MuscleMeat

Schokkend filmpje, vrouw neergestoken op straat in Rotterdam

OMG WTF WTF WTF ik sta versteld...

al die stoere mocros staan erbij die gast te kijken en te aaien, wtf kk triest , je kan toch een ****ing steen tegen zn k*t kop aan gooien.

ik zou idd wel 2x denken voordat ik die gast aanval..maar iets op afstand doen (met een stok, of steen gooien) kan toch altijd wel zonder direct gevaar

stoere praat man.. ik weet zeker dat jij met je K800 in aanslag het hele voorval zou filmen en geen vinger zou hebben uitgestoken..ingternet hero

je moet blij zij dat die gasten iets doen, want die gast heeft wel een mes bij zich en ik weet zeker dat 99% van het forum zich wel drie zou bedenken voordat ze iets zouden ondernemen

stoere praat man.. ik weet zeker dat jij met je K800 in aanslag het hele voorval zou filmen en geen vinger zou hebben uitgestoken..ingternet hero

je moet blij zij dat die gasten iets doen, want die gast heeft wel een mes bij zich en ik weet zeker dat 99% van het forum zich wel drie zou bedenken voordat ze iets zouden ondernemen

bek kempi

Zeker mooi dat er mensen waren die "iets" deden. Ik denk echter dat harder geweld bij het helpen van de vrouw zeker gerechtvaardigd zou zijn. Overigens verbaas ik me over het kranten artikel ik zag toch veel meer mensen dan alleen "Martin"? Ook nog Yousef enzovoort die probeerde te helpen mag ook wel eens in de krant toch?

vooringenomenheid van het rotterdamse AD

EY WAAROM STAAT DIT NIET OP TELEGRAAF.NL??
het is een nederlander
btw het zijn wel de allochtonen die er iets tegen proberen te doen

Jah,het is NU EEN KEER een nederlander.Alleen pakt hij de verkeerde.

Gelukkig zijn het allochtonen,nu hadden ze de kans om eens te laten zien hoe goed sommige kunnen zijn en die kans hebben ze gegrepen,dit wil nog niks zeggen over alle anderen.

Jah,het is NU EEN KEER een nederlander.Alleen pakt hij de verkeerde.

Gelukkig zijn het allochtonen,nu hadden ze de kans om eens te laten zien hoe goed sommige kunnen zijn en die kans hebben ze gegrepen,dit wil nog niks zeggen over alle anderen.

nee maar ik wil aangeven dat het alsw het een allochtoon was geweest het op telegraaf.nl met intkzwarte koeienletters had gestaan

Alsie zo voorover gebogen zit kan je toch makkelijk een penalty tegen z'n hoofd geven? Alsof het een voetbal is. Beetje in zijn zij duwen met je been heeft ook geen zin. Wat een lafaards zeg.

hij stond er lekker voor ja.

1000%, als ik met 1 van mijn maten of mijn vader langsliepen was het heel veel slechter afgelopen met die kerel, we hadden hem helemaal total loss getrapt. Tot bottenbreken aan toe.

De nederlandse wet zit zo prachtig in elkaar dat jij dan een half jaar de bak in gaat en die kerel met dat mes krijgt een taakstraf van 100 uur.

Noodweer Art. 41 lid 1 WvSr:
"Niet strafbaar is hij, die een feit begaat, geboden door de noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of goed, tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding."

Noodweerexces bestaat ook nog, dit is als je zo doorflipt je die gast niet 1 keer op zijn kop stampt maar meerdere keren dan noodzakelijk is.

Strafuitsluitingsgronden.

Klempic : 3 keer nadenken voordat je iets doet ? je moet ingrijpen zonder na te denken als het leven van een vrouw op het spel staat.Dit zegt genoeg over de angst van de nederlanders.Gelukkig deden ze nu wel iets.

en dan was die kerel overleden en jullie de bajes in, en hadden wij weer iets om te rellen in nederland

ik sta er echt van te kijken van de reacties hier i.p.v. de gestoorde gast te veroordelen heeft iedereen zijn pijlen gericht op het laffe ingrijpen van de allochtone omstanders

Man, als je hem de t*fus in trap ben je net zo schuldig als hij en dan krijg je daar achteraf echt wel spijt van hoor! Vin dat ze goed gehandeld hebben al hadden ze hem wel iets eerder mogen overmeesteren. Zelfs de allochtonen hebben goed gehandeld en ze hielpen haar zelfs: MEFROUW GATH U ZIETTE!

ik zou niet weten hoe ik zo reageren zou denk eerst heel stomverbaasd kijken zo van wat gebeurd hier nou en ja als je trapt dan beter meteen op zijn kop wedden dat ie dan omvalt....
zou een rechter je echt de bak insturen omdat je misschien iemand zijn leven gered hebt??

nee maar ik wil aangeven dat het alsw het een allochtoon was geweest het op telegraaf.nl met intkzwarte koeienletters had gestaan

En terrecht.Alsof dit niet in de krant komt.Komop zeg.Ga de allochtonen niet goedpraten.Ontopic....;)

Wat gebeurt er als ik met een blaffer langsloop en hem een kogel in zijn hoofd geef? Ik heb dan iemand gered van misschien wel de dood... en ik heb de dader ook nog opgeruimd. Hoe lang draai ik de bak in dan? :p Oja en het was nog op video zoals hier zodat je die debiel er op los ziet steken.

ja maar wat denk je van die lui dan die een filmpje gaan maken.. waar slaat dat op =/
in de tijd dat zij filmen zijn er aardig wat steken gevallen vorodat er omstanders helpen

ga jij dan maar eens uitleggen wat je daar doet met gun opzak :P

Zo'n brutale aanval kan mensen wel doen verstijven anders, dus moeilijk om te oordelen over een situatie als dit. Mss waren ze wel gewoon zeer moedig voor hun doen.

Anyway, ik zou er niks mee ingezeten hebben als ze hem achteraf doodgeschopt hadden en daarna de cameraman in elkaar trapten en zijn mobieltje vernietigden. Gestoorde individuen van die aard kunnen we missen wat mij betreft. Verschrikkelijk voor de vrouw die nu zwaar verminkt verder moet.

Klempic : 3 keer nadenken voordat je iets doet ? je moet ingrijpen zonder na te denken als het leven van een vrouw op het spel staat.Dit zegt genoeg over de angst van de nederlanders.Gelukkig deden ze nu wel iets.

ja kijk maar naar die moord op tjoelker(?) in groningen, in het drukke uitgaanscentrum, niemand die ook maar een krimp gaf
paar jaar terug dat voorval in venlo, gewoon in front of aldi supermarkt, niemand die ook maar een vinger uitstak
kom nou junge..als je in zon situatie belandt dan spelen zoveel factoren mee dat je helemaal verstijft en maar weinige zijn zo koelbloedig om onder zulke omstandigheden ook daadwerkelijk hulp te kunnen bieden, maar de meeste zullen gewoon weglopen in de trant van 'bemoei je niet met je eigen zaken' wat wijdverbreid geldt in de geindividualiseerde maatschappijg die Nederland vandaag de dag is

ik zou niet weten hoe ik zo reageren zou denk eerst heel stomverbaasd kijken zo van wat gebeurd hier nou en ja als je trapt dan beter meteen op zijn kop wedden dat ie dan omvalt....
zou een rechter je echt de bak insturen omdat je misschien iemand zijn leven gered hebt??

eingelijk iemand met enige redelijkheid in zn harsens

Terug
Naar boven