Cpt
Cool Novice
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 25%
Nee zonder fotos kan ik nergens specifiek commentaar op geven en waar je na 50kg afvallen terecht bent gekomen heb ik geen idee van. Maar te gespierd zijn van een beetje crossfitten en daarmee niet in een schoonheidsideaal kunnen passen is onzin. Als je dat nastreeft hoef je dat niet op te geven, en persoonlijk vind ik dat je op elk vlak vooruitgang mag maken en jezelf dus niet tekort hoeft te doen omdat je 'functioneel' traint of voor kracht traint of wat dan ook. Dat gaat dan meer over de inhoud van je link.
Wat ik zie is dat de fitste meiden toch echt het meeste in het schoonheidsideaal passen dus heb je een concreet voorbeeld van iemand die fit is en daar volgens de buitenwereld niet in past?
Zo probeer ik er zeker ook in te staan. Soms alleen lastig omdat er voor mezelf ook best snel heel veel veranderd is natuurlijk. Ik moest alle kleding nieuw kopen etc. Kleding knelt niet meer bij mijn buik, maar bij mijn bovenbenen en schouders. Voor mij een goed teken, maar als daar dan opeens "kritiek" op komt is dat niet altijd even fijn.
Zal wel minder worden met de tijd

En vind de waarheid die je gezond kunt nastreven?
Ze weet ook dat ik een enorme vetmassa kwijt ben.