Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je een met een baksteen tegen die krel zun kop slaat om de vrouw te helpen.. en daarbij zijn schedel breekt, zou je dan eigelijk vervolgt kunnen worden?
en daar sta je dan met je naam en adres op het internet, niet echt een geruststellende gedachte met zo'n freak die z'n ex even neer loopt te steken...Martin Seelaar, een 37-jarige bouwvakker uit Rotterdam Blijdorp, greep zaterdag als eerste in toen pal voor zijn huis een man zijn ex-vriendin stond te bewerken met een mes. Gewoon, buiten, op klaarlichte dag. ,,Ik dacht eerst dat het om een simpel opstootje ging, totdat ik vanuit mijn raam een zwaar bebloede vrouw zag.
Niemand hier kan op voorhand zeggen wat je doet in zo'n situatie. In real life denk je toch net iets anders dan achter je schermpie van je laptop. Ik heb 1 keer meegemaakt dat een gozer een oude man in elkaar sloeg en ik heb die man geholpen en die gozer "staande gehouden". Maar ik was toen niet alleen, maar met een aantal bekenden. Dan voel je je een stuk sterker. Toen die gozer in zijn broekzak greep, kneep ik 'm ook wel ff en nam ik wat afstand door een paar meter weg te rennen. Een paar blote vuisten of een mes scheelt in mijn ogen nogal. Uiteindelijk heb ik nog wel een paar klappen gekregen omdat iemand(zijn broer) hem plotseling te hulp schoot.
@hpsonline: idd jammer dat de krant niets schrijft over de andere helpers. Zag er best multicultureel uit op het filmpje.
Alsie zo voorover gebogen zit kan je toch makkelijk een penalty tegen z'n hoofd geven? Alsof het een voetbal is. Beetje in zijn zij duwen met je been heeft ook geen zin. Wat een lafaards zeg.