijn de Turkse Tiromels (T-3) dit zijn tabs van 25 ug..

D.W.

ik vond het persoonlijk erg meevallen hoeveel spiermassa je kwijtraak met t3, zondar AAS ernaast, maar dat kan ook gekomen zijn doordat ik niet hoger ben gegaan dan 75 mcg/ dag en omdat ik mijn spiermassa (toen nog) naturel behaald had

maar om gewoon een paar procentjes droger te worden ben je gek als je t3 ga gebruiken

groetjes

reusje20 zei:
maar om gewoon een paar procentjes droger te worden ben je gek als je t3 ga gebruiken

Vanuit dat standpunt wordt het wel veel door pro's in wedstrijdvoorbereiding gebruikt.

ja dat heb ik ook meerdere malen gelezen ja
vooral die gekke amerikanen wat ik er van lees, lekker junkfood eten en evengoed droger worden! is wat ieder zelf met zijn of haar lichaam wil natuurlijk....
maar ik vind het dwaas om al je lichaamsfunkties kunstmatig te gaan beinvloeden
nog ff en ze gaan pacemakers gebruiken om ook snachts de hartslag op 200 te houden!

:D
groetjes

De pot verwijt de ketel? Beinvloedt jij je eigem lichaamsfuncties dan niet met T3. Dacht het wel......

QUOTE=reusje20]ja dat heb ik ook meerdere malen gelezen ja
vooral die gekke amerikanen wat ik er van lees, lekker junkfood eten en evengoed droger worden! is wat ieder zelf met zijn of haar lichaam wil natuurlijk....
nog ff en ze gaan pacemakers gebruiken om ook snachts de hartslag op 200 te houden!

groetjes[/QUOTE]

Elmo zei:
De pot verwijt de ketel? Beinvloedt jij je eigem lichaamsfuncties dan niet met T3. Dacht het wel......

QUOTE=reusje20]ja dat heb ik ook meerdere malen gelezen ja

groetjes
[/QUOTE]
Met T3 boven de 25 mcg schakel je gewoon je schiltklier uit omdat er genoeg hormoon in je klichaam zit.

mischien had ik er even "langdurig" bij moeten zetten ??
je begrijp mijn punt wel neem ik aan?

Ik heb ook even een vraag over die T-3 want als het zo gevaarlijk is waarom kan je het dan gewoon op www.perfectbody.nl kopen of is dit nep

die T3 die ze daar verkopen is naar het synthetische vernoemt, het is gewoon een kruidenextract die je lichaam meer schildklierhormoon laat maken, bij de echte T3 (cytomel) voeg je van buiten af het hormoon toe

reusje20 zei:
die T3 die ze daar verkopen is naar het synthetische vernoemt, het is gewoon een kruidenextract die je lichaam meer schildklierhormoon laat maken, bij de echte T3 (cytomel) voeg je van buiten af het hormoon toe

Idd...de werkzame stof in cytomel is liothyronine.

Terug
Naar boven