- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, sorry
Ik zit hier ook niet met mijn usual nick

Nope, sorryIk zit hier ook niet met mijn usual nick
Wat dat betreft zul je me op mijn blauwe ogen moeten geloven![]()

fine by meHelaas doe ik dat niet. Je kan op internet wel zo veel claimen![]()
I don't care.Hetzelfde type idioten die denken dat ''opgeblazen spieren'' ''door die shakes komen''.Doorgeslagen omdat iedereen had ingeschat dat ik dat trainen wel zat zou zijn nu al die kg er af zijn. Dat ik verder train, is blijkbaar gelijk aan doorslaan.
Ik train 6x per week, vroeg in de ochtend. Twee dingen die weinig mensen in mijn omgeving begrijpen![]()
huh ze is buffer dan wij

maar dan zouden ze beide niet kunnen meten. Overeten is voor heel veel mensen gewoon normaal. bourgondisch leven noemen ze dat tegenwoordig.
who cares what other ppl say?
Strong is the new sexy

Hetzelfde type idioten die denken dat ''opgeblazen spieren'' ''door die shakes komen''.
Verder: dat 'iedereen' geen wilskracht en doorzettingsvermogen heeft betekent niet dat jij je daardoor naar beneden moet laten trekken. Blijf je ding doen, zo te horen ben je erg goed bezig, en de mensen die je naar beneden willen halen omdat ze jaloers zijn op het feit dat jij wél iets gepresteerd hebt, moet je laten links laten liggen. Heel ver links. Want dat type persoon gunt het jou niet en is dus ook geen vriend(in) te noemen.

daarom voetbal ik ook niet, anders had ik nu op het EK gestaan en kon ik niet even rustig DBBen en met mijn piemeltje spelen
Ja maar als je voetbalde dan moest je wel geen benen meer trainen.

Brb dik blijven