Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EY WAAROM STAAT DIT NIET OP TELEGRAAF.NL??
het is een nederlander
btw het zijn wel de allochtonen die er iets tegen proberen te doen
ja kijk maar naar die moord op tjoelker(?) in groningen, in het drukke uitgaanscentrum, niemand die ook maar een krimp gaf
paar jaar terug dat voorval in venlo, gewoon in front of aldi supermarkt, niemand die ook maar een vinger uitstak
kom nou junge..als je in zon situatie belandt dan spelen zoveel factoren mee dat je helemaal verstijft en maar weinige zijn zo koelbloedig om onder zulke omstandigheden ook daadwerkelijk hulp te kunnen bieden, maar de meeste zullen gewoon weglopen in de trant van 'bemoei je niet met je eigen zaken' wat wijdverbreid geldt in de geindividualiseerde maatschappijg die Nederland vandaag de dag is
ga jij dan maar eens uitleggen wat je daar doet met gun opzak![]()
nee maar ik wil aangeven dat het alsw het een allochtoon was geweest het op telegraaf.nl met intkzwarte koeienletters had gestaan
ja ok,ben ik het mee eens,maar als je en 100kilo lichaamsgewicht hebt en je geeft hem dan een trap tegen zijn kop,denk dan maar niet dat hiij nog terug zal opstaan
ja kijk maar naar die moord op tjoelker(?) in groningen, in het drukke uitgaanscentrum, niemand die ook maar een krimp gaf
paar jaar terug dat voorval in venlo, gewoon in front of aldi supermarkt, niemand die ook maar een vinger uitstak
kom nou junge..als je in zon situatie belandt dan spelen zoveel factoren mee dat je helemaal verstijft en maar weinige zijn zo koelbloedig om onder zulke omstandigheden ook daadwerkelijk hulp te kunnen bieden, maar de meeste zullen gewoon weglopen in de trant van 'bemoei je niet met je eigen zaken' wat wijdverbreid geldt in de geindividualiseerde maatschappijg die Nederland vandaag de dag is
Is niet moeilijk uit te leggen.Je zegt : ik had daar ook kunnen liggen en dan was hij goed van pas gekomen.
ja mooi verhaal, dus jij loopt gewoon 24/7 met gun rond -__-
en dat is dan maar heel normaal
Ik kan het nergens terugvinden?Zo eenvoudig is het helaas niet. Als je te hard mept en hij houdt er wat aan over ben je in Nederland (of België) mogelijk zelf agressor en kan je veroordeeld worden voor slagen en verwondingen.Schop die kerel dan gelijk vol in zijn bek, onbegrijpelijk dat ze hem aanvallen alsof ze hem willen aaien.
Zo bedoelde ik het nietIk kan het nergens terugvinden?
ja mooi verhaal, dus jij loopt gewoon 24/7 met gun rond -__-
en dat is dan maar heel normaal

dat kan je toch aan de huidstint zien....lijkt me toch duidelijk