MuscleMeat

schouders

Bezoekers in dit topic

als krachtoefening? Hoe doe jij ze dan ofzo???

Cheat jij soms bij het eerste deel ofzo? Of is je OH press gewoon zwak?
Want normaal gezien kan je het gewicht dat je press't ver van extern roteren over je schouders.
Of ben ik hier mis???
 
als krachtoefening? Hoe doe jij ze dan ofzo???

Cheat jij soms bij het eerste deel ofzo? Of is je OH press gewoon zwak?
Want normaal gezien kan je het gewicht dat je press't ver van extern roteren over je schouders.
Of ben ik hier mis???

Ik oh press dan zwakker als normaal scheeld 20kg. Maar mijn schouders voel ik beter en de dag erna gewoon spierpijn want ik normaal nooit heb bij een standaard mp met meer gewicht.
 
die doe ik namelijk vaak als kraxht oefening met press erbij zegmaar cubanpress+press

Cuban press + press ? ?

bedoel je Cuban rotation + press (=Cuban press)
 
Cuban press + press ? ?

bedoel je Cuban rotation + press (=Cuban press)
Owww ik dacht dat het alleen de rotatie was zonder press zodat de stang op strot hoogte uitkwam. Weer wat geleerd dus
 
Strot hoogte? Cuban press komt tege het voorhoofd ongeveer zou ik zou denken. Zeker dat je geen clean bedoelt?
 
Strot hoogte? Cuban press komt tege het voorhoofd ongeveer zou ik zou denken. Zeker dat je geen clean bedoelt?
jah ik weet het niet ik zat te twijfelen tussen die 2 oefeningen iig niet met een zwaai maar met een rotatie vanuit gestrekte armen als begin positie
 
Cuban rotation

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als j'm daarvandaan uitdrukt heb je de CP
 
Back
Naar boven