Fitness Seller

Schoonheidsideaal, buiten de muren van de sportschool

78kg 20% bf? Pics?

Doorgeslagen omdat iedereen had ingeschat dat ik dat trainen wel zat zou zijn nu al die kg er af zijn. Dat ik verder train, is blijkbaar gelijk aan doorslaan.

Ik train 6x per week, vroeg in de ochtend. Twee dingen die weinig mensen in mijn omgeving begrijpen :o
Hetzelfde type idioten die denken dat ''opgeblazen spieren'' ''door die shakes komen''.

Verder: dat 'iedereen' geen wilskracht en doorzettingsvermogen heeft betekent niet dat jij je daardoor naar beneden moet laten trekken. Blijf je ding doen, zo te horen ben je erg goed bezig, en de mensen die je naar beneden willen halen omdat ze jaloers zijn op het feit dat jij wél iets gepresteerd hebt, moet je laten links laten liggen. Heel ver links. Want dat type persoon gunt het jou niet en is dus ook geen vriend(in) te noemen.

who cares what other ppl say? :)
Strong is the new sexy

Ik behoor net zoals een paar voorgangers tot een persoon dat veel afgevallen is, van 99,8 waar ruim 1/3 nu vanaf is. Ik heb het idee dat de mensen om mij heen nu wel uitkijken wat ze gaan zeggen over mijn uiterlijk. Bij de oudere generatie merk ik wel dat gespierd zijn meer een issue is. Ben nu nog een vrouw met babyspierballen welke niet heel zichtbaar zijn door de laag ver die erover heen ligt. Gaat echter niet lang meer duren.. Mijn benen komen al langzaam door, zit namelijk niet zo veel vet op.

Echter ik denk dat je negativiteit het beste met positiviteit kan benaderen. Zeg bijvoorbeeld dat het laat zien hoe hard je ervoor hebt gewerkt. Dan ligt de focus niet meer alleen op uiterlijk maar ook op een prestatie, iets waar je trots op bent. Denk dat mensen het dan misschien meer gaan waarderen. Kan je ook inhaken dat het je een goed gevoel geeft om zo hard te trainen. Is maar een voorbeeld, maar mensen tegen mij zouden ouwehoeren hierover zou ik er iets positiefs van proberen te maken. Misschien steek ik ze dan ook aan. :P

Toen ik 100 kilo was kreeg ik opmerkingen en nu ook... Het zal dus nooit goed zijn. :P

Hetzelfde type idioten die denken dat ''opgeblazen spieren'' ''door die shakes komen''.

Verder: dat 'iedereen' geen wilskracht en doorzettingsvermogen heeft betekent niet dat jij je daardoor naar beneden moet laten trekken. Blijf je ding doen, zo te horen ben je erg goed bezig, en de mensen die je naar beneden willen halen omdat ze jaloers zijn op het feit dat jij wél iets gepresteerd hebt, moet je laten links laten liggen. Heel ver links. Want dat type persoon gunt het jou niet en is dus ook geen vriend(in) te noemen.

Zit ik dan shakes voor niks te nemen? :mad:

i-dont-want-to-get-huge.jpg

man man man..

Zelfs als man zijnde heb ik ook zo vaak gehoord dat ik te gespierd ben en dat te gespierd zijn onaantrekkelijk is. Uiteindelijk zijn er ook veel mensen die het wel mooi vinden. Wat je er zelf van vind is het belangrijkst.

Terug
Naar boven