MuscleMeat

Sebastiaan log ( gesloten )

• Topic Starter Topic Starter
upperbody/lowerbody

week 1 training 2

ging lekker bp voelde niet top dus.ik begin 5x5 70kg i.p.v 75kg
squat rek.was wederom.bezet... heb bors vervangen door rows triangel

bench press:

12x20kg
12x50kg

4x75kg.fail
5x70kg
5x70kg
4x70kg
9x60kg

volgende keer 5x5 70kg dan.opbouwen

rows triangel:

12x45kg
10x55kg

8x65kg
8x70kg
6x70kg

latpull down;

12x45kg
10x50kg
8x55kg
7x70kg

ongeveer 7 maanden.gelden dat ik deze heb gedaan

seated mp:

12x30kg
10x35kg
8x40kg
5x45kg

( 2de ub doe.ik.side raises.er bij )

tricep pulldown:

12x45kg
10x55kg
10x60kg
8x65kg

( volgende.keer.3x10.60kg )

hammer curls

12x10kg
10x14kg
7x16kg
9x14kg

volgende keer 3x8x16kg

..

Laatst bewerkt:
lekker paat panne koeken eten.zo verslaved

Dubbel post? En pannenkoeken zijn nu eenmaal super lekker en easy kcal:D

ik ga er morgen mee beginne, het is gewoon heel simpel je lichaam wordt niet zomaar sterker, langzaam steeds meer pakke, dus niet ene dag 70kg dan weer 75kg dan weer 72.5kg

Ik ga er waarschijnlijk mee beginnen, maar stel ik doe op bench je systeem dat je eigelijk voor me al hebt uitgewerkt:D, de oefeningen pak ik volgens een zelfde systeem of gewoon via een gewicht dat op dat moment aanvoelt en dan via een systeem werken waarbij ik op 8 herhalingen mik, kan ik er 10 dan verhoog ik het gewicht, doe ik er 6 of minder dan verlaag ik het gewicht?

Dubbel post? En pannenkoeken zijn nu eenmaal super lekker en easy kcal:D

Ik ga er waarschijnlijk mee beginnen, maar stel ik doe op bench je systeem dat je eigelijk voor me al hebt uitgewerkt:D, de oefeningen pak ik volgens een zelfde systeem of gewoon via een gewicht dat op dat moment aanvoelt en dan via een systeem werken waarbij ik op 8 herhalingen mik, kan ik er 10 dan verhoog ik het gewicht, doe ik er 6 of minder dan verlaag ik het gewicht?

Nee gewicht moet je niet verlagen bij 6 reps, gewoon zien dat je tussen de 6-10 rep range blijft en telkens opbouwen totdat je 3x10 dat gewicht kan en dan hoger gewicht met 3x6 of 3x8

Ik zal mijn trainingen dan eens zo proberen te doen, 1 main oefening wave loading en de rest met de manier van setjes dat jij zojuist hebt aangehaalt bjorn:o

Je kan ook met setjes verhogen werken, 3x8, 4x8, 5x8 en dan 3x10 en dan pas gewicht omhoog ofzo, maakt niet uit, gewoon zien dat je elke week progressie kan maken, hoeft niet veel te zijn, maar moet progressie zijn, kan ook zijn progressie met techniek.
Bijvoorbeeld je hebt 3x8 gehaald, maar bent niet content met de techniek die je gebruikte, wel doe dan volgende keer nog eens 3x8 totdat je trots bent op de techniek bij die 3x8, zie vaak genoeg mensen gewoon blijven verhogen maar techniek verslechtert, ze gaan iets minder diep of laten het gewicht te snel zakken en geven totaal geen belang een het excentrisch gedeelte wat toch zeer belangrijk is.

oh ik zie het.2 keer zelfde post...heb.ik.echt vaak beetje last van me buik, zou dat kunnen komen door de creatine? last van winderigheid...

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 17:31 ----------

Je kan ook met setjes verhogen werken, 3x8, 4x8, 5x8 en dan 3x10 en dan pas gewicht omhoog ofzo, maakt niet uit, gewoon zien dat je elke week progressie kan maken, hoeft niet veel te zijn, maar moet progressie zijn, kan ook zijn progressie met techniek.
Bijvoorbeeld je hebt 3x8 gehaald, maar bent niet content met de techniek die je gebruikte, wel doe dan volgende keer nog eens 3x8 totdat je trots bent op de techniek bij die 3x8, zie vaak genoeg mensen gewoon blijven verhogen maar techniek verslechtert, ze gaan iets minder diep of laten het gewicht te snel zakken en geven totaal geen belang een het excentrisch gedeelte wat toch zeer belangrijk is.

klopt, zelf.doe.ik.soms ook meer dan.ik kan gaat het op.je ego, ga ik goed opletten

Laatst bewerkt:
gvd..... vandaag kast geloogd (oude laag er af halen)
nu is me handschien tijdens het werk kapotgegaan... nu id me duim helemaal opgezet met kreukels er in ,en het doet pijn.... kan ik weer 2 dage niks doen

echt ramp jaar

Klote :( die troep is echt lelijk, je hebt t pas door als het te laat is

pic's or didn't happen:D!

En ik snap totaal niet wat je bedoelt, van wat je voor hebt:o

pic's or didn't happen:D!

En ik snap totaal niet wat je bedoelt, van wat je voor hebt:o

afbeit spul,waar je verf/lak er af kan halen sterke variant

;)
foto op eige risco
24o3vcj.jpg
:

hij is niet zwart komt door de foto..

Ziet er net uit:p

Maaltijden vandaag:

Uitgeslapen:D

12:00:

200ml water
120 gram brinta
450ml melk
30 gram whey (chocolade)
2000 iu vitamine D ( 2 stukes)
2 boterhammen met 4 plakjes kip file

15:00:

pannekoeken ( 5 stukes)

500ml melk
150 gram meel
75 gram brinta
2 eieren
20 gram whey
200 ml water

17:00

melk 250 ml
1 paracetamol

18:15

avond eten -

Mijn duim ziet er echt raar uit... hoop wat hij maandag weer hersteld is zodat ik kan weer hardcore kan squaten

proteine brownie aan het maken :)
voor dat hij de oven in gaat
snfdlg.jpg

beslag:
2d1sfmu.jpg

klaar:
34f1lzt.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind het niet zo lekker, heb het ook in een paar producten geprobeerd, maar drink het liever op.

moet gewoon jongen, hoort er bij spijtig genoeg, had ook liever dat ik niks moest eten en gewoon trainen, maar dat werkt niet

moet gewoon jongen, hoort er bij spijtig genoeg, had ook liever dat ik niks moest eten en gewoon trainen, maar dat werkt niet

Jij hebt ook een aversie tegen eten? :p

Bij de mac denk ik altijd hoe krijgen ze die lading eten weg :o

Je brownies zien er trouwens wel goed gelukt uit

Terug
Naar boven