AndroidHealthClinic

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

Nederland ohh Nederland je bent mijn Kampi..... lik me reet

geen woorden voor

jawadde ,dat dit echt is.... Maar wat een domme recties van de omstaanders, ze moesten hem direct tegen zijn hoofd stampen ipv te "aaien" .Of dat ze een voorwerp pakken en hem daarmee knockout slaan,een kriek uit het koffer van de auto bv

dit is echt ziek en walgelijk. Ik denk overigens dat ik in zo'n situatie hetzelfde had gereageerd als die gasten; ik bedoel daar staat toch een gast met een mes helemaal wild te gaan, en dan ben je zelf ook behoorlijk angstig

Respect dat de omstanders ingrijpen hoor. Het is echt niet niks om op een psycho met een mes af te stappen. Natuurlijk was een flinke trap tegen zijn slaap een stuk effectiever geweest, maar het is makkelijk oordelen vanachter een computer.

als je een met een baksteen tegen die krel zun kop slaat om de vrouw te helpen.. en daarbij zijn schedel breekt, zou je dan eigelijk vervolgt kunnen worden?

Was dit toevallig ook geen hoax? het zag er zo nep uit???

als je een met een baksteen tegen die krel zun kop slaat om de vrouw te helpen.. en daarbij zijn schedel breekt, zou je dan eigelijk vervolgt kunnen worden?

De nederlandse wet zit zo prachtig in elkaar dat jij dan een half jaar de bak in gaat en die kerel met dat mes krijgt een taakstraf van 100 uur.

Martin Seelaar, een 37-jarige bouwvakker uit Rotterdam Blijdorp, greep zaterdag als eerste in toen pal voor zijn huis een man zijn ex-vriendin stond te bewerken met een mes. Gewoon, buiten, op klaarlichte dag. ,,Ik dacht eerst dat het om een simpel opstootje ging, totdat ik vanuit mijn raam een zwaar bebloede vrouw zag.
en daar sta je dan met je naam en adres op het internet, niet echt een geruststellende gedachte met zo'n freak die z'n ex even neer loopt te steken...

was weer een nederlander zeker...

:eek: Ik dacht eerst dat het fake was.En kijk die gasten ingrijpen :roflol: waarschijnlijk zal de politie druk zijn met bonnen schrijven :D

heavy... kheb het zelf meegemaakt in tsjechie afgelopen zomer met 3 junks 1 ervan in de houdgreep gelegd... andere twee weggejaagd, maar je reageert dan op impulsie niet op je eigen gedachten... shit happends zeg maar :S.. .blij dat ze nog leeft

damn, respect voor degenen die in hebben gegrepen!

Zeker mooi dat er mensen waren die "iets" deden. Ik denk echter dat harder geweld bij het helpen van de vrouw zeker gerechtvaardigd zou zijn. Overigens verbaas ik me over het kranten artikel ik zag toch veel meer mensen dan alleen "Martin"? Ook nog Yousef enzovoort die probeerde te helpen mag ook wel eens in de krant toch?

Wat een ****ing teringmietjes. Zelfs ik zou met mijn 1.70 m achter die gast gaan staan en hem er af trekken, zoals die ene kerel doet. Gewoon vol op zn bek stampen toch met zn 3en? Wat een lafbekken.

Misschien ging het harder dan op het filmpje te zien was, maar dan nog vind ik dat er harder ingegrepen mocht worden.. Het is een wonder dat het nog goed is afgelopen imo

Alsie zo voorover gebogen zit kan je toch makkelijk een penalty tegen z'n hoofd geven? Alsof het een voetbal is. Beetje in zijn zij duwen met je been heeft ook geen zin. Wat een lafaards zeg.

Niemand hier kan op voorhand zeggen wat je doet in zo'n situatie. In real life denk je toch net iets anders dan achter je schermpie van je laptop. Ik heb 1 keer meegemaakt dat een gozer een oude man in elkaar sloeg en ik heb die man geholpen en die gozer "staande gehouden". Maar ik was toen niet alleen, maar met een aantal bekenden. Dan voel je je een stuk sterker. Toen die gozer in zijn broekzak greep, kneep ik 'm ook wel ff en nam ik wat afstand door een paar meter weg te rennen. Een paar blote vuisten of een mes scheelt in mijn ogen nogal. Uiteindelijk heb ik nog wel een paar klappen gekregen omdat iemand(zijn broer) hem plotseling te hulp schoot.

@hpsonline: idd jammer dat de krant niets schrijft over de andere helpers. Zag er best multicultureel uit op het filmpje.

Niemand hier kan op voorhand zeggen wat je doet in zo'n situatie. In real life denk je toch net iets anders dan achter je schermpie van je laptop. Ik heb 1 keer meegemaakt dat een gozer een oude man in elkaar sloeg en ik heb die man geholpen en die gozer "staande gehouden". Maar ik was toen niet alleen, maar met een aantal bekenden. Dan voel je je een stuk sterker. Toen die gozer in zijn broekzak greep, kneep ik 'm ook wel ff en nam ik wat afstand door een paar meter weg te rennen. Een paar blote vuisten of een mes scheelt in mijn ogen nogal. Uiteindelijk heb ik nog wel een paar klappen gekregen omdat iemand(zijn broer) hem plotseling te hulp schoot.

@hpsonline: idd jammer dat de krant niets schrijft over de andere helpers. Zag er best multicultureel uit op het filmpje.

ja ok,ben ik het mee eens,maar als je en 100kilo lichaamsgewicht hebt en je geeft hem dan een trap tegen zijn kop,denk dan maar niet dat hiij nog terug zal opstaan

Alsie zo voorover gebogen zit kan je toch makkelijk een penalty tegen z'n hoofd geven? Alsof het een voetbal is. Beetje in zijn zij duwen met je been heeft ook geen zin. Wat een lafaards zeg.

Met de punt van je schoen vast op zijn neus stopt hem in een keer.

EY WAAROM STAAT DIT NIET OP TELEGRAAF.NL??
het is een nederlander
btw het zijn wel de allochtonen die er iets tegen proberen te doen

Terug
Naar boven