AndroidHealthClinic

Schouders doen pijn met flyes.

Of je kan laten nakijken waarom het precies pijn doet?

Zodat je dan db flies kan doen? Ik kan al sinds ik train vrijwel nooit db flies zonder last van mijn rechterschouder. Dat is de enige movement waarbij ik er last van heb. Waarom zou je in godsnaam tijd spenderen aan uitzoeken waarom, als je andere dingen pijnvrij kan?

Ik zou die dumbbel fly's gewoon laten, ik had precies hetzelfde probleem. Doet het ook pijn als je ze met cable pak, want anders zou ik die gewoon doen, staand of liggend op een bankje. Vorige week met een maat weer de dumbbel fly gedaan, en ik had op dat moment weer last, dus ik weet wel welke ik niet meer doe. Succes

Zodat je dan db flies kan doen? Ik kan al sinds ik train vrijwel nooit db flies zonder last van mijn rechterschouder. Dat is de enige movement waarbij ik er last van heb. Waarom zou je in godsnaam tijd spenderen aan uitzoeken waarom, als je andere dingen pijnvrij kan?

Feit dat je pijn hebt wil zeggen dat er een probleem is, toch? Ik zou toch willen weten wat er fout zin, al is het maar om ernstigere klachten in de toekomst te voorkomen. Wat als je volgende week ook last krijgt met bench press? En de week nadien shoulder raises? Negeren en andere oefeningen zoeken?

Kan misschien heel makkelijk op te lossen zijn door bepaalde mobiliteit oefeningen. Waarom zou je er dan niet even aandacht aan spenderen?

Feit dat je pijn hebt wil zeggen dat er een probleem is, toch? Ik zou toch willen weten wat er fout zin, al is het maar om ernstigere klachten in de toekomst te voorkomen. Wat als je volgende week ook last krijgt met bench press? En de week nadien shoulder raises? Negeren en andere oefeningen zoeken?

Als er meerdere dingen zijn wordt het een ander verhaal. 1 oefening? Daar hoef je je echt niet druk om te maken.

Als er meerdere dingen zijn wordt het een ander verhaal. 1 oefening? Daar hoef je je echt niet druk om te maken.

Komt toevallig goed uit die flies omdat je alternatieven hebt. Wat als je morgen niet meer kan squatten door stekende pijn in je knie. Ook maar 1 oefening. Ga je dat ook negeren?

Bedoel je dat je ze op het moment dat je ze naar beneden doet, dan niet strekken?
Of bedoel je op het moment dat je ze omhoog drukt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Probeer zo zoals hier is wat schuiner te houden. Dit heeft voor mij geholpen.

Ik bedoelde als je beneden bent, maar ook als je boven bent niet helemaal strekken.

Terug
Naar boven