- Waardering
- 7.891
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doorgeslagen omdat iedereen had ingeschat dat ik dat trainen wel zat zou zijn nu al die kg er af zijn. Dat ik verder train, is blijkbaar gelijk aan doorslaan.
Ik train 6x per week, vroeg in de ochtend. Twee dingen die weinig mensen in mijn omgeving begrijpen![]()
als vrouw

wbt crossfit, niks mis met een type'tje suzanna svanevik[/USER]
fl**ker op hoor dat kan prima.can’t you be thin and fit? Strong in the box and delicate and slender in a summer dress? You know the answer though, just as I do- no.
Denk dat er nog wat vet afgewod mag worden voordat je in het schoonheidsideaal past.

Ik snap sowieso het doel van dit topic niet. Je schoonheidsideaal bepaal je zelf. JIJ bepaalt zelf hoe je erbij wilt lopen.
Als je traint om aan iemand anders zijn/haar schoonheidsideaal te voldoen dan train je om de verkeerde redenen.
TS wordt geconfronteerd. Prima. Weet je wat je dan zegt? Bemoei je met je eigen zaken.
Nee zonder fotos kan ik nergens specifiek commentaar op geven en waar je na 50kg afvallen terecht bent gekomen heb ik geen idee van. Maar te gespierd zijn van een beetje crossfitten en daarmee niet in een schoonheidsideaal kunnen passen is onzin. Als je dat nastreeft hoef je dat niet op te geven, en persoonlijk vind ik dat je op elk vlak vooruitgang mag maken en jezelf dus niet tekort hoeft te doen omdat je 'functioneel' traint of voor kracht traint of wat dan ook. Dat gaat dan meer over de inhoud van je link.Hey, niet zo hé.
Als dit specifiek op mij gericht is: ik krijg dit soort commentaar omdat ik 50kg ben afgevallen in vrij korte tijd. Dat is een groot contrast met hoe het was. Punt is, ik krijg het commentaar...niet of jij vindt dat het in het schoonheidsideaal past.
Ik vroeg me af hoe andere vrouwen hier tegenaan kijken, zeker buiten hun veilige bb-wereldje. Iedereen die dit probleem niet ziet/heeft kan lekker ergens anders flauw gaan doen.
Dankje...
Denk dat het voor veel mannen een probleem is wanneer hun vrouw/vriendin gespierder is dan zijzelf. Vrouwen hebben hier doorgaans minder problemen mee![]()
Nee zonder fotos kan ik nergens specifiek commentaar op geven en waar je na 50kg afvallen terecht bent gekomen heb ik geen idee van. Maar te gespierd zijn van een beetje crossfitten en daarmee niet in een schoonheidsideaal kunnen passen is onzin. Als je dat nastreeft hoef je dat niet op te geven, en persoonlijk vind ik dat je op elk vlak vooruitgang mag maken en jezelf dus niet tekort hoeft te doen omdat je 'functioneel' traint of voor kracht traint of wat dan ook. Dat gaat dan meer over de inhoud van je link.
Wat ik zie is dat de fitste meiden toch echt het meeste in het schoonheidsideaal passen dus heb je een concreet voorbeeld van iemand die fit is en daar volgens de buitenwereld niet in past?